Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er så lei meg, katten vår er død

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-07, 11:56   #21
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Det er kjempetrist når dyr dør:stakkar: Det er jo en del av familien! Har selv hund og mistet en for 2 år siden og det er ikke noe greit.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 11:58   #22
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Så trist! Vi har også opplevd dette. Et par ganger. Og ja....det er så trist så trist.

Sender deg en god klem.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 12:31   #23
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Føler med deg

Mamma og pappas katt døde også i går.Akutt nyresvikt.Han ble 19,5 år gammel og det er skikkelig trist,men det var ingenting dyrlegen kunne gjøre.Men han sovnet inn hjemme når dyrlegen hadde satt sprøyte.

Vi ungene vokste jo opp med Tobias,så det er utrolig trist for oss også

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 12:53   #24
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død.

Uff, dette var leit

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 17:14   #25
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Det var trist. Det er så vondt å miste dyrevnner. Håper ungene dine hadde støtte av venner på skolen i dag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:37   #26
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

7 åringen hadde tatt det opp i klassen i går, så de skulle skjønne hvorfor han var lei seg, han hadde grått litt også sa klassestyreren. Men det hadde hjulpet han og fortelle dette. 10 åringen hadde ikke sakt noen ting på skolen, de var veldig lei seg i går kveld, så mannen tok de med på kino (Olsenbanden) de fikk de tenke på noe annet. de var litt lettere til sinns da de kom hjem, og vi har snakket mye sammen om det som skjedde, og de trøster seg med at katten ikke har det noe vondt lenger.
16 åringen er ganske knust fortsatt, hun har grått mye, men hun begynner også å bli litt sint fordi dyrlegen feilvurderte situasjonen om morran da de var der, det hjalp jo ikke noe på da han sa han hadde gjort det og at han var lei seg fordi han ikke hadde lagt katten i narkose da for da ville den trolig ha overlevd.
jeg tenker på pusen nesten hele tiden jeg også, ser for meg den siste krampa han hadde her hjemme før de reiste, han var vel så og si død etter den, han pustet, men beveget seg ikke noe mer og fikk ingen kramper etter dette.

i dag også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:40   #27
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Nei så trist, er forferdelig når dyra dør.

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:41   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 14:04   #29
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

Så trist med lille pusen

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no