Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 21:44   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.723
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes det er direkte stygt, men bryr meg selvsagt ikke om andre bruker det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:44   #22
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

For ikke å snakke om reinsdyr som blinker på husveggen.. *grøss*

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:50   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hvorfor det egentlig?

Fordi julen er så full av følelser, barnslig glede og ritualer fra man var barn. For meg blir det feil hvis barnas hjemmelagde julepynt blir forkastet til fordel for designerjulepynt og stilren komposisjon av juletreet.

Det er i linje med bokhyller hvor bøkene er sortert etter farge ... Begge deler vitner om et hjem uten sjel.

Bortsett jul og bokhyllesortering har jeg en ganske så minimalistisk smak.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:53   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Fordi julen er så full av følelser, barnslig glede og ritualer fra man var barn. For meg blir det feil hvis barnas hjemmelagde julepynt blir forkastet til fordel for designerjulepynt og stilren komposisjon av juletreet.

Det er i linje med bokhyller hvor bøkene er sortert etter farge ... Begge deler vitner om et hjem uten sjel.

Bortsett jul og bokhyllesortering har jeg en ganske så minimalistisk smak.

Det er da fryktelig langt mellom glorete og designerjulepynt, og barnas julepynt er ikke på den glorete sida. Jeg forstår ikke at man ikke ønsker å gjøre det vakkert rundt seg i den høytiden som man tilbrunger mye i eget hjem. Og jeg er ikke minimalistisk eller desingerfreak, bare opptatt av det estetiske.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:04   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Godt å høre det er flere som ikke synes noe om fargede juletrelys

En jeg kjenner overlot trepyntingen til mannen første året de flyttet sammen, og det hele endte med at hun gikk ut å kjøpte nytt juletre, samt pynt. For han hadde gått i skogen og hentet et lite tre som sprikte til alle kanter, var skjevt, og hadde vært på europris og kjøpt noen lyskuler i kjeder samt noen andre skikkelig harry glorete greier og hengt på.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:04   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Ja.da lurer jeg altså på om du synes det er harry med fargede lys på juletreet?

Jeg syns det er temmelig harry, ja.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:06   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes det er kjempestygt -og slike plastnisser med lys i, osv.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:11   #28
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Syns det er skikkelig stygt på treet.
Men jeg har oransje øyenstikkere som lyser på verandaen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 13-11-06 kl 16:23.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:13   #29
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Hvor er Glitterchick når vi trenger henne?

Jeg melder meg i klubben som syns det er både harry og stygt.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:14   #30
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Vi hadde farga lys på juletreet vårt helt til i fjor. Vi hadda det da jeg var liten så da jeg flyttet hjemmefra MÅTTE jeg bare ha det for å få den rette julestemingen. Nå når vi skulle bytte ut ble det ikke farga og synes egentlig det er finere uten farga lys nå

Men ute kunne jeg godt hatt farga. Husker så godt da vi var små og kjørte bil, synes det var sååå fint der de hadde farga lys ute
Men kun på et lite tre da, absolutt ikke på huset eller figurer...

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:16   #31
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg liker ikke fargede lys, har aldri hatt sansen for dem.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:20   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Vi hadde lys uten farge da jeg var liten, og jeg syntes også da at det var finest. Så det har jeg fortsatt med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:46   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Vi hadde farga lys på juletreet vårt helt til i fjor. Vi hadda det da jeg var liten så da jeg flyttet hjemmefra MÅTTE jeg bare ha det for å få den rette julestemingen. Nå når vi skulle bytte ut ble det ikke farga og synes egentlig det er finere uten farga lys nå

Samme her. Jeg tror i fjor var første året vi ikke hadde fargete lys.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:51   #34
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg syns ikke det er fint med fargede juletrelys.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:54   #35
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jepp, det er veldig harry

Om guttungen skulle hatt juletre på rommet og ville hatt fargede lys, så skulle han selvfølgelig fått det . Men han får ikke juletre på rommet, så dermed ingen fargede lys heller.

Ute har jeg også bare hvite lys.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:16   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Ja.da lurer jeg altså på om du synes det er harry med fargede lys på juletreet?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:22   #37
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Ja jeg synes ikke det er noe fint med fargete lys på treet. Det blir for harry for meg . Enkelt skal det være.

  Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 00:26   #38
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Det har vært Harry så lenge jeg kan huske. Noen overdriver julepyntinga veldig. Nå skal noen ha amerikanske tilstander utenpå huset sitt. :grøsse:

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 07:49   #39
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Mitt juletre fra i fjor! (Det skal dog legges til at jeg tok av lysene igjen, fordi de stjal all oppmerksomheten fra pynten. Jeg har lagt så mye sjel i å skaffe morsom julepynt, så jeg kunne ikke la kulene mine henge i skyggen av lysene.)

Jeg bedriver offentlig forsøpling, som Bergljiot så fint kaller det. Jeg har investert i en mengde fargede lys som skal dekorere inngangspartiet. Joda, voksne akker og oier seg nok. Tenk at det går an å være så kjedelige. Barna elsker det jo. De synes det er helt fantastisk. Og det er for barna vi gjør det.

Som jeg har sagt tidligere så synes jeg det er harry å prøve å pynte stilig. Urharry. Julepynt er jo juggel. Det er disse få ukene i året vi kan ha det moro med farger og lys. Hurra for de som tør benytte seg av det!


Sist redigert av Pepper Lemon : 04-12-06 kl 17:27.
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:03   #40
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

__________________
-gurgle

Sist redigert av gurgle : 13-11-06 kl 11:39.
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no