Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Krim/bøker som minner om Håkan Nesser?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-20, 18:17   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krim/bøker som minner om Håkan Nesser?

Den siste om Martin brenner har dårlig språk, det er eit eller Anna som ikkje stemmer - eg lurer på om det er eg- forteljaren som øydelegg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 18:17   #42
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krim/bøker som minner om Håkan Nesser?

Ja, også Cilla&Rolf Börjlind. Jeg har lest serien om Olivia Rønning. Men liker Nesser bedre. Anders de la Motte har jeg på lista mi, men har ikke lest han ennå så kan ikke si noe om hans bøker.

Hvis du ikke må ha svensk, så anbefaler jeg veldig A.J Kazinski (dansk) og serien om Niels Bentzon. Og Jens Henrik Jensens Oxen serie (dansk). Den tror jeg kanskje du vil like godt. Jeg liker også Avdeling Q til Jussi Adler-Olsen, men aner meg det kanskje ikke er helt innenfor det du ønsker deg. Jeg er ellers veldig glad i Jørgen Brekkes serie om Odd Singsaker og elsket Peter Mays serie fra Hebridene.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 18:18   #43
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krim/bøker som minner om Håkan Nesser?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Den siste om Martin brenner har dårlig språk, det er eit eller Anna som ikkje stemmer - eg lurer på om det er eg- forteljaren som øydelegg.

De to første er bedre, ja, enig i det. Men lesbar den siste også synes jeg da.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no