Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-22, 21:43   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du er ikke alene om.å ha en.pakke innerst i skapet. Jeg har også en pakke liggende og tenkte ta den snart.

Vi også To pakker faktisk...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-22, 07:41   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Jeg vil tro at du kan lukte deg fram til om dette er godt eller ei? Sniff litt når du åpner pakken, vil tro at "ulukt" merkes umiddelbart.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-22, 08:19   #23
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Jeg må innrømme at jeg sannsnligvis hadde kastet. Flere måneder etter utløpsdato i romtemperatur hadde vært nok til at jeg ikke hadde tatt risken tror jeg. Aller mest med tanke på risikoen for at det ikke ville smakt godt.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-22, 09:09   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg vil tro at du kan lukte deg fram til om dette er godt eller ei? Sniff litt når du åpner pakken, vil tro at "ulukt" merkes umiddelbart.

Jeg synes alltid det lukter så vondt med en gang. Jeg pleier lufte litt først uansett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-22, 09:16   #25
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Mannen kjøper også alltid på tilbud etter jul men han hiver det rett i frysern.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-22, 09:26   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Var det godt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-22, 13:42   #27
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt og utgått pinnekjøtt - kaste?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Var det godt?

Tilberedingen ble utsatt noen uker, men nå har vi testet kjøttet. Jeg lot det dampe i rundt fire timer, og syns det ble kjempegodt!

Tusen takk for innspill, alle sammen!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no