Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Snapchat for voksne

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-22, 15:49   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Snapchat for voksne

Hvordan bruker dere snapchat? Hos meg så har det blitt sånn at jeg bare har venner og familie som jeg har et «nært forhold til». Jeg har ikke perifere venner og naboer på snap (har de på facebook).

Men så slår det meg at kanskje ikke mange har det sånn? Eller hadde det slik når snapchat var nytt?

Hva gjør du?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:13   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg skjønner lizzom ikke snap jeg...
Jeg har familie og venner der. Bruker det lite selv da ref. første setning.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 27-08-22 kl 22:46.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:24   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg har noen perifere venner på snap, men sender/mottar sjelden til de, ser story innimellom. De jeg sender mest snap med er folk jeg ellers har mye kontakt med.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:25   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Har en venninne som pøser på med alt mulig. Jeg sender kanskje 2-3 snap i uka. Toppen 5. Har gutta mine, gubben, stedatter, mamma og 4 venninner som venner på snap.
Bruker Instagram lite og Fb lite. Synes det blir for mange steder å følge med på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:33   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg elsker Snapchat og nå som jeg ikke får til å jobbe er det en kjempeviktig sosial kanal for meg. Sender alt mulig rart og tar høyde for at mine kontakter der tåler det.

Har både nære venner, familie og perifere kjente. Ikke alle som mottar alt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:34   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg har familie, venner, perifere venner på snap. I tillegg følger jeg endel snapkontoer. Jeg sender ikke veldig ofte snap selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:48   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg snapper mye. Men bare til mine aller nærmeste. 3-4 nære venninner, søstre, mamma, egne unger og tantunger. Snapper stort sett bare tant og fjas og groviser jeg ikke poster på andre some

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 16:59   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg har både familie, nære venner og mer perifere på snap. Bruker det en del, men nesten utelukkende med nær familie/venner og sjelden med de perifere. Synes snap er en fin måte å vise noe til andre på som er enklere å vise med et bilde enn med en tekstmelding. Uformelt, hyggelig og gøy.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 17:12   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Snap er nok det mediet der jeg er mest privat, så jeg forsøker egentlig bare ha de nærmeste der. Jeg bruker snap-stories litt som dagbok og deler både fine og fjollete øyeblikk, samt litt for mye som antakelig ikke er interessant for andre enn meg. Jeg har ikke lagt til så mange, og det er enda færre som ser storiene, så etter min oppfatning er det nok de 20-ish nærmeste, men nå skal det sies at en liten håndfull av disse er FP-venner, der jeg faktisk ikke har møtt et par av dem. (De det gjelder veit jo omtrent alt om meg likevel, så de kan fint få bli i den nærmeste kretsen! )

Jeg sender ikke så mange snapper - litt til et par venninner som bor i nærheten, men som jeg sjelden treffer; litt med de nærmeste kollegene; jeg svarer høflig i svigerfamilietråden, og både sender til og får en del av søstera mi. I alle tilfellene både bilder og chat. Jeg tenker vel litt sånn at de færreste gidder å åpne en masse bilder av hva jeg holder på med, derfor bruker jeg mest stories. Jeg synes det er veldig hyggelig å få snapper av andre, da, og de jeg får av tør jeg nok å sende til litt oftere også, mens så har jeg noen i litt sånn perifer svigerfamilie som sender typ tohundre bilder i uka av katten sin, og det gir meg ikke så mye. Jeg er litt redd for å bli sånn, så de som gidder å følge med på hva jeg gjør får heller aktivt oppsøke det sjøl.

Min bruk er veldig forskjellig fra sånn elevene mine bruker det - de legger jo til alle og sender intetsigende bilder av klasseromsgolvet til 200 stykker for ikke å miste snap-streaken sin. Vi har stramma inn mobilreglementet på skolen i år, for de siste 4-5 åra har det tatt helt av. Nå får man anmerkning om telefonen ikke er i sekken i timene.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 17:13   #10
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Har ungene og noen få venner på snap - bruker det mye når jeg kommuniserer med de utflyttede barna.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 18:43   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg følger noen grupper og folk, men bruker det mest for å ha kontakt med venner og noen i familiemedlemmer. Jeg liker å få korte snapper av gode venninner.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 18:48   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg har mange på snap, men snapper mest med de samme hele tiden. Deler morsomme og rare og oppgitte hverdagsøyeblikk. Jeg har en egenoppsatt story som utvalgte ser, så ikke alle ser alt jeg legger ut.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 19:09   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg har familie, nære venner og mer perifere på listen min, bruker snap mye i perioder. Synes det er fint å dele små og store øyeblikk på den måten, noe legges på story og noe sendes privat.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 19:23   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Hvem følger dere? Jeg følger ingen lengre. Men er det noe spennende å følge?
Trenger tips.
For en god stund siden viste eldstemann en snapkonto med noen, tror de var britiske, som var hektet på å endre utseendet. KOm på, Hooked on the look.
Fulgte det men det ble bare verre og verre så kuttet det ut. Fulgte komikerfrue og Stine Knutsen en liten stund på forsommeren men det er bare skrull så jeg har slettet alt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 19:30   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg kommuniserer med mine sønner og mine nevøer, og innimellom noen kollegaer, venner og min søster, men snap er ikke et format jeg synes er særlig interessant.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 20:16   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg følger noen plantesnapper.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 21:20   #17
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Stort sett familie og venner på snap, og er moderat aktiv. Det blir mest i helgene og matstoryer for alle jeg har på snap. Har også
et par vennegrupper og et par familiegrupper og der er det relativ høy aktivitet.

I forbindelse med telefonbytte i juni kom jeg meg ikke inn på min snapkonto, ogopprettet ny. Det var egentlig greit, da fikk jeg ryddet litt opp i gamle og ikke aktuelle kontakter.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 22:26   #18
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Vi har en egen snapgruppe for jobben, der er det en blanding av feriebilder, kontorbilder og litt forskjellig. Ellers sender jeg litt til familie og venner (og får fra de samme).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 23:49   #19
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg bruker Snapchat en god del. Kommuniserer med ungene, venner og kolleger der. Har kun de jeg kjenner der, og jeg følger ingen. Gjorde det en periode, men har kuttet det ut så nå er det kun de jeg kjenner.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-22, 00:28   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snapchat for voksne

Jeg kommuniserer med venninner og ungene. Bruker story en del, og tenker at de som ikke er interessert, heller ikke åpner den. Det er mange jeg heller ikke alltid ser storyen til. Tenker jeg skulle lage meg en priv.story, som de unge kaller det, men har har ikke somlet meg til det og heller ikke funnet ut hvordan man gjør det. :knirk: Man man se om det er en privstory eller vanlig, tro?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no