Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 07:42   #141
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Alternativet du ikke tenkte på.

Jeg napper ikke, fordi det er forbudt i min tro.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 18:20   #142
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har fått tak i verdens beste pinsett; Vitry... ett eller annet. Jeg trodde ikke det var mulig å få tak i virkelig gode pinsetter, men der tok jeg feil. Den kostet 170 kr, men pytt.

Hvor har du fått tak i den?

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:19   #143
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper jevnlig, men slik at det blir halvbuskebryn.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 23:56   #144
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.158
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Alternativet du ikke tenkte på.

Jeg napper ikke, fordi det er forbudt i min tro.

Virkelig?

Men annet kroppshår skal fjernes, skal det ikke? Mener å ha hørt at Brazilian Waxing er populært blant pakistanske jenter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:09   #145
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper villhår selv, men lar hudpleieren ta dem med voks med jevne mellomrom.

Særlig etter en nappekatastrofe i jula da jeg ikke fikk time. Jeg følte meg helt skamnappet, og da jeg kom til hudpleieren satte hun meg på en spareplan(!) for å få dem ut til rett fasong igjen...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:00   #146
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper litt og litt, ikke alt på en gang (altså alt i den forstand av alt jeg skal nappe og ikke hele brynet.. ).
Det er så sinnsykt vondt at tårene spruter for hvert hårstrå... hehe...

Jeg er nok litt pyse.

Penest med nappede da... med måte seffers!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 11:21   #147
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, jeg napper/steller brynene. Vokser og farger de gjerne bort på hudpleiesalong og vedlikeholder med napping hjemme.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 11:22   #148
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Hvor har du fått tak i den?

Jeg har funnet verdens beste pinsett!

Jeg har i alle fall landet på den aller beste jeg noen gang har prøvd, og det er en del nå - det er særs viktig for meg at pinsetter ikke "lugger"!!

La-Tweez

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 11:25   #149
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Mystisk, dette er jo en gørrgammel tråd som plutselig kom opp som siste/uleste innlegg hos meg, uten at det er noen svar før mitt nå ser jeg ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 11:54   #150
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.145
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Mystisk, dette er jo en gørrgammel tråd som plutselig kom opp som siste/uleste innlegg hos meg, uten at det er noen svar før mitt nå ser jeg ...

Hvis noen svarer i spørreundersøkelsen, kommer tråden opp igjen. (Det er hovedgrunnen til at vi nå har gjort det sånn at spørreundersøkelser blir lukket automatisk etter en viss tid.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:41   #151
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Betyr dette at jeg ikke får svare på om jeg napper brynene mine eller ikke?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:41   #152
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.145
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Betyr dette at jeg ikke får svare på om jeg napper brynene mine eller ikke?

Jepp. Nå er det for sent! :streng lærer:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:44   #153
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Pøh, jeg bare lager en ny poll. :løsningsorientert elev:

Spørs om jeg gidder, da... Hvis noen lurer på om jeg napper brynene, kan de sende meg en PM.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:55   #154
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, selvfølgelig. Farger og napper. Jeg har enda tilgode å se et par unappa og ufargede bryn som er penere enn noen er stelt (av noen som kan det, og ikke overnapper).
Legg gjerne inn bilde så jeg kan se at jeg har feil.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:56   #155
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

og der ble jeg og lurt til å svare på en haugammel tråd.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:02   #156
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg tror ikke mine sorte blir penere av å farge dem? Napping profiterer de dermed på (eller jeg, da).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:08   #157
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Nå vet jeg noe om rine som dere ikke vet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:12   #158
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Men nå må jeg jobbe. Snakk om å prokrastinere... :Oppgaver på nett er djevelens verk, da må liksom PC-en være åpen. :svak sjel:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:17   #159
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Det har jeg gjort i mange år. Hadde sett ut som jeg hadde to puselarver over øynene om jeg ikke holdt de i sjakk.

Altså napper jeg de noe, men ikke til de er helt strek-tynne. :grøss:

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:18   #160
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Ja, selvfølgelig. Farger og napper. Jeg har enda tilgode å se et par unappa og ufargede bryn som er penere enn noen er stelt (av noen som kan det, og ikke overnapper).
Legg gjerne inn bilde så jeg kan se at jeg har feil.

Jeg tror ikke vi som lar vær å nappe lar det være fordi vi syns det er penere. Jeg lar det være fordi jeg ikke gidder.


Det hender seg at jeg rydder litt i hårstrå som er helt på villspor, når jeg kommer på det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no