Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - ja eller nei?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 14:40   #201
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

For meg er maten en stor del av ferien. Jeg vil ikke spise bare for å bli mett.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:43   #202
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg har bare hørt skryt om AI-mat, hvis man tror hotellene "kommer unna" med drittmat eller få smakløse retter, må man tro om igjen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:50   #203
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har bare hørt skryt om AI-mat, hvis man tror hotellene "kommer unna" med drittmat eller få smakløse retter, må man tro om igjen.

Vel, McDonalds går jo strålende, så jeg stoler virkelig ikke på at jeg får utfordret smaksløkene positivt på en slik buffet. Mange snakker varmt om buffeten på Kielferga også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:51   #204
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg sier ikke at det ikke finnes, altså.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:23   #205
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg tror All Inclusive-maten varierer fra kjipeste type buffet til mer gourmetstandard, så den kan vel neppe plasseres i en bås.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:29   #206
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg går utifra at kvalitetssikringen blir at folk flest vil ha god mat av gode råvarer og at hotell med bedre mat besøkes oftere.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:35   #207
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tror All Inclusive-maten varierer fra kjipeste type buffet til mer gourmetstandard, så den kan vel neppe plasseres i en bås.

Det er mitt inntrykk også

På de typiske famileanleggene vi har vært (Ving og Startour), har maten vært helt grei, men ikke noe jeg ville spist hver dag og langt fra Gourmet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:45   #208
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Vi har ved to anledninger kjøpt buffetmat på to ulike AI-hoteller, der det ble sagt at maten skulle være fantastisk. For meg ble det imidlertid ensformig og maten så bedre ut enn den smakte. Stemningen var også preget av spisesal og mange mennesker, det intime mangler. Og jeg virkelig misliker å ikke sitte og vente litt på maten, av en eller annen grunn. Jeg synes det er nedtur å bare ta en tallerken og forsyne seg. Jeg greier ikke forklare hvorfor, men tror det er noe med forventningene.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:50   #209
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg har som sagt aldri vært på all inclusive av noe slag, men jeg tror det fins noe som ikke er buffet også - at man bestiller den maten man vil ha a la carte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:49   #210
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Vi var på AI på Kypros i fjor. Vi syntes begge buffeten var svært variert og vi likte godt maten der. I tillegg kunne man spise på en burgersjappe/ diner, en japansk restaurant a la carte og en Kypriotisk (ikke buffet).

Fordelen var nærhet til rommet, show og og god mat.

I år skal vi til Alcudia og der velger vi ikke AI, der er hotellrestauranten for kjip, synes jeg. Erfaringene derfra er at restaurantene i byen er bedre. På Kyoros syntes jeg ikke det, men mulig vi ikke fant de riktige stedene. Vi hadde med en ettåring, så ble ikke den koselige rusleturen rundt.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:51   #211
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Hellas er ikke stedet å besøke for god mat, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:53   #212
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hellas er ikke stedet å besøke for god mat, syns jeg.

Der er vi i det minste enige.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:53   #213
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Show kjenner jeg at IKKE er en fordel. :allergisk:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:54   #214
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har som sagt aldri vært på all inclusive av noe slag, men jeg tror det fins noe som ikke er buffet også - at man bestiller den maten man vil ha a la carte.

:jepp: Vi hadde det en gang i Egypt og det var bra. Jeg er rimelig sikker på at det finnes gode AI alternativ, men kanskje ikke nødvendigvis på de typiske familieanleggene

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:59   #215
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hellas er ikke stedet å besøke for god mat, syns jeg.


Å jo. Det er masse god mat i Hellas.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:03   #216
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Haha, jeg kom på nå at jeg har vært på et AI-resort, i Disney World. Vi spiste dog "bare" middag der, polynesisk grill. Rett ved bordet vårt var det hulakurs for alle resortets barnegjester (og et par pappaer som var forelsket i instruktøren). Jeg tror det satte spikeren i kista for et eventuelt resortopphold for både Hiawata og Høvdingen. De så skrekkslagne ut da jeg spøkefullt foreslo at de skulle bli med på kurset.

De var flinke til å ta vare på den lille, kresne indianergutten vår, det skal de ha. Han fikk er bredt utvalg kokt ris, fries og til slutt vinneren mac'n cheese da han ikke ville ha den originale menyen. Servitøren viste seg å være Gunilla från Borås, til og med.

(Og før dere sier noe, jeg er veldig klar over hvilken innvirkning Disney World har hatt på lokalmiljøet i Orlando. Mange jobber og generell forhøyet levestandard, men de har utryddet en rekke dyrearter som ikke lenger har noe sted å bo. Måten Disney kjøpte området på er også meget kritikkverdig.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:44   #217
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har absolutt forståelse for at det er stress å spise ute på restaurant med en skokk små barn. Men for meg er da alternativet leilighet, ikke AI.

Og bli stående på kjøkkenet og med oppvask på samme måte som hjemme?

En ting som gjør utespising i ferien til en utfordring er forresten at det mange steder er tradisjon å spise middag ganske sent på kvelden. Etter leggetid for våre barn. Slitne etter dagen, overtrøtte og utålmodige er de ikke akkurat drømmen å ha med på restaurant. Hverken for oss eller for de vi må prøve å ta hensyn til på restaurantene rundt. Ofte synes jeg ofte vi får bedre middag på hotellet fordi vi da faktisk kan kjenne hva den smaker.

Det finnes mange måter å feriere på. Det finnes mange alternativer til sydenresorter, men jeg har ikke funnet noe som er like lettvint og uproblematisk for familier med barn. Det er en rar form for feriekoloni på sett og vis, med folk stort sett fra samme del av verden. Barna finner lekekamerater som snakker samme språk, det er barneklubber på skandinaviske språk og det er i det hele tatt veldig tilrettelagt. Jeg får egentlig mark av dette, men akkurat i den fasen vi er i nå med toddlere og litt større småbarn synes jeg det er det mest avslappende. Og det betyr endel for meg å slippe husarbeid og matstyr på ferie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:56   #218
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har bare hørt skryt om AI-mat, hvis man tror hotellene "kommer unna" med drittmat eller få smakløse retter, må man tro om igjen.

For meg spiller det nesten ingen rolle om maten er god eller ikke. Kan jeg velge uten AI, velger jeg uten AI. Jeg vil oppleve lokal kultur og mat (fortrinnsvis god, saaklart), og det opplever man ikke paa AI. Hvis jeg er tvunget til AI, vil jeg ha ala carte og kanskje en buffet i löpet av en uke, og da en med "live cooking stations" i stedet for mat som holdes varm.

Jeg blir lei av buffetmat uansett hvor god maten er. Man ender ofte opp med aa ta det samme eller pröve saa mange ulike ting at det ikke smaker noen ting lenger.

En annen ting som jeg hater med buffeter, er at det alltid er noen som ikke oppförer seg slik jeg mener man bör oppföre seg paa en restaurant (og da snakker jeg om voksne), dvs. de stiller seg i kö för det aapner og "löper" inn for aa grabbe til seg godbitene, "ödelegger" fatene med maaten de forsyner seg paa, lasser i hauger paa tallerknene slik at det ser uappetittelig ut, tar fire desserter mens andre fortsatt er ved salat- og forrettbuffeten etc. etc. Selvfölgelig er ikke alle slik, langt derifra, men mitt inntrykk er at det alltid er noen som ödelegger matkosen for meg fordi jeg ser dem eller fatene etter dem.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:01   #219
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jøss for noen ville steder mange her har bodd på AI.

Nå har jeg, som nevnt, bare bodd på AI en eneste gang i mitt liv, så jeg kan selvsagt bare dømme ut fra den. Inntrykket fra restauranten på det hotellet vi bodde på var, reint, innbydende, pent oppdekkede bord, hele tiden påfyll av fat, så maten var varm og delikat til enhver tid, god hygiene rundt serveringsfat. De serverte ikke samme type hovedretter mer en en gang i uka, (Vi som bodde der to uker, fikk altså samme type mat to ganger i løpet av oppholdet) og de la vekt på lokale retter og råvarer, i tillegg til de mer typiske buffetrettene. Vi rakk rett og slett ikke gå lei av maten.

Ikke et menneske brautet seg fram, vi sto knapt nok i kø et øyeblikk. Det var rolig og hyggelig stemning i restauranten, og ikke et menneske jeg kunne se i løpet av to uker, som drakk seg overstadig beruset, til tross for fri tilgang til øl og vin.

Noe sier meg det blir en gedigen nedtur om vi noensinne klarer komme oss på en tilsvarende tur igjen.

(Er det nå jeg og skal være übergeneraliserende og si at det knapt var andre skandinaver på hotellet, så kan hende det var derfor jeg opplevde det hele som ytterst sivilisert? )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:20   #220
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg har også opplevd det som svært sivilisert, Inagh. Og god mat. Som ble variert fra dag til dag. Og rent og pent.

Men klart, reiser jeg alene eller med store barn foretrekker jeg å sikte meg inn på bedre spisesteder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no