Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du i varmen vi har nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-20, 09:18   #21
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Elsker det. Kropp og hovudet fungerer mykje betre enn kva den gjer store delar av året.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 09:24   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Så lenge jeg kan finne skygge er det helt ok med varme. Foretrekker likevel temperaturer under 20 grader når jeg skal ut og løpe, både for egen del og ikke minst for hundens. Vi løper jo uansett ut veldig tidlig på morgenen, så det er sjelden et påtrengende problem.

Jeg er ikke noe sol og strand menneske, men kan godt slappe av i skyggen med lydbok og strikking. Turer i rusletempo funker også.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 09:54   #23
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg dør! Jeg klarer ikke varmere enn 20 grader, og plages med en infeksjon i kroppen som forverres av sol, varme og svetting.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:02   #24
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg takler det dårligere og dårligere for hvert år. Sliter skikkelig nå, og det går ut over alt og alle.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:05   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg elsker det. Og trives bedre og bedre med varme jo eldre jeg blir.

Det eneste er at jeg sover litt dårlig om natten. Men det får jeg heller tåle.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:05   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg elsker sol og varme. Slik det er nå er helt perfekt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:05   #27
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Tja 8-10 grader og kald vind er ikke så mye å være heftig begeistret for. Skulle gjerne hatt 20-25 grader.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:07   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Nå vet jeg ikke hvor du bor eller hvilke temperaturer du snakker om, men jeg liker ikke direkte hete. Elsker sol og fint vær, men for meg er det perfekt når det er mellom 18 og 24 grader. Når det bikker 25 grader og blir varmere enn det blir det litt for pesete for meg. Da orker jeg ikke å gjøre så mye, og blir veldig passiv.

Jeg er ellers ikke veldig værsjuk, og tåler godt perioder med dårlig vær, men akkurat i vinter og tidlig i vår har også jeg slitt med motløshet knyttet til været. Var nesten en måned i isolasjon i mars, og da jeg endelig kunne gå ut igjen var det bare sidelengs sludd og av og på med snø, mørkt, glatt og deprimerende i en halv evighet, og snø på bakken fram til 10.mai. Så nå setter jeg nok ekstra pris på finværet på grunn av det også. I tillegg til at det vanligvis ikke er særlig varmt her i juni, så jeg var forberedt på at det var lenge til det ble skikkelig varmt enda. Et vanlig år bruker det å være en "minisommer" med varmt og fint en kort periode i mai, så er det kjølig og mye regn i hele juni, også starter sommeren for fullt først etter St.Hans.

Så nå makser jeg ut hver eneste dag med sommer, og har ikke begynt å klage på varmen enda.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:07   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Elsker det!!! Kunne gjerne flyttet til et land med sånne temperaturer året rundt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:08   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Ja, det er deilig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:09   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg liker varme om morgenen og de varme lyse kveldene. Midt på dagen holder jeg meg inne eller i skyggen når det er så varmt som nå. Så lenge jeg kan oppsøke svale steder har jeg det helt perfekt. Jeg liker å være sydover om sommeren og bade og lese bok, men jeg holder meg helst under skyggen av et tre.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:11   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Det er helt fantastisk! I ettermiddagsheten i går var det litt vanskelig å konsentrere seg på hjemmekontoret mellom 14 og 16. Så i dag trekker jeg nok ned i kjellerstua på den tida, for det er ventet 30+ grader i dag.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:15   #33
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg liker litt varme og sol, men liker ikke å sitte ute i solsteken. Være i skyggen og ha mulighet til å kjøle meg ned. Blir det for varmt (over 25 grader), så synes jeg det blir tungt å puste.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:19   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Det blir ikke for varmt. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:19   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg liker det helt til soverommet vårt blir så varmt at lufting ikke er nok, da blir jeg sur og muggen og lengter etter regn. Vi nærmer oss det stadiet nå, men hvis det er sant at temperaturen vil gå litt ned i morgen, kan jeg greie meg noen dager til.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:20   #36
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

18-20 grader er mitt sweet spot, da elsker jeg det - så mye mer enn det gjør meg til et dovendyr. Jeg elsker at alt blir enklere når det er fint vær, og muskler og ledd setter pris på stabilt varmt vær, men hodet kobler ut

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:30   #37
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Det været vi har nå passer meg utrolig bra. Jeg drives av lys (og sol) og blir i mye bedre humør når været er bra. Dessuten plages jeg ikke så mye av varme, forutsatt at jeg kan trekke inn i skyggen om nødvendig. Vi får til en fin gjennomtrekk, hvis vi åpner huset helt opp, så det er ganske levelig inne her.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:31   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg syns alt under 23 grader er ganske kjølig, men syns det kan bli voldsomt om det bikker 30.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:32   #39
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Jeg takler det sånn høvelig, i motsetning til noen jeg bor med, men komforttemperaturen min er på et par og tjue og sol.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 10:45   #40
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Ingen i min familie fungerer særlig godt når det er mer enn 24-25 grader. Er vel en grunn til at vi stort sett holder oss i Norge om sommeren

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no