Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 09:43   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Glitrende intiativ! Da har jeg fått telefonkatalogen for siste gang.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 10:17   #42
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Takk for link!

Da slipper vi å bære den ned i papirsøpla i år

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 11:47   #43
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men dere har navn på både døra og postkassa, alle sammen, eller? Jeg måtte lyve for å få stoppet de hersens katalogene.

Vi har etternavnet på postkassen og foreløbig ingen skilt på ytterdøra.. men tenkte jo å ha ett.

Hvorfor vil du ikke ha navna på døra/postkassa? :lurer:

Jeg bruker ikke telefonkatalogen, men jeg bruker kartverket i Ditt Distrikt endel når vi skal ut og kjøre på nye steder her i området. Har derfor en liggende i bilen hele tiden. Hjemme slår vi jo bare opp på nettet.

(Jeg må bare fortelle.. det er så lenge siden jeg har slått opp i en telefonkatalog at jeg ikke huska åssen man gjorde det engang.. stakkars veilederen min i praksisen måtte lære sykepleierstudenten sin å slå opp i telefonkatalogen!! ) Mine ligger med plast på nede i kjelleren ja. Den gamle kastes når den nye kommer. Tror vi allerede har fått den nye for i år om jeg ikke tar feil...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:01   #44
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg løy litt.
Vi har navn på postkassa, men ikke på døra.

Men dersom dere har så små postkasser at de legger katalogen foran døra, sånn er det hos oss ihvertfall, så kommer de jo til å legge en katalog der dersom det ikke står et navn på døra som har meldt seg av...blir det ikke sånn da?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:34   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men dere har navn på både døra og postkassa, alle sammen, eller? Jeg måtte lyve for å få stoppet de hersens katalogene.

Ja det har vi, bor i blokk og da er det litt greit at folk finner frem. Men jeg hadde nok hatt det ellers også. Er det ikke vanlig å ha dørskilt med navn på lenger??

Reservert.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 13:42   #46
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Der var det gjort! Leste om dette i Aftenposten, og synes det var helt hårreisende! Jeg tenkte akkurat det samme som Desembermamma, at de burde heller få bestilling fra de (få?) som vil ha papirutgaven enn avbestilling fra de som ikke vil ha. Men det er en start, da!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 13:50   #47
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Takk for link, har reservert hustanden her. Vi bruker kun telefonkatalogen på nett.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 15:56   #48
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvem er forresten denne "jeg" i eposten?

Ser ut til at det er Sverre A. Stakkestad i Naturvernforbundet, i følge dn.no.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:30   #49
chara
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 109
chara er litt kul
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

DA er jeg også reservert. Har ikke navn på døra, men satser på at vi slipper katalogene allikevel.
__________
Chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:41   #50
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Fikk ikke lov å reservere meg jeg, fikk feilmelding...

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det fikk jeg også, jeg måtte studere opplysningene jeg hadde gitt lenge, før jeg endelig oppdaget at jeg hadde skrevet inn feil fødselsår. :distré:


Er en smule fornærmet for st jeg ikke fikk lov, og nei jeg vet at alt er skrevet 100% riktig...
Men har reservert oss allikavel, brukte mannens navn og fødselsdato da gikk det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 18:23   #51
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Takk for tipset. Jeg har reservert oss og videresendt tekst.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:48   #52
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Der var det gjort! Leste om dette i Aftenposten, og synes det var helt hårreisende! Jeg tenkte akkurat det samme som Desembermamma, at de burde heller få bestilling fra de (få?) som vil ha papirutgaven enn avbestilling fra de som ikke vil ha. Men det er en start, da!

Og der lå den foran døra da jeg kom hjem fra jobb, gitt.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:49   #53
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Da er det slutt på kataloger her i huset også.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 23:03   #54
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Nå har jeg reservert meg, og "spammet" alle venner og famile!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:07   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvorfor vil du ikke ha navna på døra/postkassa? :lurer:

Njaa.. vet ikke helt. Føler bare ikke helt behovet for det. På postkassa har det vel sin misjon, men hvorfor navnet på døra, liksom? Folk vet jo hvor vi bor. Nå har vi jo det skiltet med fornavnene på da, men det er mest til pynt. Jeg synes skiltet mitt er så fint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:51   #56
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Jeg er reservert, og har reservert sambo også.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no