Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det som skiller god og dårlig service

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-22, 09:08   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Jeg kan faktisk dele en positiv handleopplevelse hos BikBok, eller i det minste en av de ansatte ungjentene hos BikBok, så sent som i går.

Var på en evig runde med 14-åring som trengte ny kjole til skoleball (som er i dag, så ja ... lett panisk i siste liten). Akkurat nå er det minimalt med festkjoler i butikkene (de har ikke tradisjon for overdådige ballkjoler, de bruker vanlige penkjoler, gjerne av den korte og tighte sorten). Det har ikke kommet så masse sommerkjoler/bryllups- og 17.mai-klær enda, og alt av julekjoler er pakket bort. Men hun fant til slutt en som kanskje kunne fungere, innerst i en krok på et tilbudsstativ med rester på en BikBok. Det var kun en i str S, som var litt for stor, så selv om jeg ikke hadde noe håp spurte jeg en av de ansatte om de hadde den i XS. Det hadde de ikke, men i stedet for å bare beklage og si nei dessverre, spurte hun litt mer, om det var til en spesiell anledning, hun luktet nok lunta. Vi forklarte at det var skoleball, og jenta svosjet inn på lager og kom med en dunge med alt hun fant av finkjoler i XS, som var pakket bort etter jul, som hun lempet opp på disken, så jentungen fikk gå igjennom det. Og blant disse fant hun en skikkelig fin kjole som satt perfekt på henne. O lykke!

Så jeg kan herved framsnakke BikBok på City Lade.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-03-22 kl 09:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 09:18   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Enig i det! Dette var hos Møbelringen i Drammen (og det var også det eneste stedet hvor vi ble spurt om vi trengte hjelp under sofaprøvingen vår). Håper sjefen til denne selgeren setter pris på han, for han var virkelig one of a kind. Det er urolig koselig når det var så tydelig at han koste seg og når han også takker oss etterpå og sier det var veldig gøy å få hjelpe til å sette sammen møblene og fargene.

Der kjøpte eg seng av ein superengasjert «tjueåring» som verkeleg var nerd på senger og komfort. Husker det ennå.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-22, 20:28   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Sånn bortsett fra møbler har jeg vært overrasket flere steder over at man ikke gjør det som er helt basic, hilser og sier at man kan be om hjelp. Har ikke tenkt over det før jeg leste denne tråden, men ja, noen av dem er de som sutrer i lokalavisa (her er de hellig overbevist om at det er parkering det står på).

Påtakelig sånn sett at de hyggeligste butikkene her er dagligvarebutikker. I Menybutikkene her hilser alle ansatte på alle kunder (ihvertfall om man går sånn at man treffer blikket, de kontakter deg ikke om du glor på hyllene og sånn. )

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 00:43   #24
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Da vil jeg benytte anledningen til å framsnakke Lindex, som etter å ha gått tom for bukseforslag til tenåringen, foreslo en annen butikk. Og der fikk vi super hjelp og bukser som gjorde ungen fornøyd.


Sist redigert av Timar : 20-03-22 kl 01:17.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 00:55   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Ja, og ene sportsbutikken her i byen (Axel Bruun, Sport1), som ikke ville selge jentungen den ryggsekken hun ville ha, fordi den ikke var den best egnede til hennes bruk. De anbefalte en annen modell, som de ikke hadde inne selv for øyeblikket, men som vi måtte gå til en annen butikk for å få tak i. I lengden tjener de på sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 09:15   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

I høst var vi innom Skeidar på Ski to ganger. Den ene gangen var det seng det gjaldt den andre gangen sofa. Begge gangene ble vi spurt om vi ønsket hjelp. Vi svarte at vi først vil se oss rundt først, og det ble hørt. Da vi signaliserte at vi trengte hjelp, kom en hyggelig ansatt bort med en gang. Sofaen vi så for oss hadde de ikke inne. Da fikk vi hjelp til å finne ut hvor det ev. fantes noe slikt og havnet vi på Skeidar Alnabru, hvor vi også fikk fantastisk hjelp.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 11:30   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Ifjor var jeg innom Fagmøbler i Tromsø, bare for å se på en sofa som jeg hadde sett til salgs på Finn. Tenkte å bare se og ikke "plage" betjeningen siden jeg ikke skulle kjøpe. Og det sa jeg da en ansatt kom bort. Men likevel, tross at jeg sa jeg bare var nysgjerrig på en brukt sofa jeg vurderte, så ville hun vise fram alternativer og stoffkvaliteter og whatnot.
Nå ble det ingen handel, verken brukt eller nytt, men jeg har skrytt av henne og butikken til andre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 17:21   #28
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Vi var på Munch museet idag, og ble møtt av en vakt som var veldig opptatt av å utøve at han hadde makt. Skikkelig ufin type. Hjalp ikke på damene som skulle sjekke veskene etterpå. Masete og fortsatt å spørre om det samme igjen igjen. Såpass at jeg vurderer sterkt å sende mail til de om det. Jeg blir sur av sånt. Det ødela faktisk endel av opplevelsen av å være der. Vi var 2 voksne og 3 store barn, og alle reagerte på disse to hendelsene.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 20:06   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Noe som også gjør en stor forskjell er på cafeer, butikker o.l., der den som står bak disken er opptatt, står med ryggen til og ordner noe viktig når man kommer inn, er om de viser at de har sett kunden. Det tar så utrolig få sekunder å snu seg, smile, si noe sånt som "Et lite øyeblikk, så skal du få hjelp", bare vise at man har sett kunden, før man fortsetter og gjør ferdig det man holder på med. Men det er hele forskjellen på meg som tålmodig kunde som fint kan vente noen minutter og være like blid, og sur og irritert kunde som kan finne på å marsjere ut igjen og gå et annet sted. Ingen ting er mer irriterende enn å føle seg oversett og ignorert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 13:20   #30
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Når bilen min avgikk med døden for litt over 2 år siden måtte jeg jo ha en ny.
Ene stedet vi var var selgerens å slesk og pågående at jeg rett og slett ikke orket å tenke på å kjøpe bil der.
Når jeg spurte om å få kortet hans ( i et tappert forsøk på å være høflig i stedenfor å skjelle han ut som jeg ønsket) fikk jeg som svar at han var mye flinkere til å signere kontrakter...
Han var så pågående at jeg har avanbefalt stedet til flere. Motorforum på Hvam ( ikke langt fra Olavsgård hotell)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 13:55   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Det høres kjent ut, Mams. Jeg gikk inn i en bilbutikk for noen år siden og fikk til svar på mitt spørsmål om hva han hadde tilgjengelig, at det nok ikke var noe i min prisklasse. (jeg hadde ikke nevnt budsjett). Sjarmis! Det ble ikke bil der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 20:17   #32
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det høres kjent ut, Mams. Jeg gikk inn i en bilbutikk for noen år siden og fikk til svar på mitt spørsmål om hva han hadde tilgjengelig, at det nok ikke var noe i min prisklasse. (jeg hadde ikke nevnt budsjett). Sjarmis! Det ble ikke bil der.

Seriøst???

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 08:08   #33
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det høres kjent ut, Mams. Jeg gikk inn i en bilbutikk for noen år siden og fikk til svar på mitt spørsmål om hva han hadde tilgjengelig, at det nok ikke var noe i min prisklasse. (jeg hadde ikke nevnt budsjett). Sjarmis! Det ble ikke bil der.

Du skulle spurt selger: Å, har dere bare billige biler her?

lego er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 08:56   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Ja, opp og ned hos BikBok også, min venninne var fortsatt student, og i 20-åra, da hun gikk inn der og spurte om hjelp, og fikk beskjed om at de nok bare hadde klær for litt yngre folk enn henne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-22, 07:00   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det høres kjent ut, Mams. Jeg gikk inn i en bilbutikk for noen år siden og fikk til svar på mitt spørsmål om hva han hadde tilgjengelig, at det nok ikke var noe i min prisklasse. (jeg hadde ikke nevnt budsjett). Sjarmis! Det ble ikke bil der.

Er det mulig!

Minner meg om da jeg som ungdom skulle kjøpe bursdagsgave til kjæresten min. Gikk inn i en fin herrebutikk og skulle kjøpe en skjorte til han. Jeg jobbet og tjente egen penger, så skjorta var nok i øvre prisklasse. Først spurte mannen som jobbet der om jeg trengte hjelp. Jeg takket og sa jeg ville kikke litt først. Etter en liten stund kommer han bort til meg igjen og sier, helt ut av ingenting: Den jakka di, har du kjøpt den på Fretex eller?! Jeg ble så perpleks at jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Den gangen var det ikke akkurat status å kjøpe klær på Fretex, slik det er i dag. Kjøpte skjorte et annet sted.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 14:43   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kan faktisk dele en positiv handleopplevelse hos BikBok, eller i det minste en av de ansatte ungjentene hos BikBok, så sent som i går.

Var på en evig runde med 14-åring som trengte ny kjole til skoleball (som er i dag, så ja ... lett panisk i siste liten). Akkurat nå er det minimalt med festkjoler i butikkene (de har ikke tradisjon for overdådige ballkjoler, de bruker vanlige penkjoler, gjerne av den korte og tighte sorten). Det har ikke kommet så masse sommerkjoler/bryllups- og 17.mai-klær enda, og alt av julekjoler er pakket bort. Men hun fant til slutt en som kanskje kunne fungere, innerst i en krok på et tilbudsstativ med rester på en BikBok. Det var kun en i str S, som var litt for stor, så selv om jeg ikke hadde noe håp spurte jeg en av de ansatte om de hadde den i XS. Det hadde de ikke, men i stedet for å bare beklage og si nei dessverre, spurte hun litt mer, om det var til en spesiell anledning, hun luktet nok lunta. Vi forklarte at det var skoleball, og jenta svosjet inn på lager og kom med en dunge med alt hun fant av finkjoler i XS, som var pakket bort etter jul, som hun lempet opp på disken, så jentungen fikk gå igjennom det. Og blant disse fant hun en skikkelig fin kjole som satt perfekt på henne. O lykke!

Så jeg kan herved framsnakke BikBok på City Lade.

Kom på denne tråden igjen, etter en ny erfaring med sørvis hos BikBok (dvs min datters erfaring), en annen BikBok denne gangen (Trondheim Torg). Det er ei bukse som visstnok er veldig populær blant tenåringene her om dagen, og blir revet ut av butikken med det samme de kommer inn (joggebukse, fordi den er lav i livet og har rette, vide ben, uten mansjett nederst ). Min datter ville gjerne kjøpe seg en slik, men det var bare store størrelser igjen. Hun fikk vite når de fikk inn ny forsyning, noen dager senere, og tips om å komme tidlig (de ble hengt ut i butikken sånn rundt kl 10), fordi de er så populære. Dette var en hverdag, og min datter er på skolen, så hun fikk jo ikke mulighet før etter skoletid. Da hun kom var det igjen tomt for hennes størrelse. De hadde egentlig hengt ut alle og hadde ingen på lager, men da buksene kom inn hadde hun som jobbet der husket på min datter, og tatt til side en i hver farge (svart og grå) med tanke på henne, uten at hun ble spurt om det. Så nå kjente hun henne igjen, og kom bort til henne med dem. Min datter ble overlykkelig, og endte opp med å kjøpe begge to.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-10-22 kl 16:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 14:49   #37
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Så herlig, My!

Jeg har også vært på en haug møbelbutikker de siste månedene, og forbauses over at enkelte av dem får det til å gå rundt. Nesten ikke kunder i butikken, og unge og uengasjerte ansatte. Men har opplevd å få super service hos enkeltpersoner i alle møbelbutikker.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 15:40   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Det var god service, My!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 16:51   #39
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Det var skikkelig god service, My. Lett å komme tilbake og legge igjen noen kroner da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 19:56   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det som skiller god og dårlig service

Det var skikkelig bra, My!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no