Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alle foreldres mareritt (på TVN)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 00:42   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Alle foreldres mareritt (på TVN)

Nå nylig gikk det et program på TVN som handlet om en liten gutt som ble borte i skogen, og en klarsynt som fant han igjen. Om dette stemmer eller ei aner jeg ikke, men jeg ble uansett uvel av programmet. Å oppleve at barnet ditt er forsvunnet/ kidnappet må være noe av det verste som kan skje. Å ikke vite hvor de er, om noen tar vare på dem, om de blir skadet eller mishandlet, om de er alene, om de er i live.


Noen ganger får jeg lyst til å ikke slippe synet av ungen min før hun er voksen, og vel så det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 08:54   #2
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alle foreldres mareritt (på TV)

Ja, det MÅ være en forelders verste mareritt. Nå ser jeg på tulla mi og det stikker i kroppen bare av tanken på at det finnes slemme folk der ute som kidnapper, dreper etc....

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 11:57   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle foreldres mareritt (på TVN)

Uff ja. Det er virkelig det verste man kan tenke seg.

Jeg er litt (på den måten Dolly Parton har litt store pupper) kontrollfreak jeg, så jeg vurderer faktisk (til min families spott og spe) å feste på GPS-sender på poden etterhvert.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:00   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle foreldres mareritt (på TVN)

Jeg kaldsvetter bare av tanken. Å vite at ditt lille barn er ute i den store farlige verden, helt alene ... Jeg begynner nesten å grine bare jeg tenker på det. Dette er vel det aller verste med å ha barn, den frykten som overmanner foreldre når noe skjer eller ved tanken på at noe kan skje.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:25   #5
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Alle foreldres mareritt (på TVN)

Husker når min eldste som nå er snart tolv, gikk i tredje klasse.

Han og en kamerat skulle gå hjem fra skolen, det tar normalt tjue-tredve minutter. At det fort tok lenger tid var vi vant med.

Men de var ferdige på skolen halv tre ,og halv fire hadde de ennå ikke kommet hjem.
En annen venn av de som hadde blitt hentet den dagen tok en sykkelrunde opp mot skolen, og det eneste han så var sekkene dems i grøfta.
Noen av naboene og mannen min samlet seg og lette, jeg ventet hjemme tilfelle de kom en annen vei, herregud det var de lengste minuttene i mitt liv.


For det tok ikke lang tid å finne de, de drev ved en liten bekk og plukket liljekonvall til mammaene sine..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no