Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 08:00   #121
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Men hvor har du sett de siste episodene? På NRK ligger bare de første 8 ute.

Ser ut til at det bare er åtte episoder denne sesongen, ja. Og den siste etterlot liksom ingen tvil.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 08:04   #122
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg ser Etterglød, tunna blå linjen og skal begynne å abbonere på Netflix at slik at eg kan se young royals.

Jeg gleder meg sånn til Etterglød! Jeg elsker Nina Ellen Ødegård! Er så spent på å se henne på tv, til å se hvordan hun gjør en tv-rolle!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 08:14   #123
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Vi ser på The Peripheral, Rings of Power på Amazone Prime
Så ser vi The Rookie på Tv2 Play
Jeg ser Grey's og Station 19. Og det er vel aller siste sesong av Grey's nå. Siste, siste episode kommer neste uke tror jeg.
Ellers venter vi på at ny sesong av 9-1-1 skal komme. Det er Disney+ som har denne nå, og jeg vet ikke hvor lenge de skal vente før den slippes. Kanskje til alle episodene av sesong er sendt i USA? Siste sendes i USA 28. november.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 09:12   #124
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Har ikke fått med meg at Greys er på sisterunden, jeg følger mest med for å få følge med nå. De stopper kanskje Station 19 samtidig?

Vi ser Den tynne blå linjen, sesong 2 nå og Seltzers USA.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 09:30   #125
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi ser på The Peripheral, Rings of Power på Amazone Prime
Så ser vi The Rookie på Tv2 Play
Jeg ser Grey's og Station 19. Og det er vel aller siste sesong av Grey's nå. Siste, siste episode kommer neste uke tror jeg.
Ellers venter vi på at ny sesong av 9-1-1 skal komme. Det er Disney+ som har denne nå, og jeg vet ikke hvor lenge de skal vente før den slippes. Kanskje til alle episodene av sesong er sendt i USA? Siste sendes i USA 28. november.

Det er ikke gitt noen beskjed om Grey's kansellering ennå. I hvert fall i følge et Google søk.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 09:46   #126
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Høh? Er den ikke ferdig? Jeg så 8 episoder av sesong 2 og følte at der hadde en naturlig slutt, på en måte…?

Regnet med det var 1 episoder som det var i første sesong, men vet ikke.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 11:01   #127
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.018
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Det er absolutt ikke kunngjort noen kansellering av Greys. Bare at Ellen Pompeo skal kun være med i 8 episoder i år. Jeg tror de ville vente og se hvordan det går med årets nye leger først.

Selv har jeg nettopp sett "Inside Man" med David Tennant og Stanley Tucci, laget av Stephen Moffatt. Spennende serie.

C3PO er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 13:08   #128
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Det er absolutt ikke kunngjort noen kansellering av Greys. Bare at Ellen Pompeo skal kun være med i 8 episoder i år. Jeg tror de ville vente og se hvordan det går med årets nye leger først.

Ahh.. ja, det er nok det jeg har tenkt ja. At Ellen Pompeo skal gi seg. Da tok jeg det for gitt at det var slutt på Grey's også. Og så ser det jo ut som denne sesongen bare har 8 episoder. Men blir jo spennende å se om det kommer noe mer da.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 14:17   #129
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi elsket Rings of Power, men jeg likte også House of Dragons. Mannen not so much. S1 av The Boys er episk. Kan også anbefale dette på Prime: Jack Ryan, The Peripheral, The Expanse ( ), The Wheel of Time, The Report, The Marvelous Mrs. Maisel, Modern Love, The Mauretainian, Bosch, Veronica Mars og ikke minst; Mozart in the Jungle.


Takk dere! Kanskje vi bør se the boys også da, ikke bare at sønnen ser den. Vi har ellers sett The Weel of Time, og jeg har sett litt på Modern Love, resten er ukjent for meg. Så da kan det være noe gull her.

Gleder meg til å se Rings of Power.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 10-11-22, 13:44   #130
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Selv har jeg nettopp sett "Inside Man" med David Tennant og Stanley Tucci, laget av Stephen Moffatt. Spennende serie.

Denne så jeg på tirsdag. Likte den veldig godt!

I kveld begynner jeg på The Crown.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 06:59   #131
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.751
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Har sett The Good Nurse, som jeg hele filmen satt og vurderte om jeg skulle bruke tid på å se resten. Synes den manglet spenning og at den kvinnelige hovedpersonen overspilte. Ingen kritikere som er enige med meg, da.

Så ble det noen episoder av sesong 5 av The Crown. Der var jeg i det minste forberedt på at den ikke ville holde mål i forhold til foregående sesonger. Det virket som om serieskaperne hadde kastet mynt og krone om hvilke hendelser det skulle fokuseres på, og så - helt uavhengig av deres betydning - blåst dem opp så de dekket en hel episode. Virker også mye mer konstruert enn de andre sesongene, mer langtekkelig.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 16:15   #132
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ser Masterchef s.12 med ungdommene og Young Royals s 2 alene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 16:20   #133
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

The Bear.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 16:24   #134
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Station 19 på Disney+, fungerer utmerket som no brain, no pain-serie.
Stranger Things, sesongen som kom i sommer.
Sandman.

Jeg har nok å se på, med andre ord, spesielt siden jeg bare er på sesong 2 av Station 19.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 16:28   #135
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Har sett The Good Nurse, som jeg hele filmen satt og vurderte om jeg skulle bruke tid på å se resten. Synes den manglet spenning og at den kvinnelige hovedpersonen overspilte. Ingen kritikere som er enige med meg, da.

Huff. Det var skikkelig bortkasta tid, altså. Noe av det mest forutsigbare jeg har sett.
The Crown mangler flere lag av tidligere finesse og bedre casting, men interesssant å se av mange grunner.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 16:48   #136
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg driver og ser de gamle sesongene av The Crown som oppvarming, også vet jeg siste sesong ikke har fått strålende mottakelse. Nå er jeg på S2.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 20:03   #137
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg har binget The thing about Pam på Viaplay. Det var gøy. True crime som er laget som en slags krimkomedie, med René Zellweger. Sprø historie, veldig underholdende.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 22:34   #138
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg driver og ser de gamle sesongene av The Crown som oppvarming, også vet jeg siste sesong ikke har fått strålende mottakelse. Nå er jeg på S2.

Det er ikke fordi den sesongen har lavere kvalitet, det har med den sammenblandingen av fiksjon vs virkelighet å gjøre. Det er jo også naturlig at den diskusjonen forsterkes jo nærmere vår tid vi kommer.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 11-11-22, 23:25   #139
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg binget hele Heartstopper i kveld. Den var da utrolig søt og sjarmerende og passende for en håpløs romantiker som meg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-22, 00:28   #140
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg binget hele Heartstopper i kveld. Den var da utrolig søt og sjarmerende og passende for en håpløs romantiker som meg!

Gleder meg til sesong 2! Den er på en måte en mindre mørk versjon av sesong 1 av Young Royals, synes jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no