Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tursekk ca 55-65 liter

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-22, 19:09   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Tursekk ca 55-65 liter

Jepp, det trenger jeg.

Må være kvinnemodell.
55-65 liter ca.
Helst ikke sinnsykt dyr.
MÅ kunne åpnes framme.

Noen tips?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 19:49   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Jeg har Helsport Alta lady som er 65 L. Veldig god på ryggen og kan åpnes fra sidene.

Kjøpte den i Helsport sin outlet før de ble kjøpt opp av Narents og sluttet med sekker Men den er sikkert å få tak i andre steder eller på finn.no

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 20:18   #3
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Sidene duger ikke. Framme er et must.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 20:33   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Både jeg og søster har 25 år gamle sekker fra Berghaus, dame, med regulering i ryggen, de er gode og solide, men vanskelig å få tak i. Fjellreven Keb dame ligner litt. Se DNT sine sider for tips og se sekkene de selger. De er anbefalt av brukere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 20:50   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Bergans Helium 55 dame.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 21:49   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Jeg har Osprey Kyte 56 og er veldig fornøyd med den. Den kan strammes inn og utvides alt etter hvor mye plass man trenger og har mange smarte løsninger.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 07:18   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Jeg har Gregory Deva. Beste sekken jeg har hatt. De har andre damemodeller også.

https://www.fjellsport.no/merker/gre...-antigua-green

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 09:18   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Jeg anbefaler å prøve sekker som har den løsningen med åpning på. Og du må prøve med vekt i sekken. Jeg kjøpte sekk i sommer og prøvde litt forskjellige og spesielt en hadde en kant på polstringen en plass som var veldig ubehagelig på meg, men en annen sekk i samme merke ikke hadde det. (klarer ikke for all del å huske hva de reimene som du bærer sekken med heter, de som går over skuldrene )

Osprey Kyte og Bergans Helium har åpning i front som andre har nevnt. Jeg synes begge er sekker jeg vil anbefale å prøve.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 09:23   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Prøving er viktig ja. Jeg kjøpte Osprey dagstursekk på nettet, og endte med å selge den her fordi den passet ikke min rygg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 09:59   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Kyte har vel bare glidelås i siden?

Jeg har Kyte 46, og den har åpning i siden bare. Har de større forran?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav

Sist redigert av Einhyrningur : 07-10-22 kl 10:06.
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 10:35   #11
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Kyte har vel bare glidelås i siden?

Jeg har Kyte 46, og den har åpning i siden bare. Har de større forran?

https://www.speidersport.no/osprey/7...4aAuqYEALw_wcB

Den har glidelås i front så du kan åpne den som en bag. Men må åpne noen stropper først.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 11:33   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Jeg har Gregory Jade 53 liter. Den er helt fantastisk og kan åpnes i front.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 12:44   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Det ble Gregory Deva 80 liter. Med 25 % rabatt ble prisen helt ok. Satt som støpt på ryggen og uten noe i så ruvet den overhode ikke. Da så jeg ikke hensikt med å kjøpe 65 liter.

Takk for alle tips!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 12:54   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Bedre å ha for mye plass enn for lite.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 23:55   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tursekk ca 55-65 liter

Du blir nok fornøyd. Yngste som er speider har en gregorysekk. Burde nok hatt større nå. God sekk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no