Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sender dere sms og ringer?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Sender du sms og ringer?
Sender sms 59 95,16%
Ringer 49 79,03%
Annet, beskriver i tråden 8 12,90%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-22, 13:49   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sender dere sms og ringer?

Jeg har fått meg en "ventedag" på jobb. Effektiv som jeg er bruker jeg den til å rydde digitalt (og døøøøøør innvendig Det er så kjedelig!) Nå går jeg gjennom gamle sms-er (for å ta vare på bildene som er sendt)

Selv sluttet jeg å ringe og sende sms rundt år 2000 (startet å ringe til utlandet - det ble så dyrt, gikk over til internettbasert kommunikasjon: messenger) Nå er jeg til min overraskelse havnet i en bransje hvor vi ringer hverandre hele tiden. Det var en overraskelse!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:52   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Hvor skal man krysse i pollen din hvis man ikke gjør det?

Til info: jeg både ringer og sender sms. Sistnevnte mange ganger hver dag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:52   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ringe? Ja. Skravle? Aldri.

Betegnende for det meste av min kommunikasjon på telefon og via sms. Kort og konsist.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:53   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ringer og SMS-er og mailer og messenger og whatsapper og signal-er og innimellom vurderer jeg både røyksignaler og syngende bud.

I et bankande kjør.

:nngh:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:55   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.519
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Mener du i jobbsammenheng eller privat? Det hender jeg kommuniserer med sjefen min både på sms og telefon, men ingen andre i jobbsammenheng. Svigermor er også den eneste jeg kommuniserer med på sms og telefon i privat sammenheng.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:56   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg sender sms og ringer, selv om jeg foretrekker sms eller andre typer meldinger fremfor ringing. Det er gjerne mottaker som bestemmer kanal, og budskap. Noe er en telefon, noe en e-post, noe en melding av ett eller annet slag.

Pappa må ringes eller sms-es, f.eks., men ellers sendes meldinger mest på Messenger, Slack, Instagram og Snapchat

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:57   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ringe for å skravle gjør jeg vel omtrent bare med Mamma. SMS bruker jeg med alle foreldrene til barnas venner. Så godt som all annen kommunikasjon med både familie og venner foregår på Snap og Messenger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:01   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Sender SMS stadig vekk, både jobb og privat. Og messengermeldinger, og snap og Whatsapp og.. alt mulig. Er ikke superglad i å ringe, men jeg gjør det jo ved behov, mest til BUP og legegreier og sånt, sjelden for å skravle.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:10   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg kommuniserer i alle kanaler. SMS, ringer både på telefon, facetime og teams. Bruker messenger og snap også til å skrive litt. Alt etter som hva som passer eller hvor jeg kontaktes.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:11   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg bruker alle tilgjengelig kanaler. Inkludert SMS og telefoni.

På jobben er det dog kun Teams og epost.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:14   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Mener du i jobbsammenheng eller privat? Det hender jeg kommuniserer med sjefen min både på sms og telefon, men ingen andre i jobbsammenheng. Svigermor er også den eneste jeg kommuniserer med på sms og telefon i privat sammenheng.

Lurte på det samme som Input. I jobbsammenheng sender jeg så godt som aldri SMS. Ringer rett som det er, det er av og til helt nødvendig for å kontakte div inbyggere i kommunen som grunneiere. Alternativet er brev, og det er jo ikke særlig effektivt. Internt i organisasjonen bruker jeg som regel e-post eller google chat for å kontakte folk. Eller møteinnkallinger.

Privat er det stort sett bare foreldrene og søstrene mine jeg ringer og snakker med, sånn for å skravle, og det skjer også svært sjelden. De er alle (kanskje med unntak av pappa) flinkere til å ringe meg enn motsatt. Ellers, hvis jeg ringer noen, så er det for korte avklaringer, direkte spørsmål om ting jeg trenger svar på umiddelbart. Det hender jeg ringer ungene hvis de er bortreist og jeg lurer på hvordan de har det, men det er sjelden så mye å få ut av disse samtalene, det er ikke så mye de forteller over telefon. Som meg liker ungene best å kommunisere med chattemeldinger eller bilder i ymse apper, Whatsapp, Snapchat eller Messenger, det varierer litt. Kan også bruke sms, både til ungene, mannen og andre. Ikke for skravling/chatting, men for viktigere beskjeder.

Når jeg ser igjennom lista med sms på telefonen min så er de private meldingene stort sett beskjeder til ungene "Du må være hjemme kl 23" (og en rekke "OK" fra dem), melding til trenere om fravær fra trening for ungen (den aktiviteten som ikke har app-baserte løsninger for sånt, som spond etc), og et par sms fra foreldre til ungdom som skal overnatte,"så har du nummeret mitt i tilfelle det er noe" (trolig like mye et skjult budskap om at "tenåringen min sier at hen overnatter hos tenåringen din, si fra om dette ikke stemmer" ). Resten er offisielle sms-er, som påminnelser om timeavtaler fra ulike institusjoner (tannlege, helse, frisør ...), varsler fra Posten, Postnord etc, kundemeldinger fra diverse butikker, tibber, altinn, bekreftelse på bordbestilling, organisasjoner jeg er medlem i/har gitt penger til, etc, etc. Ja, og selvsagt en link til hvordan jeg kan få overført 24 mill USD, som jeg har vunnet (eller var det arvet?)

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-09-22 kl 14:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:22   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.267
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Pent lite. SMSene mine er påminnelser om saker og ting, eller kommunikasjon med voksenpersonene rundt Lillesøster, og mld om "Nå sykler Storebror hjemmefra/fra avlastningen". Ingen private SMS. Det husker jeg ikke sist jeg sendte.

Ringe til meg er det kun pappa, kjæresten og ei venninne hvis det er fullstendig krise som gjør.

Resten går på messenger. Til gjengjeld mye, ofte og hele dagene..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:24   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

I jobbsammenheng ringer jeg omtrent aldri til noen. Samme med sms. Det hender en veldig sjelden gang, men som regel bruker vi bare Teams/mail.

Privat bruker jeg som Røverdatter alle tilgjengelige kanaler

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:24   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg bruker alle mulige kanaler. Er ikke superglad i å ringe til folk jeg ikke kjenner godt og foretrekker da skriftlig kommunikasjon, men bruker alt jeg har tilgjengelig, egentlig. Snakker med jobbkontakter og til tider kolleger på telefon eller Zoom/Teams, og bruker Slack (mest til jobb), SMS, Messenger, Signal, Whatsapp, Telegram, IG-chat, Google-chat og Discord til å snakke med ulike folk i ulike settinger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:26   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

I jobbsammenheng ringer jeg noen ganger og sender mest epost til kunder. Internt er det teams, mye chat på teams og noen ringe på teams og dele skjerm og sånn. Det gjør jeg noen ganger med kunder også.

Privat ringer jeg ikke så mange. Det er stort sett mamma. Noen ganger bror min eller amnnen, og noen ganger ungene. Ellers går det mye i messenger og sms.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:28   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ja, e-post bruker jeg selvsagt også; mest i jobbsammenheng der det er viktig å ha ting skriftlig og tilgjengelig for at både jeg og kollegaene mine skal kunne finne igjen meldinger og avtaler senere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:31   #17
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ringer sjelden, som regel bare når det drøyer før folk svarer på sms/messenger, og jeg trenger avklaring på noe. Misliker å prate i telefon, men har på et vis vennet meg til at et par stykker i familien ikke deler mitt syn. Jeg foretrekker messenger framfor sms, men bruker sistnevnte når jeg vet at vedkommende lettest nås på der.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:32   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Hater å ringe, både privat og på jobb. Sender mest SMS, men bruker mest Messenger med andre. Det er litt tilfeldig. Bruker ikke Snap. På jobb går det i (motvillig) telefon og mye mail.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:46   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Alle kanaler her også. Jeg er ikke så glad i å ringe, men jeg gjør det jo når jeg må.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:47   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ringer mye på jobb, litt privat - mest til mamma og pappa, eller mannen når han ukependler) og sender sms på jobb og til familie. Med venner et det mest snap eller messenger. Også har jeg WhatsApp som brukes mest til ikke-faglige jobbgreier.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no