Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Dere med ryddige hus - deres beste tips

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-20, 15:21   #11
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med ryddige hus - deres beste tips

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Faktisk ja. Ofte hører jeg folk (gjerne folk som bor i svære hus) at det er så mye enklere å holde det ryddig når man bor på lite plass (antatt fordi man da sikkert har mindre ting), men etter å ha bodd på hhv. 120 - 30 - 55 - 90 kvm. kan jeg bare si at det er en av de største løgnene som finnes. Det har ikke et snev av sannhet i seg.

Den eneste sannheten i dette er at dersom man flytter fra stort hus til en mindre bolig, så er det ryddig i 2 sekund fordi man ryddet og kastet under flyttingen. Og så er det tilbake til rotet. Har jeg hørt.

Mitt ryddetips er å rydde 15-20 minutter per dag - på en eller annen måte og deretter belønne seg selv. Min belønning er å ikke slenge rompa på sofaen og se på TV eller lese eller annet, før de 15-20 minuttene med rydding er gjennomført.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no