Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke vintersko har du lyst på?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-22, 15:18   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Har to par fra Eurosko, gamle, men skal brukes igjen. Det ene paret er blå med litt for, det andre er brunt semsket skinn med lammeskinn inni. I tillegg tenker jeg å kjøpe et par halvhøye sorte roots med tykk såle (men uten for) til å bruke fremover.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:31   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Jeg har lyst på nye vintersko, men jeg finner ingen jeg har lyst på.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:44   #23
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Mine vintersko er foreløpig hele og ikke helt utslitt, så nye er ikke aktuelt. Et par lave gummistøvler står på ønskelista, da, da det er hull under hælen på de gamle.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:47   #24
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

[quote=venla;5181789]Jeg sykler til jobb så har innsett at det er på tide å finne frem de som passer til det. Vanntette, varme og tåler skitt og salt om man vasker av de innimellom:
https://www.merrellsko-norge.com/mer...049-p-824.html

Flotte sko,de kunne jeg tenke meg. Men den nettsiden virket ikke tillitsfull dessverre.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:55   #25
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Det er jo mange andre nettbutikker som selger Merrell så jeg hadde kjøpt fra en av de heller.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:55   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte disse fra Rieker for noen uker siden, og syns de er god å gå i. Disse har løse innersåler sånn at jeg kan putte inn mine egne spesialsåler.
https://www.eurosko.com/no/products/...6929-c2864ffc/

De var fine, kanskje det kunne vært noe.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 15:56   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har et par Cougar Pillowboot, som jeg kjøpte i fjor. Disse bruker jeg når det er kaldt og tørt. Jeg trenger egentlig også noe som er vanntett, men så langt kommer jeg aldri. Jeg er av typen som flytter inn i et par vintersko, og bruker dem opp før jeg kjøper noen andre. Jeg har også noen Panama Jack chelsea boots på lur, men de er så glatte når det er sørpete at det er risikabelt å bruke dem.

Veldig fine!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 16:21   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

[quote=Mamari;5181885]

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg sykler til jobb så har innsett at det er på tide å finne frem de som passer til det. Vanntette, varme og tåler skitt og salt om man vasker av de innimellom:
https://www.merrellsko-norge.com/mer...049-p-824.html

Flotte sko,de kunne jeg tenke meg. Men den nettsiden virket ikke tillitsfull dessverre.

Den nettsida var uansett suspekt. Sjå innlegget mitt over.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 17:45   #29
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Ja, takk. Jeg sjekket andre og ser at prisen på de et nærmere 2000,-.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 22:03   #30
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Desse har eg, og dei er veldig gode. Veit du om denne nettsida er til å stole på. Det finnes fleire ulike sider som liknar kvarandre, men ulik adresse: merellskono.com og merellskonorge.com
Prisane var også "rare".

Ikke peiling på nettstedet. Googlet bare modellnavnet. Så litt tvilsom ut. Jeg kjøpte skoene på XXL til fullpris, men mulig modellen er utgått nå.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 22:20   #31
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Jeg har disse. Veldig gode! https://www.footway.com/no/product/244603-elaine-black

pippo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 23:04   #32
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Jeg har kjøpt meg et par M77, men har dessverre utsatt å gå de inn.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 23:11   #33
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Jeg har UGG Adirondack på 4. året, og det er de beste vinterskoene jeg har hatt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 11:59   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

På mandag skal prøve disse. Butikken her i byen hadde de ikke i min størrelse, men kunne få de levert fra en annen butikk.
Har også et søk på finn etter vintersko av den litt mer sporty typen. Merrelstøvlene passer best til de virkelig kalde dagene, og de er det som regel ikke så mange av her.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 12:40   #35
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

De er fine, frukt. Har du sett at de finnes i knallgult også?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 12:46   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

De er fine, frukt. Har du sett at de finnes i knallgult også?

Ja, jeg synes jo det er gøy med noe annet enn svart, for det er det veldig mye av på denne tiden av året.
Så det, og skulle gjerne hatt de, men de er ikke mulig å få tak i.

Edit: Det går jo an å bestille. Da kan jeg prøve de andre så ser jeg om jeg må ha 41 eller 42.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 12:50   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Mine er like, men svarte med rød kant nede. Jeg er ikke så modig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 12:53   #38
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Jeg så de i butikken, de er også veldig fine.
Jeg blir bare mer vågal med årene. De forrige skoene jeg kjøpte er knallgrønne. Jeg kommer vel til å bli en sånn dame i fargerike, flagrende gevanter på mine gamle dager.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 14:07   #39
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Siden vi fikk hund for seks år siden har jeg kun brukt piggsko fra Icebug på vinteren. De er fortsatt like fine og like varme. Fungerer like godt i fuktig som tørr vinter.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 16:40   #40
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.732
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har UGG Adirondack på 4. året, og det er de beste vinterskoene jeg har hatt.

Mine UGG Adirondack er slitt, så jeg ønsker meg nye!
De er så gode og varme.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no