Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mellomlande 2 ganger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 22:22   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Mellomlande 2 ganger

Jeg drar til Málaga i Spania i påsken. Nedover er det direkte med Sas. Men når jeg skal hjem igjen må jeg mellomlande hele 2 ganger. Flyr fra Málaga til Madrid. Madrid til Kjøbenhavn og så Kjøbenhavn til Torp (Sandefjord)
Det jeg lurer på er:
Må jeg sjekke inn bagasjen for hver gang eller ordner de med bagasjen selv om jeg mellomlander 2 ganger?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:46   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Det avhenger av flyselskapet, men det aller, aller vanligste er at bagasjen kommer helt fram. Det skal nok gå tydelig fram fra der du kjøper biletten om det IKKE er sånn.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:50   #3
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Norwegian er et punkt-til-punkt-selskap, dvs sjekke inn x flere om du har flere stopp.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 18:02   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg drar til Málaga i Spania i påsken. Nedover er det direkte med Sas. Men når jeg skal hjem igjen må jeg mellomlande hele 2 ganger. Flyr fra Málaga til Madrid. Madrid til Kjøbenhavn og så Kjøbenhavn til Torp (Sandefjord)
Det jeg lurer på er:
Må jeg sjekke inn bagasjen for hver gang eller ordner de med bagasjen selv om jeg mellomlander 2 ganger?

Hvilket/hvilke selskap flyr du hjem igjen da?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 18:34   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Det er sasbraathens begge veier.
Men billetten hjemover er kjøpt via et spansk nettsted som hadde billigere billetter hjem en via selve sas.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 19:13   #6
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Jeg har flydd med Sas tur-retur Spania/Norge mange ganger, med en del mellomlandinger, og da har jeg alltid kun sjekket inn bagasjen en gang.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 19:25   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Når jeg har flydd med SasBraathen har jeg bare sjekket inn bagasjen en gang.

Flydd/fløyet? Hva pokker er å fly i preteritum?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:02   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det er sasbraathens begge veier.
Men billetten hjemover er kjøpt via et spansk nettsted som hadde billigere billetter hjem en via selve sas.

Men da er det Spanair eller et annet spansk selskap som flyr fra Malaga til Madrid og videre til København. Jeg tør ikke svare på om SASBraathens har bagasje-handlings-avtale med det selskapet du skal fly innenriks i Spania og videre til København. Ring SASBraathens og spør er mitt råd!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:11   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Jeg tror du slipper, men ring og spør
God tur, var i Malaga i august, eller rett utenfor, i Fuengirola, flott sted!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:37   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg tror du slipper, men ring og spør
God tur, var i Malaga i august, eller rett utenfor, i Fuengirola, flott sted!

Fuengirola er stedet, der har jeg vokst opp fra jeg var 11 til 19 år og bare elsker Fuengirola.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:44   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mellomlande 2 ganger

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Fuengirola er stedet, der har jeg vokst opp fra jeg var 11 til 19 år og bare elsker Fuengirola.


Så heldig du er!
Jeg skal tilbake dit og se mer

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no