Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-17, 18:54   #801
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ah, tenker du på utseende da, eller språk?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:55   #802
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

(Og med det mener jeg ikke at det er uproblematisk med familiært press i forhold til pakistansk kultur, for eksempel. Selvfølgelig ikke.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:56   #803
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ah, tenker du på utseende da, eller språk?

Ja, utseende, historie, kultur (i store trekk) etc. Litt som at alle de jeg gikk i klasse med på bygda, reiste tilbake til bygda og gifta seg med en bonde etter at de hadde studert psykologi og juss i Oslo.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 19:31   #804
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nå hadde jeg håpet at dere hadde kommet til analysen av det siste bildet som er lagt ut, siden jeg ikke skjønner det. Første umiddelbare tanke var "jeg sjekker bare med FP"! Så kom igjen, hva er tanken bak?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 20:43   #805
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Nå hadde jeg håpet at dere hadde kommet til analysen av det siste bildet som er lagt ut, siden jeg ikke skjønner det. Første umiddelbare tanke var "jeg sjekker bare med FP"! Så kom igjen, hva er tanken bak?

Ho prøver å lese til prøve, men er opptatt av alt anna.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 21:01   #806
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men mailpassord - bruker ungdommene mail til noe, da?

Litt seint, men likevel. Bør være det sikreste (langt osv) og hemmeligste man har, ikke nødvendigvis fordi man får så mye mail som er superhemmelig, men fordi mail gjerne brukes av andre nettsteder for å sende en reset-passord-link. Dermed kan man få tilgang til det meste andre via mailen - selv om password ikke er gjenbrukt på tvers av tjenestene i utgangspunktet.

Fakse er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 21:03   #807
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ho prøver å lese til prøve, men er opptatt av alt anna.

Takk

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 21:42   #808
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Og sjekk hva hun leser på da? Det er jo i grunnen litt interessant det også. En Youtuber, Kendall om familiesplittelse, genforskning og Stephen Curry.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 21:44   #809
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Og sånn bortsett fra det, ser vel Mac'n min omtrent sånn ut når jeg skal lese eller skrive oppgaver. Noe relatert til selve studeringa og resten surfing på nette, FP, FB, Skam og diverse strikking. Veldig relatable!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 22:25   #810
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Nå hadde jeg håpet at dere hadde kommet til analysen av det siste bildet som er lagt ut, siden jeg ikke skjønner det. Første umiddelbare tanke var "jeg sjekker bare med FP"! Så kom igjen, hva er tanken bak?

Massevis av tolkninger i bildetråden på FB 20+

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 08:20   #811
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg må innrømme at denne sesongen får meg til å tenke mye. Vi hører en del på Karpe Diem, og både mannen min og meg har reflektert over at linja "Er det du som skal ha med dattera mi på kino?" (Fra sangen "Lett å være rebell i kjellerleiligheten min") ikke slipper helt taket i oss. For vi vil jo være åpne og inkluderende, men hvor greit vil det egentlig være for oss hvis problemstillingen kommer opp?


Og så tenkte vi litt videre på det, og jeg husket på hvor dypt sekptisk min mor ble da jeg presenterte min nåværende mann for henne. "Tjorven. Nå må du huske på at nordlendinger har en helt annen kultur enn du er vant til. Er du nå helt sikker på om dette er så lurt?" 15 år senere så er hun enig i at det var det lureste jeg kunne gjort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 08:27   #812
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ikke sant Tjorven.

Storesøster og jeg har diskutert den der litt. Jeg skjønner godt at moren ønsker at datteren skal finne seg en kjæreste som harmonerer i kultur og religion.


I min egen situasjon så innrømmer jeg at mine døtre velger seg kjærester som i hvert fall til en viss grad harmonerer med oss politisk og religiøst. Ikke at de må være enig med oss, jeg liker en god diskusjon. Men en sterkt religiøs person, som ønsker at religionen skal styre store deler av familielivet, ville jeg vært redd for. En FrP tilhenger ville jeg vært redd for. Jeg ville ønsket dem velkommen så godt som mulig, men det er ikke en drømmesituasjon.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:27   #813
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg mente "ligner" som i samme etnisitet. Ikke nødvendigvis felles interesser.

Greia er at jeg tror at for en del muslimske jenter så handler det ikke bare om etnisitet og religion til partneren, men om at foreldrene rent faktisk har en forventning om at de skal godkjenne partneren barna velger. Den sosiale kostnaden ved å velge noe annet enn det foreldrene ønsker for dem, kan bli veldig høy. Og nettopp denne utfordringen har det vært skrevet en del om. Det kan godt hende det også er tilfellet i en del av de kristne sektene.

Min tanke om denne scenen er at dette var et uttrykk for nettopp den sosiale kontrollen mange muslimske jenter føler på hver dag.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:36   #814
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ja, jeg skjønner det Gaia, jeg synes fortsatt det er interessant at de klarer veldig godt å gjøre det gjenkjennbart for de av oss med bakgrunn i andre konservative religioner. Sana er veldig mye mer meg enn noen av de andre jentene i serien, måten de lever sine liv er fullstendig fjernt fra min ungdomstid. I hvertfall i den ene enden av dobbeltlivet.


Så for meg-meg-meg er dette mer en skildring av livet som ung jente i konservativ religion, enn (enda mer) fokus på kvinnesynet i Islam.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:38   #815
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Og den scenen kunne like gjerne vært en kristen mor som er bekymret for at hennes datter tilbringer tid med en muslimsk gutt. Ref Karpe-låta Tjorven nevner. Er det sosial kontroll da?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:42   #816
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må innrømme at denne sesongen får meg til å tenke mye. Vi hører en del på Karpe Diem, og både mannen min og meg har reflektert over at linja "Er det du som skal ha med dattera mi på kino?" (Fra sangen "Lett å være rebell i kjellerleiligheten min") ikke slipper helt taket i oss. For vi vil jo være åpne og inkluderende, men hvor greit vil det egentlig være for oss hvis problemstillingen kommer opp?


Og så tenkte vi litt videre på det, og jeg husket på hvor dypt sekptisk min mor ble da jeg presenterte min nåværende mann for henne. "Tjorven. Nå må du huske på at nordlendinger har en helt annen kultur enn du er vant til. Er du nå helt sikker på om dette er så lurt?" 15 år senere så er hun enig i at det var det lureste jeg kunne gjort.

"Vi bor der du bor og det begynner og bli farlig,
for igår kom dattera din hjem med en som heter Ali!
Han hadde BMW og den var ganske sheina,
midtskill med gele og buffalo på beina.
Du gjør det du bør og kaster han på dør,
for du kan`ke se for deg dattra di gå med slør."

Og det er grunnen til at Sana sin sesong er utrolig viktig og aktuell. For det er lett å være rebell i kjellerleiligheten uten at det går noe lengre. Hva gjør vi når det er reelt og dattera di kommer hjem med Ali?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:44   #817
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det er jo en glidende skala, og en stor felles sone med overlapp, fra ansvarlig bekymring og ønsker for barna (som Blå beskriver) til veto og bestemmelsesrett over omgangskrets og ektefelle. Og langs med hele den så er det foreldre som ønsker alt godt for barna sine.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:48   #818
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

"Vi bor der du bor og det begynner og bli farlig,
for igår kom dattera din hjem med en som heter Ali!
Han hadde BMW og den var ganske sheina,
midtskill med gele og buffalo på beina.
Du gjør det du bør og kaster han på dør,
for du kan`ke se for deg dattra di gå med slør."

Og det er grunnen til at Sana sin sesong er utrolig viktig og aktuell. For det er lett å være rebell i kjellerleiligheten uten at det går noe lengre. Hva gjør vi når det er reelt og dattera di kommer hjem med Ali?


Om han heter Ali eller Ola, jeg kan ikke se for meg at henne i den BMWen. Derimot er det helt greit om hun Ali følger henne hjem på sykkel og spiller basket på veien.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:50   #819
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Om han heter Ali eller Ola, jeg kan ikke se for meg at henne i den BMWen. Derimot er det helt greit om hun Ali følger henne hjem på sykkel og spiller basket på veien.

Det klippet var veldig vakkert, ja! Yousef virker som en veldig allright fyr! Venter og venter på nytt klipp, men har en følelse at det ikke blir like rolig og vakkert denne uka.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 09:50   #820
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Spørsmålet er jo også hva du GJØR når du opplever barnas kjærester som trøblete, mer enn hva man syns er trøblete. Mainstream norsk metode er vel formaninger, max.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no