Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

800 g hjort til 4 personer?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-18, 17:06   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

800 g hjort til 4 personer?

Har mye hjort i frysen, blant annet en ytrefilet på 800 g. Det burde vel holde til fire, men jeg synes den ser veldig liten ut, og den blir jo enda litt mindre etter steking...

Er dette nok, tror vi? Kan jo pøse på med tilbehør, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 17:20   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Jeg syns 200 g per person høret litt lite ut. 1 kg hadde jeg ønsket å ha da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 17:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns 200 g per person høret litt lite ut. 1 kg hadde jeg ønsket å ha da.

Kanskje jeg skal ta ut noe mer, da. Men det meste er grytekjøtt, egentlig. Én pakke er merket «stek/roastbiff», men jeg er usikker på om det kan tilberedes på samme måte som en indre- eller ytrefilet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 18:16   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Er det uten ben? Jeg synes 200 g pr voksne holder i massevis. Man regner 180 g biff per person. Jeg spiser aldri så mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 18:28   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Er det uten ben? Jeg synes 200 g pr voksne holder i massevis. Man regner 180 g biff per person. Jeg spiser aldri så mye.

Ja, 800g benfri hjort bør holde til 4 voksne. Sørg for å ha masse tilbehør og en god saus så blir det bra!
Er du engstelig for at det skal bli for lite mat, kan du jo servere en forrett og/eller dessert i tillegg.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 18:46   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Ja, 800g benfri hjort bør holde til 4 voksne. Sørg for å ha masse tilbehør og en god saus så blir det bra!
Er du engstelig for at det skal bli for lite mat, kan du jo servere en forrett og/eller dessert i tillegg.

Det er nyttårsaften, så det blir mye ekstra, ja. Og nå nekter den ene tenåringen å spise kjøtt også, så..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 18:46   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Er det uten ben? Jeg synes 200 g pr voksne holder i massevis. Man regner 180 g biff per person. Jeg spiser aldri så mye.

Benfri ytrefilet, ja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 19:52   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Benfri ytrefilet, ja.

Jeg burde visst lest litt bedre.

Det er veldig forskjellig hvor mye man spiser. Vi hadde nylig helstekt biff. Vi haddde 700 g til oss fem, yngste en10-åring. Alle spiste godt for det var skikkelig mørt, de spiser lite kjøtt hvis det ikke er mørt. Vi hadde mer kjøtt igjen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 18:58   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

200 gram kjøtt pr snute burde holde bra.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 19:21   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Jeg tror du har for mye kjøtt, faktisk. Med mindre dere er usedvanlig storspiste eller spiser veldig lite tilbehør.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 19:36   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror du har for mye kjøtt, faktisk. Med mindre dere er usedvanlig storspiste eller spiser veldig lite tilbehør.

Vi spiser ikke veldig masse, nei. Sikkert litt under snittet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 19:32   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Om du har godt med tilbehør så holder det. Hos oss kan det være fire storspisye gutter/menn + meg og da beregner vi minst 250 g per person.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 19:43   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Jeg synes det er massevis, men jeg har skjønt at jeg og mine spiser langt mindre enn de fleste. (Og jeg er vektoperert, så jeg kan ikke spise normale mengder.) For tiden har vi faren min og stemoren min på besøk, og vi må doble matmengde selv om vi bare har gått fra 4 til 6 personer.

Men for å være på den sikre siden, så kommer man langt med en forrett eller ekstra godt tilbehør.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:13   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

200 g/pers er superflott og godt over hva man beregner i restaurantbransjen. Om du helsteker på lang tid blir det mindre svinn, og med masse godt tilbehør blir det nok til alle mann.
Jeg hadde helstekt entrecôte av okse 1. Juledag til 5 personer, derav 2 storspiste menn, og hadde 960 g. Og det ble kjøtt til overs.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:57   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

200 g/pers er superflott og godt over hva man beregner i restaurantbransjen. Om du helsteker på lang tid blir det mindre svinn, og med masse godt tilbehør blir det nok til alle mann.
Jeg hadde helstekt entrecôte av okse 1. Juledag til 5 personer, derav 2 storspiste menn, og hadde 960 g. Og det ble kjøtt til overs.

Du er så flink med mat, kan du tipse litt (helst med teskje) om hvordan du ville gjort dette, step by step? Jeg har altså en frossen filet, vi er fire som spiser som voksne (hvis fjortisen har sluttet å være vegetarianer innen mandag, da), og det er det..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 22:11   #16
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du er så flink med mat, kan du tipse litt (helst med teskje) om hvordan du ville gjort dette, step by step? Jeg har altså en frossen filet, vi er fire som spiser som voksne (hvis fjortisen har sluttet å være vegetarianer innen mandag, da), og det er det..

Takk, det var hyggelig
Jeg ville brunet fileten i panne på høy varme på alle siden med salt, pepper og timian. Om dere liker hvitløk,- det også.
Når den er ferdig, sett inn steketermometer og enten pakk tett i alufolie eller ildfast form med tett lokk. Inn i stekeovn forvarmet til 120 grader, og senk til50 grader, bruk så lang tid som du har, gjerne mange timer. Jeg stekte min entrecôte i nesten 5 timer
Juster temp på stekeovn opp/ ned alt etter som, min gjeng liker kjøttet rødt og da er jeg aldri over 56 grader i ovnen, men liker du det mer stekt og rosa, gå opp til 60 grader, kanskje til og med 62 grader. Det stiger ofte 1-3 grader etter det er tatt ut av ovnen.
Beregn 20-30 min hvile for kjøttet etter du har tatt det ut og før det skjæres intynne, lekre skiver.
Når det hviler pakker jeg det inn i et par håndklær. Før det pakkes inn, hell av kraft så kan du lage god saus av kraften. Det er bare å koke den litt inn, smaksette med ønsket krydder og ha i litt fløte eller rømme. Jeg elsker einebær i viltsausen, og gjerne noen hele tyttebær ( mest for at det ser lekkert ut).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 23:02   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Tuuusen takk!

Jeg lytter og lærer. Setter stor pris på det. Det eneste jeg lurer på er det at jeg ikke har 50 grader på ovnen min, jeg tror det laveste er en del høyere, jeg skal sjekke, men har har hatt litt trøbbel med det før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 23:14   #18
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tuuusen takk!

Jeg lytter og lærer. Setter stor pris på det. Det eneste jeg lurer på er det at jeg ikke har 50 grader på ovnen min, jeg tror det laveste er en del høyere, jeg skal sjekke, men har har hatt litt trøbbel med det før.

Det viktigste er uansett steketermometer, når det viser 50 grader er det på tide å være obs, kan du stille det på alarm er det null problem. Om ikke blir det gjerne litt inn og ut av ovnen, husk at det stiger gjerne et par - tre grader når du har tatt den av varmen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:48   #19
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

For oss hadde ikke 200 gram pr pers holdt, med mindre vi hadde mengdermed tilbehør. Vi er storspiste, og når villtkjøtt kommer på menyen, da går det unna for å si det sånn. Men dette er jo forskjellig fra familie til familie, så dette må tilpasses den enkelte.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 21:12   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 800 g hjort til 4 personer?

Jeg tenker det holder, 200 g rent kjøtt pr person er jo mye?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no