|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?
Ja, jeg har funnet de allerede. Sitter faktisk og spiser monster proteinpannekaker nå, var med i en pakke jeg kjøpte for å teste forskjellig, og Lillesøster ville ha til lunsj, så prøvde til meg selv også. Overraskende gode.
![]() |
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?Bars er grei nødmat, men det er greit å utvide repertoaret på reisemat sånn generelt. Det finnes mange skikkelig gode lavkarbo knekkebrød, og du kan ha med saltpålegg og små tuber tubeost, for eksempel.
![]() |
#24 |
can-jur
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?Spekeskinke, ost, beefjerky (??) er fine alternative som metter godt og hoder seg også i varmen. Bare sjekk beefjerkyen for noen av dem inneholder mye sukker. Men husk å kaste evt rester før du entrer USA.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?
Av ferdig kjøpte tror jeg at jeg har funnet kun briks. Men tenkte å kanskje lage selv igjen.
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?Det svenske lavkarbobrødet i firepakk var godt. Husker ikke karbeinnholdet, men kjøpt på Storlien.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?På Meny og lignende så har de et som ofte står på allergiseksjonen, en litt rustikk nesten kvadratisk pakke med 1 g karber per skive. En rugsprø har heller ikke kjempemange karber, men man kan ikke spise masse av dem.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?5,9 fastende i morges, DET er jeg fornøyd med!!
![]() |
![]() |
#29 |
Audacious
|
![]() Sv: Litt lavkarbohjelp?Husk at karber er ikke karber. Det er veldig forskjell på karber som er sukker og karber i belgfrukter eller blomkål. Hvis poenget er å få diabetes under kontroll er vel poenget mer lavglykemisk kosthold enn å telle karber?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|