Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beholdere til vaskepulver

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 16:12   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Beholdere til vaskepulver

Jeg er på jakt etter noen praktiske beholdere til vaskepulver.

Har idag vaskepulveret stående i et overskap på vaskerommet, i de originale, store kartongene fra butikken. Fyller på disse med refillposer. Men kunne tenke meg noe litt mer praktisk, siden jeg nå må løfte ut eskene for å komme nedi med måleskjea. Det må være noe som er praktisk å fylle på og ta ut av, da vaskemaskinen går jevnt her i huset. Det jeg tror hadde vært praktisk, hadde vært slike beholdere a'la gammeldagse "dropseglass" - om noen skjønner hva jeg mener? Slike liggende beholdere som har åpningen vendt skrått opp på ene kortenden, så kan man bare ta ut pulveret med en liten skje, skuffe e.l. Får man tak i slikt noe sted, tro?

Hva oppbevarer dere vaskepulveret i?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:20   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Jeg har et sånn STOOORT gammelt Norgesglass..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:24   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Jeg har noen plastikkbokser som jeg fikk i butikken i sin tid. De er beregnet på vaskepulver. Nå selger de sånne, iallefall på Meny.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:27   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Jeg tror Ikea har noen slike 'dropsbeholdere' med lokket på skrå.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:41   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg tror Ikea har noen slike 'dropsbeholdere' med lokket på skrå.

Det stemmer, vi har utstyrt oss med sånne på kjøkkenet og bruker dem til mel, sukker osv. Veldig praktisk! Billige var de også; husker jeg ikke mye feil, ga vi 15 kroner stykket (mulig det var tilbud). De er i glass med grå lokk.

Vi oppbevarer for øvrig vaskepulveret i en type plastbokser fra Ikea. De er hvite og har "løse" lokk som er lette å løfte opp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:42   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Det var disse jeg tenkte på:

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:43   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det var disse jeg tenkte på:

Jepp, det er dem vi har!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 17:55   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det var disse jeg tenkte på:

Jepp, sånne hadde vært flott! Ikea, sa du? :føyer til på allerede lang Ikea-handleliste:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 20:21   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

vi har vaskepulver i isbokser en for hvert pulver sort. Stablet det oppe på tørketrommelen og har skrvet på fremsiden hvilket pulver det er hvilken boks
Går akurat en refil pose i en boks.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 20:32   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver



TupperWare har disse, men de står ikke i katalogen.
Har vært ute som kampanjeprodukt ?

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 20:42   #11
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Soddbøtter er utrolig praktisk til veldig mye!!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 20:57   #12
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Vi har også beholdere fra IKEA, men de har åpning i toppen, og lokket henger fast i beholderen. Rektangulære, og rommer omtrent en pose vaskepulver.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 12:10   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beholdere til vaskepulver

Bruker også isbokser
helst suverene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no