Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 21:50   #21
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Takk for tipset! Reservert.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:07   #22
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Så flott, takk for tips! Følgende samtale utspant seg mellom meg og mannen for noen timer siden (etter at de nye telefonkatalogene har ligget og tatt opp plass midt på kjøkkenbordet siden søndag):

Han: - Skal vi kaste disse telefonkatalogene, eller?
Jeg: - Nja... det er jo for galt...
Han: - Men vi bruker dem jo aldri.
Jeg: - Det er ikke det, men å la helt nye telefonkataloger gå rett i søpla, da.
Han: - De tar veldig stor plass.
Jeg: - Det er sant... :vankelmodig:

Nå skal jeg kaste dem med god samvittighet, fordi jeg vet at det er siste gang.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:12   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Fikk ikke lov å reservere meg jeg, fikk feilmelding...

Det fikk jeg også, jeg måtte studere opplysningene jeg hadde gitt lenge, før jeg endelig oppdaget at jeg hadde skrevet inn feil fødselsår. :distré:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:26   #24
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Dette gjorde jeg tidligere i dag. Jeg vil tro de får et lite sjokk når de ser hvor mange som har reservert seg denne uka, for oppfordringen har i alle fall ramlet ned i mailboksen min opptil flere ganger.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:32   #25
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Takk!
Sendes videre.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:35   #26
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Jeg har også gjort det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:54   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Gjort!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 23:06   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

For en god idé!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 23:58   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Flott, vi snakket om det her om dagen, faktisk. Da er det i hvert fall siste året de går uåpnet i søpla her hos oss!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 07:29   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Fjorårets kataloger ligger fortsatt pent pakket inn i plasten sin, og årets katalog har ikke kommet seg bort fra yttertrappa vår. Så vi trenger definitivt ikke telefonkatalogen i papirutgave. Men til neste år slipper vi å få katalogen, for nå har jeg reservert oss!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 07:32   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Done.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 07:33   #32
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Tusen takk for glimrende tips!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 07:40   #33
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Utført! Takk for kjekt tips!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 08:36   #34
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Jeg har fjorårets katalog i plasten enda...
SKal reservere meg med en gang

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 08:38   #35
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Han: - Skal vi kaste disse telefonkatalogene, eller?
Jeg: - Nja... det er jo for galt...
Han: - Men vi bruker dem jo aldri.
Jeg: - Det er ikke det, men å la helt nye telefonkataloger gå rett i søpla, da.
Han: - De tar veldig stor plass.
Jeg: - Det er sant... :vankelmodig:

Nå skal jeg kaste dem med god samvittighet, fordi jeg vet at det er siste gang.


Var omtrent en slik samtale her i hus også

NÅ har jeg sendt linken rundt til adresselisten min

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08

Sist redigert av Ibidelma : 07-02-07 kl 08:46.
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:22   #36
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Jeg liker ditt distrikt, for det er ikke alltid jeg slår på pc for å ringe barnehage/helsestasjon ved sykdom om morgenen. Dessuten så bor jeg på et så lite sted at Ditt distrikt er på størrelse med et Donald blad. Holdt på å le meg fillete første gang jeg så det.

Men nå har jeg ihvertfall reservert meg mot telefonkatalog og gule sider. Forsvinner Ditt distrikt så overlever jeg vel det også.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:26   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Hvem er forresten denne "jeg" i eposten?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:36   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Gah, her slenger de dem bare fra seg i oppgangen.
Men reservere meg skal jeg likevel.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:38   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Men dere har navn på både døra og postkassa, alle sammen, eller? Jeg måtte lyve for å få stoppet de hersens katalogene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:40   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 millioner kilo telefonkataloger i bosset! Slik stopper du det!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men dere har navn på både døra og postkassa, alle sammen, eller? Jeg måtte lyve for å få stoppet de hersens katalogene.

Jeg løy litt.
Vi har navn på postkassa, men ikke på døra.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no