Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydenturtips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 08:36   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sydenturtips?

Jeg har fått litt ekstra penger denne sommeren. Har gjort en jobb for litt siden og har fått meg en liten sommerjobb som gir litt i kassen. Har regnet på det og funnet ut at jeg vil unne meg og min lille prins en tur sydover...

Så nå har jeg bestilt pass til han(for ca 1 uke siden) og håper det kommer snart i posten.
Har også funnet et par aktuelle turer som passer for oss prismessig.

Gleder meg noe helt voldsomt til å ta han med. han snakker omtrent ikke om annet. Han har selv pakket badebukse og bøtte og spade. ¨
Skal jobbe litt nå og litt i neste uke også skal vi dra, seinest 3 juli..
Har funnet en tur... Dette hotellet: http://www.ving.no/charteraccomodati...okingFlow=True
ser veldig greit ut, og er i vår prisklasse. Inkl frokost.
Er det noen som har erfaring med dette hotellet?
Og det står frokost buffet. Har de da også matalternativer for dem som ikke tåler melk? (tror dere?)

Hva skal vi ta med oss?
Har aldri reist til syden med barn før. Sist jeg var i syden var i 2000, 2002 og da var det party for alle penga.. og i 2004, uten snuppa som da var 1 år, da jeg og pappaen var på "pleie forhold tur".
skal jeg ta med vogn? (har en liten brio race med kallesje og sovemulighet)
Tenkte først å ta med bare meitai og bagasje,(1 stor trillekoffert holder nok for oss to) det blir så mye enklere, men så tenkte jeg at det sikkert er varmt for han i en mei tai (om han skulle bli sliten)... ?
Ser det er nært både butikker og strand...

Har de vanlige stikkkontakter der nede? Jeg må ha med reiseforstøveren til småen,(for sikkerhetsskyld) skal vi da kjøpe batterier, eller kan vi ta med kontakten?

Det er lov å ha med medisiner som astmamedisner og ritalin uten at man blir stoppet og nakenskjekket? må jeg ha med noe papirer på dette eller holder det at medisinene er merket med navn utenpå(sånn reseptlapp fra apotek?)

Må klumpen ha sånn solfaktor drakt på seg? eller kan jeg bare smøre han?
Jeg ser ikke for meg at han vil gå med en slik drakt...

Trenger han mye klær eller? (det er kun 1 uke) Noen tskjorter og kortbukser og en tynn jakke/genser holder? og en solhatt/caps? (og undertøy osv.)

Jeg har kanksje litt dårlig samvittighet for å kun ta med han.. men snuppa er på ferie hos faren i en del uker nå, og hun er i syden/utenlandsferie med besteforeldrene minst 2 ganger i året. har vært i syden 5 ganger i sitt liv allerede og i oktober skal hun på middelhavs cruice.. Kan heller reise med begge to når de er eldre. jeg syns klumpen fortjener en tur med bare mamma nå..

tips taes i mot.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:42   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenturtips...

Jeg ville tatt med vogn, solskjerm og uv-drakt. Solen er utrolig sterk, og det er vanskelig for sommerdepriverte nordmenn å se for seg akkurat hvor varmt og stekende det kan bli. Når man kjenner solstrålene på sin egen hud, så er man glad når barnet er ekstra godt beskyttet.

De har vanlige stikkontakter. Jeg har aldri vært på det hotellet, og frokostbuffetene kan være litt varierende. Jeg vil tro du finner noe melkefritt, men du er sikrere om du velger et Sunwing Resort. Der har frokostbuffetene "alt", hvertfall.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:48   #3
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sydenturtips...

Hadde helt klart valgt sunwing resort eller sun garden.

Håper dere får ordnet dere en tur

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:56   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenturtips...

Så bra det ser ut til å bli en tur!

Jeg går imot strømmen her, det er ikke bare SunGarden eller SunvingResort som er mulig å bo på for å ha en fin tur. Disse stedene er jo mye dyrere, og det er fullt mulig å bo helt bra på andre steder også. Jeg synes hotellet så helt greit ut. Ang frokostbuffeten ville jeg kontaktet Ving og hørt litt rundt melkefrie alternativer, alternativt tatt med meg litt til poden din hvis det er spesielle ting. Det må jo være mulig å finne noe til frokost uten melk, tenker jeg.

Jeg ville hatt UV-drakt, det er stekende sol og veldig masete å smøre hele tiden, særlig når barnet antagelig bor i vannet mye av tiden. Jeg ville også hatt vogn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:57   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips...

http://www.adhdnorge.no/index.asp?id=27540

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:01   #6
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sydenturtips...

Jeg ville helt klart ha tatt med vogn. Kan være godt å hvile seg litt i den under en parasoll i varmen og, pluss at det er greit når han er sliten.
Solfaktordrakt har vi alltid brukt, storebror liker ikke å bli smurt, så da var valget enkelt. (Smører selvsagt da og, men ikke så mye.)

Du finner sikkert noe melkefritt, men erstatningsprodukter er det lite av.

Høres greit ut med den klesmengden du foreslår, det blir ofte med for mye.

Her står det litt om legemidler i utlandet.

Legg fra deg den dårlige samvittigheten for storesøster og kos dere på tur.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:03   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenturtips?

Jo, også ville jeg vært rask med å bestille siden dere må dra såpass snart - så ikke du mister turen ut av hendene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:08   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

jeg må bare vente til jeg får passet hans, så vi slipper å måtte fikse nødpass. Det ble bestilt 17 juni og damen sa max 10 dager. :undre:

Og hvor får man kjøpt en rimelig UVdrakt..?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:10   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

NameIt har, HM, Kappahl (denne vant vel en test for noen år siden). Ofte har de som tilbud på flyet og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:11   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenturtips?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg må bare vente til jeg får passet hans, så vi slipper å måtte fikse nødpass. Det ble bestilt 17 juni og damen sa max 10 dager. :undre:

Du har navnet hans på postkassa? Jeg ville purret på det ganske fort.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:21   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sydenturtips?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Du har navnet hans på postkassa? Jeg ville purret på det ganske fort.

Purre? Det pleier ta 10 (arbeids) dager. Hun bestilte 17 juni. Det er da ikke mer enn 3 arbeidsdager siden, 4 med i dag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:28   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

Ja navnet hans står på postkassen.

det er gått 6 dager da.. kun 4 virkedager.. så jeg må kanskje vente litt før jeg purrer.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:42   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sydenturtips?

Helgen teller nok ikke med. De produserer vel ikke pass i helgen?

Uansett, jeg har aldri opplevd at det har tatt lenger enn 10 dager. Og vi har ventet på noen pass oppgjennom åra.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:45   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

da vi ventet på snuppa sitt i vinter tok det bare et par dager før det lå i postkassen, men nå er det jo høysesong. så regner med det kommer etter helgen om vi er heldig. :kryss:

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:50   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenturtips?

Jada, det dukker sikkert opp. Jeg tenkte bare det var dumt hvis turen ble spolert fordi passet kom for sent, eller ikke dukket opp. Tror jeg ville tatt sjansen på å bestille tur, dersom passet ikke kommer innen fristen har du vel en grei sak på at de bør få snekret sammen det til deg. Man blir ikke ruinert av nødpass til barn heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:51   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

tja.. kanskje jeg bare skal gjøre det..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:01   #17
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sydenturtips?

Alle de stedene vi har vært på ferie med barn som ikke tåler melk har vi funnet noe som de kan spise. Erstatningsprodukter har vi ikke opplevd å få noen steder, men de fleste steder har de egg og kjøttpålegg og brød uten melk.

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å reise med bare minsten. Han har bare deg som han får opplevelser med, jenta di har flere og lider absolutt ingen nød. Jeg skjønner godt at du tenker sånn siden jeg alltid har tenkt likt, men jeg har etterhvert skjønt at man kan ikke frata noen av ungene opplevelser selv om et barn får opplevelser med andre.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:05   #18
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sydenturtips?

Når det gjelder frokostbuffet så finner du helt sikkert pålegg (skinke, annet kjøttpålegg, syltøy o.l) som er melkefritt i tillegg til juice. Når det gjelder brød så kan nok betjeningen svare deg på om det er melkefritt. Hvis ikke så finner du Wasa knekkebrød på omtrent alle matbutikker i Alcudia.

Jeg ville tatt med vogn. I varmen kan det være godt å hvile små føtter. Kjekt med vogn når du handler vann/mat på butikken også. Sliten 3-åring og tunge vannflasker høres tungt ut!

Vi har aldri opplevd at det har tatt mer enn 10 dager å få pass. Jeg ville bestilt turen og tatt sjansen på at passet kommer før du drar.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:46   #19
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sydenturtips?

Vi var nylig i Alcudia med toåringen. Ville tatt med vogn, UV-drakt og solkrem hjemmefra. Meitai kan bli en svett opplevelse. Vi brukte bare den på flyplassene.

Så ut som et fint hotell. Stranden der er langrunn og det er veldig koselig i havnen. Veldig fin plass å reise med små barn til.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:35   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenturtips?

arg.. passet er ikke kommet..
og nå er turen vår solgt...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no