Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rosettbakkelsjern

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 10:02   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rosettbakkelsjern

Er det noe sted man kan få tak i det? Jeg har lett og lett, men ikke funnet. Eller er det noen som har arvet et etter en gammel grandtante og vet at de ikke kommer til å bruke det, som vil selge det?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 10:04   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Skal høre med mine "kontakter"
Mamma har, men hun har ikke brukt det på flere år, så jeg skal høre om hun vil kvitte seg med sitt.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 10:06   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 10:15   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.862
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Det er en på Finn som lager jern.
http://www.finn.no/finn/bap/all/resu...AINCATEGORY=79

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:58   #5
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Tror faktisk jeg har sett det på Jernia..... Men ikke helt sikker.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:22   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Jeg har vært på to Jernia hvor de bare så rart på meg, men det varierer sikkert fra butikk til butikk.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:58   #7
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Vet ikke hvor du bor, men tror det var Jernia på Vinderen jeg så det... Uten å være 100 % sikker der

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:13   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Jeg tror faktisk jeg har det ett eller annet sted. (om jeg ikke har kastet det).
Men jeg mistenker at jeg har det liggende i matboden.
(sammen med vaffeljern til å legge på ovnen og eldgammel krøllsak i jern.)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:38   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Å no fikk eg lyst til å lage Rosettbakkels. :arva mamma sitt jern:

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:50   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Rosettbakkelsjernet mitt får du aldri, men jeg har et forslag. Sjekk med en antikvitets eller brukthandler.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:53   #11
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Eller enda enklere , bestill det fra jernias nettbutikk , evt få en butikk til å bestille det inn til deg .

http://www.jernia.no/Produkter/Produ...ing?key=171379

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:59   #12
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Eller enda enklere , bestill det fra jernias nettbutikk , evt få en butikk til å bestille det inn til deg .

http://www.jernia.no/Produkter/Produ...ing?key=171379

Jernia har ikkje nettbutikk eller ser eg heilt feil???

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 00:25   #13
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Nei så det nå . Men her er jo navn og produktnr og da kan hvilken som helst Jerniabutikk bestille det inn i allefall .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 08:13   #14
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Siden jeg ikke har hørt noe mer fra sjuggerpløm prøver jeg med han på Fåberg som lager de, jeg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 13:48   #15
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.862
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Det blir jo litt stilig med eget spesiallagd jern, Acsa.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 13:52   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosettbakkelsjern

Jeg hadde ekstrajobb på Jernia for mange år siden. Vi solgte slike jern, men de lå ikke framme i butikken.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no