Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sender dere sms og ringer?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Sender du sms og ringer?
Sender sms 59 95,16%
Ringer 49 79,03%
Annet, beskriver i tråden 8 12,90%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-22, 14:42   #41
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg liker å ringe, og syns folk ringer meg altfor sjeldent. Bruker sms en del, og mye Messenger - er med i chattegrupper med folk som jeg aldri ringer til (og ikke hadde hatt kontakt med om det ikke var for disse chattene).

På jobb er det mest telefon og e-post, sender sms av og til for å gi beskjed til kunder som ikke sitter på kontor i jobben sin (de har heller ikke e-post på håndleddet som mange kontorfolk har).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-22, 23:32   #42
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Ja, til begge deler.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 07:18   #43
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg liker å ringe, og syns folk ringer meg altfor sjeldent. Bruker sms en del, og mye Messenger - er med i chattegrupper med folk som jeg aldri ringer til (og ikke hadde hatt kontakt med om det ikke var for disse chattene).

På jobb er det mest telefon og e-post, sender sms av og til for å gi beskjed til kunder som ikke sitter på kontor i jobben sin (de har heller ikke e-post på håndleddet som mange kontorfolk har).

Etter å ha brukt smartklokke siden smartklokke kom, så kjøpte jeg i august en ny, analog klokke som ikke kan noe annet enn å vise tiden, den har ikke en gang dato. I den jobben jeg har nå, så var rett og slett ikke smartklokka kompatibel med et sunt arbeidsliv. Spesielt forstyrrende var det at klokka durte når det ringte. Selv om jeg ikke tok telefonen (fordi jeg kanskje var opptatt med andre), så visste jeg jo at det ringte. Med analog klokke føler jeg meg friere.

Jeg hadde skrudd av e-post på smartklokka, men det kom fortsatt sms (uten lyd eller during, men jeg så jo at det sto noen tall der), og den viste varslinger når noen ringte. Så tilgjengelig trenger man (jeg) rett og slett ikke å være.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 07:23   #44
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sender dere sms og ringer?

Jeg sender en del sms. Fordi jeg ikke har alle jeg vil ha kontakt med på messenger eller andre plattformer for å sende meldinger.

Ringe gjør jeg mest når det enten er noe som er vanskelig å diskutere skriftlig uten at det blir veldig mange meldinger, til eldre familiemedlemmer eller når det er til kundeservice som ikke tilbyr chat-tjenester ol.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no