Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Find my airpods

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-22, 10:19   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Find my airpods

https://support.apple.com/no-no/guid...71/1.0/web/1.0

Jeg forsøker å lære meg hvordan man finner sine airpods, jeg har andre generasjon. Men jeg skjønner ikke veiledningen! Det står:

Åpne Hvor er?-appen , trykk på Enheter, og trykk på AirPods.

Men jeg finner ikke hvor jeg skal trykke på Enheter? De er koblet sammen med telefonen, de ligger ferdig ladet på pulten min. Men jeg får de ikke opp. Når jeg trykker på Hvor er?-appen, så får jeg ikke noe valg som heter Enheter, kun Finn iPhone, Min posisjon og Del posisjonen min.

Noen som vet? Går det ikke, er de for gamle?

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 26-10-22 kl 10:32.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:32   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Find my airpods

Har du ikke en liste over tilkoblete enheter under kartet som kommer frem?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:32   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Find my airpods

Kommer ikke opp noe kart.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:37   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Find my airpods



Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Kommer ikke opp noe kart.

Ser det ikke sånn ut?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg AA83843D-CEF0-4DAE-B6AB-47118DDE64E7.jpg (14,3 KB, 93 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:39   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Find my airpods

Nei.

Jeg går inn på Innstillinger, trykker på navnet mitt, trykker på Hvor er? - og da kommer det kun opp Finn iphone (på), min posisjon (denne enheten) og Del posisjonen min (på).

Hvor det er kart aner jeg ikke. Og heller ikke hvordan jeg kan se airpods (hvis det er mulig å legge de inn, men det ser sånn ut på instruksjonen?). Kan man gå i en applebutikk og få hjelp til slike idiotting?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:40   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Find my airpods

Hvordan ser «Hvor er» (eller «Find my» på engelsk)-appen ut når du åpner den?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:40   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Find my airpods

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nei.

Jeg går inn på Innstillinger, trykker på navnet mitt, trykker på Hvor er? - og da kommer det kun opp Finn iphone (på), min posisjon (denne enheten) og Del posisjonen min (på).

Åja, du har ikke åpnet appen, bare slått på muligheten til å finne enheter i Innstillinger. Du må ha selve appen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:43   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Find my airpods

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åja, du har ikke åpnet appen, bare slått på muligheten til å finne enheter i Innstillinger. Du må ha selve appen.

Jepp. Dette. Appen er en litt pussig grønn sirkelish.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg E5E8A53F-2077-4459-A2ED-F00C635FACAF.jpg (7,7 KB, 92 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:43   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Find my airpods

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åja, du har ikke åpnet appen, bare slått på muligheten til å finne enheter i Innstillinger. Du må ha selve appen.

AHA!!! Mange tusen takk. Jeg er blitt en digital person på 198 år, helt på ekte.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 10:54   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Find my airpods

Nytt teit spørsmål: Hvis er barn har mistet sin iphone eller airpods, hvordan kan jeg hjelpe dem med å finne den? De kan jo ikke slå opp på egen iphone for å finne sin iphone?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:01   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Find my airpods

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nytt teit spørsmål: Hvis er barn har mistet sin iphone eller airpods, hvordan kan jeg hjelpe dem med å finne den? De kan jo ikke slå opp på egen iphone for å finne sin iphone?

Jeg har tre av fire barn koblet til min find My. Og mannen min. Da får jeg også opp deres dingser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:53   #12
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Find my airpods

Hvor går man inn for å gjøre det?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:54   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Find my airpods

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nytt teit spørsmål: Hvis er barn har mistet sin iphone eller airpods, hvordan kan jeg hjelpe dem med å finne den? De kan jo ikke slå opp på egen iphone for å finne sin iphone?

De kan logge inn på nett fra en PC eller annen telefon med Apple ID, så kan de se den. iCloud.com tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-22, 11:09   #14
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Find my airpods

Jepp, internett. Du kan få opp kartet der og se hvor iDingsene er.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no