Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Twilight - Breaking dawn part II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-12, 08:46   #21
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Men kan Alice ha "funnet" opp denne alternative kampen for å få Aro til å forstå hva som vil skje om han fortsetter med denne "Renesmee er en åhh så stor trussel for vampyrsamfunnet fordi hun er for liten til å holde på hemmeligheter", eller er dette hva som virkelig ville ha skjedd om han fortsatte å ture frem som han ville? Hadde hun klart å lure han med en slik fiktiv visjon av fremtiden?

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 09:06   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men kan Alice ha "funnet" opp denne alternative kampen for å få Aro til å forstå hva som vil skje om han fortsetter med denne "Renesmee er en åhh så stor trussel for vampyrsamfunnet fordi hun er for liten til å holde på hemmeligheter", eller er dette hva som virkelig ville ha skjedd om han fortsatte å ture frem som han ville? Hadde hun klart å lure han med en slik fiktiv visjon av fremtiden?

Nei, det er utenfor hennes evner, men hun kan jo se ulike outcomes, det har hun jo alltid gjort. Og dette er en av de. Det er vel derfor også Aro tror på henne.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:47   #23
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Jeg og 9 åringen så den på søndag og vi elsket den Har gitt opp å dra med mannen for han holder bare på å kjede seg ihjel........
Men er veldig glad jeg har lest bøkene også for filmene får jo liksom bare med seg "overflaten" av bøkene...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:50   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Nå har jeg sett den igjen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:50   #25
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg så den på fredag med alle fjortisene i Oslo tror jeg. Den var bedre enn forventet, og mye bedre enn forrige som jeg synes var kjedelig.

Ja den forrige var en smule kjedelig... Ble altfor mye klining og dill for min del.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:51   #26
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Nå har jeg sett den igjen.

På kino? Kult

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:52   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Jeg syns den var ok, ikke noe mer. Tar dere virkelig med ungene?? Syns de der rive av hodet-scenene er drøye.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:54   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg og 9 åringen så den på søndag og vi elsket den

Wow! Har en snart 10-åring som disse filmene er ganske så uinteressante for ennå. Altfor mye dialog

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:56   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Nå har jeg sett den igjen.

Det skal jeg også

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 20:58   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

jeg så den på premieren.. Elsket den. Ble litt redd da jeg trodde Jasper døde...


Jeg ville aldri tatt med min jente på denne filmen enda. Hoderivingen er ekkel.

__________________
2003-2008



Sist redigert av SpetakkelRandi : 21-11-12 kl 14:40.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 21:47   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

SpetakkelRandi: Sladd deler av innlegget ditt for de som ikke har sett den ennå!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 14:41   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

hvordan lager dere sånn blå sladding?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 14:50   #33
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hvordan lager dere sånn blå sladding?

[*SPOILER] Rundt teksten du skal sladde! [*/SPOILER] Ja, uten stjerna, da.
Eller så kan du gå på "avansert" (istedenfor "hurtigsvar") og trykke på den lille mannen med solbriller på, helt i enden av "verktøylinja".

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no