Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Dere med ryddige hus - deres beste tips

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-20, 11:31   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med ryddige hus - deres beste tips

Jeg er et rotehode i en ryddig sjel. Eller motsatt. Jeg liker å ha det ryddig, men er flink til å rote.

Min konklusjon er at rot genereres av for mye ting. Så jeg er i prosessen med å kaste nå. Går gjennom skuffer og skap og karer alt jeg ikke trenger (dvs gir vekk det som er for fint til å kastes da). Det er helt nydelig, og forhåpentligvis gjør det at hjemmet mitt blir mer ryddig framover.

Jeg blir stresset av rot og må alltid rydde om jeg er i dårlig humør.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no