Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-22, 10:00   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Selv om jeg har gjort en innsats for å holde min datter opptatt av hestekrefter i ymse format, har nå fotballens krefter overvunnet og hun skal nå til sin begeistring få innlede knøttefotballkarrieren.

Dette har jeg gjort før men det er mange år siden. Hun trenger leggskinner, og neppe så mye annet, men hva er det som er funksjonelt/behagelig for disse små å bruke på trening?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 10:03   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Helt ordinært treningstøy, lang bukse og t-skjorte/genser. H&M har mye.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 10:05   #3
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Lange strømper og shorts også kanskje.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 10:07   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Nå er det over 10 år siden jeg sendt datter på første fotballtrening, men jeg har jo tatt imot en og annen nybegynner i årenes løp. De trenger leggskinn, men i starten er joggesko og komfortabelt tøy nok. Noen trenere vil nok fort anbefale fotballsko også, men det er helt greit å vente med innkjøp til man vet at dette er noe de skal holde på med en stund. Veldig mange på laget kommer også til å ha noe som kan kjøpes brukt (ofte fra eldre søsken).

Lykke til!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 10:31   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Hvis det blir sterkt press for å ha fotballsko, sjekk om klubben har et internt bruktmarked. Det gjøres mye rundt her, i hvert fall.

Ellers shorts og t-skjorte, ja. En ganske stor andel Messi-trøyer (eller hvem det nå var på den tiden) forekom hyppig, det jeg husker, men er ikke obligatorisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 11:04   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Send meg størrelse på melding. Jeg har garra noe liggende.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-22, 22:26   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fotballspire (7 år) - hva slags klær/sko trenger hun?

Leggskinner, gode sko og gjerne strømper. Anbefaler å kjøpe skikkelige skinner, guttungen min sverger til G-form, men han spiller fotball daglig.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no