Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-16, 17:35   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

OBOS-medlemmer får man gratis inngang for ett barn per betalende voksen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:37   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Øster Hurup er et fantastisk, lite tettsted. Stor andel av utleiehytter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:40   #23
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

OBOS-medlemmer får man gratis inngang for ett barn per betalende voksen.

Naf-medlemmer også.
Man får også 10 % rabatt på feriehus his novasol om man bestiller via link hos naf.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:35   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Hvis dere er ute etter gratis inngang på Legoland så pleier det å følge med Donald rundt disse tider/slutten av mai.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:44   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.029
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Det er også billetter til Legoland bak på pølsebrød pakker, så det skal vi nok få til.
Jeg har unger som ikke plages av bilkjøring i det hele tatt, så keg er ikke redd for det. Tenker mer på at vi alle er slitne etter en dag i parken (og mine to 6-åringer klarer fint en hel dag) så en times kjøring + - er nok. Jeg er definitivt ute etter et sted med hyggelige omgivelser som små butikker/lekeplass/strand el.l.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:45   #26
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.029
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ah, en helt perfekt tråd for oss nå! *kronisk seint ute*

Jepp!! Samme her!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 22:30   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med feriehusoperatører i Danmark

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det er også billetter til Legoland bak på pølsebrød pakker, så det skal vi nok få til.
Jeg har unger som ikke plages av bilkjøring i det hele tatt, så keg er ikke redd for det. Tenker mer på at vi alle er slitne etter en dag i parken (og mine to 6-åringer klarer fint en hel dag) så en times kjøring + - er nok. Jeg er definitivt ute etter et sted med hyggelige omgivelser som små butikker/lekeplass/strand el.l.

Henne Strand er rett i nærheten av Days Nymindegab. Utrolig koselig sted, et sted jeg gjerne kunne leid hus. Som sagt 45 minutter til Legoland derfra. Oppfyller dine krav.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no