Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkoholinntaket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-07, 23:42   #121
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er jo mye kalorier i alkohol uansett, da.

Men drikker en nok så en blir syk av det så er det en skikkelig slankekur, for mange år siden da vi festet skikkelig da vi først festet så gikk jeg ned i vekt, ble kurert av vin da jeg var 18 år og da gikk jeg ned 3 kilo etter en fest, magen vrengte seg i 3 dager etterpå. spiste nesten ikke på en uke, ikke mye behagelig da men,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:43   #122
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Vi må bare si: i kveld er det relativt høyt inntak!

Hilsen Liven og Anne M.

Kos dere det gjør i allefall jeg i kveld,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:44   #123
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Hmf, hvem trenger vel alkohol når man kan drikke seg kvalm på varm sjokolade med krem...

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:56   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg er også kvalm. Av smågodt. Men det er nok borte til i morgen. :skadefro:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 10:15   #125
Linda
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 49
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

drikker når jg er på fest, men det blir sjelden. blir så dårlig ( selv om jeg bare drikker litt) at det er nesten ikke verdt det he he

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 13:52   #126
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Etter to svangerskap så synes jeg det er deilig å drikke meg på en snurr innimellom, det innrømmer jeg glatt. Og av og til på en skikkelig snurr også. Det går nå maaange uker/mnd mellom hver SLIK gang da.

I det daglige kan jeg ta meg et glass rødvin innimellom for å kose meg, men fryktelig ofte oppdager jeg dagen etter at jeg har glemt hele det fulle glasset i en bokhylle eller på TVen eller noe sånt - uten å ha savnet det i det hele tatt. Så jeg er ikke så veldig bekymret egentlig.

Jeg pleier å si at jeg sparer alkoholen til jeg virkelig trenger det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 14:19   #127
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

I det daglige kan jeg ta meg et glass rødvin innimellom for å kose meg, men fryktelig ofte oppdager jeg dagen etter at jeg har glemt hele det fulle glasset i en bokhylle eller på TVen eller noe sånt - uten å ha savnet det i det hele tatt. Så jeg er ikke så veldig bekymret egentlig.

Jeg pleier å si at jeg sparer alkoholen til jeg virkelig trenger det.




Jeg kan dessverre ikke si det samme om sjokolade. "Å, jeg glemte visst en halvspist melkesjokolade i bokhylla". Ja, særlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 14:23   #128
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker svært lite. Jeg ser helst jeg slipper, koser meg like mye med brus

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 14:27   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg er veldig veldig glad i vin, og liker øl ganske godt. Med øl er det hipp som happ om det er lettøl eller vanlig, men vin må være "ekte".

Jeg liker absolutt ikke å blir full, men liker å bli bittelitt fjasete og lett i hodet ved de rette anledninger.

I praksis så blir det noen glass med vin fredag og lørdag. Sjelden midt i uka egentlig, selv om jeg ikke har noe prinsipielt i mot det.

Jeg SAAAAVNER vin når jeg er gravid!! Bare to måneder igjen som avholds nå. Bare to måneder igjen! :mantra:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 14:36   #130
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kan dessverre ikke si det samme om sjokolade. "Å, jeg glemte visst en halvspist melkesjokolade i bokhylla". Ja, særlig.

Ja, særlig! Er du full eller? Man glemmer da ikke sjokolade!!!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 14:37   #131
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Vi kjøpte noen fruktlikører på Tenerife. De var kjempegode der nede, så vi hamstret med oss hjem. Men hjemme synes jeg det smaker så søtt, at jeg har helt ut flere ganger. Jeg lurer på om det har noe med temperaturen å gjøre?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 16:31   #132
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker bare på fest, og det er heldigvis ikke så ofte lenger

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:22   #133
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Liker knapt noe som er alkoholholdig. Kjører 99 % av gangene vi er på fest

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:31   #134
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker sjelden alkohol, men når jeg drikker drikker jeg et glass med rødvin eller fire. Jeg synes det er meningsløst å drikke meg full.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:33   #135
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Drikker veldig sjelden. Forrige gang var mars 05

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 11:37   #136
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

DRikker ikke så ofte.
Det hender det blir ett glass rødvin i helgene , men ikke hver helg. Er vi i selskaper tar jeg gjerne meg av kjøringen. Drikker så sjelden at jeg får hangover etter bare 2 glass rødvin.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:44   #137
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Drikker så godt som aldri. Liker egentlig ikke alkoholsmaken.

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:48   #138
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg har ikke behov for å drikke på hverdagene. jeg drikker noen ganger et glass vin til en middag vi er på. men jeg drikker aldri når jeg har snuppa alene, noe som er alltid. når jeg en gang skal ut en tur en kveld, da drikker jeg. endel også.. ut og danse med venninner... ja da trenger man endel å ha det artig med. Men skal jeg ut på byen ogdrikke alkohol så sørger jeg for at jeg har fri en hel helg..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 14:00   #139
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker når jeg har lyst, men det er ikke så ofte da.
Vin til maten (rød eller hvit alt ettersom), gjerne en Baileys til kveldskos.
En snurr i vennlig lag kan også skje, dog ikke så ofte.
Eller en skikkelig fyllekule.

Men sånn i det hele så drikker jeg sjelden,
var på fest i helgen, og det var vel første gangen i år...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 14:08   #140
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker for lite vin, men holder på å jobbe med saken.
Rett vin til maten gjør underverker!

Ole Brumm; jeg har MASSE vin hjemme. Middag?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no