Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blinkesko

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 08:07   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blinkesko

Kjøpte prinsesse-blinkesko til datteren min på OBS på lørdag. De var ikke på tilbud. Men nå virker bare den ene. Jeg har selvfølgelig ikke kvitteringen , men jeg bare lurer: Hvor lenge skal disse skoene lyse? Synest 4 dager var litt lite.....

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:08   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blinkesko

Gå tilbake allikevel du.
De skal blinke mere enn 4 dager.
Har du kanskje en kontoutskrift du kan vise hvis du betalte med kort da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:39   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Sandalene Vesla brukte i fjor blinker enda. Klart de skal blinke lenger enn 4 dager. Gå tilbake med dem du.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:40   #4
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blinkesko

De skal blinke lenger enn 4 dager ja. Vi kjøpte blinkesko til ungene på skoringen for noen uker siden. Der var det to lys på hver sko, et stort og ett lite. På jentas sko så blinket ikke det ene lille lyset på skoen, og det var det siste paret. Da fikk vi faktisk skoene til halv pris.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:47   #5
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blinkesko

Blinkeskoene til Jonas fra i fjor blinker ennå. Og det til tross for endel runder i vaskemaskinen.

Gå tilbake du. Jeg har fått byttet ting på OBS selv om jeg ikke har hatt kvittering.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:54   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blinkesko

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:09   #7
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blinkesko

Jeg betalte med kort, så da kan jeg kanskje ta en utskrift selv om det ikke står hva jeg kjøpte. Kan jo ringe til dem også.
Takk for svar!!!!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:21   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?

De jeg har sett har hatt veldig harde, stive og tunge såler. Det gjelder kun joggesko, har ikke sett nærmere å sandaler. Mne det kan jo være stor forskjell på merkene.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-04-07 kl 09:29.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:26   #9
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Gå tilbake allikevel du.
De skal blinke mere enn 4 dager.
Har du kanskje en kontoutskrift du kan vise hvis du betalte med kort da.

Et lite sidesprang: Men kan man gjøre det? Det er jo i såfall helt fantastisk! Jeg betaler alltid med kort og roter alltid like sikkert bort kvitteringen ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:27   #10
smbr
Fullverdig medlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 97
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Blinkesko

Da vi kjøpte blinkesko til Hannah på Skoringen, så presiserte de tydelig at garantien ikke gjaldt for blinkingen. De har sågar skrevet det på kvitteringen....

Nå blinker de fremdeles, så hos oss er ikke dette et problem ennå.

Jeg synes du skal gå tilbake med de siden du ikke har fått beskjed om dette slik som vi har. 4 dager er lite!!!!

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:51   #11
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blinkesko

Jeg må innrømme at jeg hadde ikke hengt meg opp i at blinkingen evt er ødelagt - her har jentene noen ganger hatt blinksko, men de har fått beskjed om at blinkinga kan går istykker ganske lett.

Ang om sålene er harde/stive osv; skoene av merket Ponny er veldig harde og stive - både med og uten blinking. Skoene til Skofus (tror jeg) er mye mye bedre
Snakker ut fra erfaring som mor og mangeårig pedleder i barnehager

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 21:57   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?

Jeg er enig med Glitter. Sålene virker utrolig harde og stive, synes jeg.
Så Lillemor måtte pent ta til takke med sko uten blinking ...

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 21:59   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg er enig med Glitter. Sålene virker utrolig harde og stive, synes jeg.
Så Lillemor måtte pent ta til takke med sko uten blinking ...

Jeg mener også å ha kjent at de er det nemlig. Og da utgår definitivt blinkesko for vår del. Selv om ztjerna er ytterst facinert.

Ztjerna har sko fra Ponny nå, maribo, og de er så myke at de lar seg brette dobbelt

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:21   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Jeg synes de kjennes ut som om de veier et halv tonn de der blinkeskoene ...
Poden er heldigvis ikke så altfor fascinert. Crocs derimot - DET skal ungen ha.

:as if:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:08   #15
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De jeg har sett har hatt veldig harde, stive og tunge såler. Det gjelder kun joggesko, har ikke sett nærmere å sandaler. Mne det kan jo være stor forskjell på merkene.

De blinkeskoene jeg har sett på har virket tunge, så poden har til sin fortvilelse ikke fått slike sko. Jeg lovet ham at jeg skulle se om jeg fant gode blinkesandaler til ham. Og det hadde jammen meg Geox! :hurra: De virker veldig bra - godt oppbygd, lette og ser ut til å sitte godt på foten. Så i dag kjøpe jeg slike til ham. Han ble ekstremt lykkelig.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:13   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Poden er heldigvis ikke så altfor fascinert. Crocs derimot - DET skal ungen ha.

:as if:

Klart poden må få Crocs! Snuppa elsker sine!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 06:54   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blinkesko

Hvor mye koster blinkegeoxsandaler?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 07:04   #18
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor mye koster blinkegeoxsandaler?

PÅ Eurosko tror jeg de kostet ca. 550 kr.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:35   #19
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blinkesko

Nå skal jeg være litt sur kjærring her...

Dere er klar over at blikeskoene er spesialavfall når de ikke virker lenger. Batteriene og de tekniske detaljene er særdeles lite miljøvennlige. Takk og lov for at T ikke har tenkt i de baner enda.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:35   #20
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blinkesko

Fridas blinkesko er fine og myke.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no