Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

De beste 1. aprilspøkene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-16, 15:34   #61
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Skolen til barna sendte med en lapp hjem i tilegg til info på hjemmesiden, att når skulle alle matpakker sjekkes fremover og holdt dem ikke mål ble man innkalt for samtale rundt kosthold og vitaminer.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 15:38   #62
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg lurte mine 47 søte små med at vi skulle ha to timer utvidet skoledag for å øve til en konsert vi skal ha snart. En del av elevene ble ganske stresset og bekymret for at foreldrene kanskje ikke hadde lest e-posten jeg påstod jeg hadde sendt dem dagen før, så jeg måtte avsløre spøken før matpausen. Morsomt lell.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 20:30   #63
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg lurte mine 47 søte små med at vi skulle ha to timer utvidet skoledag for å øve til en konsert vi skal ha snart. En del av elevene ble ganske stresset og bekymret for at foreldrene kanskje ikke hadde lest e-posten jeg påstod jeg hadde sendt dem dagen før, så jeg måtte avsløre spøken før matpausen. Morsomt lell.

Jeg lo godt av den spøken der, da ungen fortalte om den. De hadde gått rett på, alle sammen, og hun var ganske ergerlig over å ha blitt lurt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 20:48   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg kan love at det IKKE er morsomt når familien har øvd inn en veldig overbevisende historie om at mens jeg var i utlandet hadde rottehelvetet vi slet med tidligere klart å komme seg fra inni veggen til ut i kjøkkenet, og at de hadde jagd den inn på og sperret inne på tv-stua!

Jeg gikk fem på, fikk fullt anfall, og så lo alle seg omtrent fordervet.

Hater 1. april.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 20:56   #65
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Polyanna. Det var en god, men litt ondskapsfull spøk. Flinke familien din.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 23:04   #66
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg gikk rett på.

11-åringen vekte meg fra dyp søvn kl 07 med en meget opphisset stemme og sa at det var rådyr i hagen vår! Jeg formelig FLØY ut av senga og til vinduet, og han holdt på å LE SEG ihjel! Det skjønner jeg godt. Flyvende, voksen zombie mot vindu i klassisk aprilspøk er morsomt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 23:10   #67
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg og 12-åringen hadde planlagt å lure pappaen som er ekstremt B-menneske. Han la seg før meg så jeg stillte klokka på mobilen hans, slo av alarmen og stilte armbåndsuret hans som ligger på badet om natta. Minsten kommer farende inn på rommet kl. 7.30 helt heseblesende "pappa, pappa vi har forsovet oss. Klokka er 10!"

11-åringen, festlig fyr og lys våken kl 07, braste inn på rommet til lillesøster på 8 (etter å ha lurt meg kraftig) og hviskeropte: "Du må våkne, du har forsovet deg!!! Anna og Luna står i gangen og venter på deg!" (Skolevenninnene som hun pleier å gå med kl 08.) Hun bråvåknet og løp ut av sengen. Og vi lo....

Det er alltid gøy når man blir litt forferdet av spøken.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 23:56   #68
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Polyanna: Det der kan fint skje i virkeligheten. De trenger bare 10-12 mm sprekk for å komme igjennom....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 00:08   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg vet! Hvorfor tror du jeg bet på?! (Og har ekstensive arbeider gående for å stenge alt, pluss gift, pluss feller +++..)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 00:09   #70
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Polyanna: Det der kan fint skje i virkeligheten. De trenger bare 10-12 mm sprekk for å komme igjennom....

Huff! Jeg har en bitteliten sprekk i en boddør. Planen er å få fikset det nå i løpet av våren. Tar ingen sjanser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 09:14   #71
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

En av byens ungdomsskoler gav beskjed til tiende klasse om at de kunne komme på kontoret og skrive ønsker for hva de ville komme opp i muntlig i. Etter bildene på Fb å dømme (av sladda lister) var det minst tretti som gikk på spøken. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 10:40   #72
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg syns Fortum sin om gratis hurtiglading for de som brukte stemmeaktivering var fin: https://www.facebook.com/Fortum.Char...0823751074208/

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no