|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til kosthold uten egg?Vi ble forresten også anbefalt å la henne smake på sjokoladepålegg, bare sånn for å understreke at det ikke var en baby med ubetydelige utfordringer knyttet til matinntak. Men nå, er det heldigvis på god vei til å bli betraktelig bedre, så nå er det normalt kosthold vi går for.
Jeg synes det har skjedd store endringer bare fra jeg fikk min første i 2010 til nå. Heldigvis betraktelig mindre press på å få i ungen Nestlé-grøt nå enn det var da.
![]() |
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tips til kosthold uten egg?Min begynte å like mat da hun slapp den hersens mosen og grøten, men fikk ete pølser selv.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til kosthold uten egg?
Ja, det er sjekket her også, men alt ser fint ut. Takk for tips likevel!
Det hjalp betraktelig for denne frøkna også. Hun kaster opp av Nestlé-grøt, men spiser vanlig, tjukk havregrøt med stor iver, bare hun får holde skjea selv.
![]() |
![]() |
#25 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til kosthold uten egg?Melder meg med en stk baby i oldtiden som ikke ville ha most mat eller aller verst, grøt. Han liker fortsatt best maten sin delt opp i mattyper, ikke gryter eller saus eller blandet på annen måte. Fortsatt nå lite begeistret for saus generelt. Brødskiver med smørepålegg var det vi hadde hell med først.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|