|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Figurvennlig snop?Har innsett at dietten som har vart siden januar virker - men også at dette nok må være mitt nye liv. Dessverre. Spisee ikke noen bestemt «skole», det blir for begrenset, men sterk porsjonskontroll, mye grønt, mye fisk osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Figurvennlig snop?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?De her syns jeg smaker veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Figurvennlig snop?Proteinbarer, delt i biter.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?Kalde nonstop kan vare ganske lenge. Om du veier opp f.eks 25 gram, så kan du ha de ei stund om du får til å suge en og en bit. (tror det tilsvarer ca 25 nonstop) - det er i underkant av 150 kcal.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg har noen ganger kjøpt fire stk litt hardbarka gelesnop (uten gelatin for mitt vedkommende, men med gelatin varer sikkert enda lenger i munnen) fra smågodtavdelingen, som jeg så kan bruke hele kvelden på.
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg har erfart at å kutte sukker mest mulig gjør at jeg ikke får sånn søtsug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?Lager gele av Fun-light saft i porsjoner og når den er klar for å spises sprayer jeg på en dæsj krem (luftig og lite kalorier) og river litt mørk sjokolade og hakker noen mandler og valnøtter og strør på toppen.
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?Ikke svar på det du spør om, men det er ikke en skikkelig tråd før det skjer.
![]() |
#10 |
|
Det er jo helt umulig å spise bare EN rute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
koko
|
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg er definitivt som deg. Takk for tips- de skal testes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg kjøper inn små porsjoner. De småisene det linkes til over her + noen små kroneis fra REMA. Små sjokolader, let opp minste variant av de du liker og kos deg med den. Ikke tenk pris, mye billigere å kjøpe stort dessverre. Sjokoladen Hobby gir mye søtt for mengden vs kcal. hvis du liker den. Ellers er jordbær og moreller godt nå på sommeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg lager meg smoothie av bær eller frukt, naturell youghurt og stevia. Disse fryser jeg ned og spiser med skje fra fryseren. Dette har vært fast kveldskos lenge, det tar tid og spise så jeg blir ikke så fysen på noe annet, det er godt og jeg får i meg frukt og bær og litt melkeprodukter. Ca 150 kalorier i hver porsjon av de jeg lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg fikk avsmak på sukkerholdige ting etter jeg kuttet ut helt i en periode. Men jeg har mørk kokesjokolade, muslibarer og dadler med lakrispulver liggende i skuffen til jeg får godtesug.
![]() |
#16 |
|
Jeg gjør lignende, men med gresk youghurt. Jeg er ikke så god på å fryse inn, men gjør der og da med frosne bær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg er STOR melkesjokoladeelsker, og har aldri likt mørk sjokolade. Har imidlertid merket at den tar søtsuget når alt annet er forbudt. Har gått stadig oppover i kakaoprosent. Lenge var det kun 70 % eller lavere som "virket", men nå har jeg faktisk til og med glede av 85 % sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Figurvennlig snop?Jeg spiser rett og slett ikke søtsaker. Det er lettere enn å skulle begrense seg eller spise litt rare ting med sukkererstatning.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Figurvennlig snop?Kokosboller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Figurvennlig snop?Kjøpt isen gnuri nevnte. Mini Hennig-Olsen med salt karamell, uten tilsatt sukker. Gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|