Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nistebyttedag - hva lage?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-18, 12:31   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Ja, jeg synes også det er en tullete ide.

Ang allergier, så ville det vel være naturlig at det ble spesifisert at ingen matpakker kan inneholde nøtter, sitrus, paprika, egg eller svin (eller hva nå elevene måtte finne på å være allergiske mot).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 12:38   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Eller kjøtt generelt, eller animalske produkter i det hele tatt. (På jobb tilrettelegger vi konsekvent for veganere, for eksempel.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 12:47   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Enig med de som sier dette var en dårlig ide, håper aldri læreren til Chablisbarnet foreslår dette.
Jeg hadde sikkert sendt med et pizzastykke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 12:47   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ang allergier, så ville det vel være naturlig at det ble spesifisert at ingen matpakker kan inneholde nøtter, sitrus, paprika, egg eller svin (eller hva nå elevene måtte finne på å være allergiske mot).

Mens jeg har en sønn som ikke er allergisk mot noe som helst, men som virkelig er kresen. Jo mer fancy, jo mindre sannsynlighet for at han hadde fått noe å spise.

Matpakka hans består av 3 brødskiver - en med salami, en med leverpostei og en med brunost. Samtlige med litt pepper på toppen. (Ja, han har pepper på brunostbrødskiva også.) En liten neve rosiner og en vitaminbjørn. Jeg vet ikke om det er så mange som hadde jubla for hans matboks, men så er det også ytterst få andre matbokser han hadde spist.


8. klassingen min fikser matboksen sin selv, og jeg har nå ingen kontroll på hva som er i den. Jeg ser at det forsvinner brød, gulost og makrell i tomat (på tube). Hun hadde dog klart å spise de fleste typer matbokser, og hadde syntes dette var en strålende idé. Hun hadde sikkert laget pizzasnurrer for å ha en litt ekstra kul lunsj denne dagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 12:59   #25
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg synes også dette høres ut som en dårlig idé. Eldste og yngste hadde sikkert kost seg, mens überkresne lillebror hadde hatet det. Jeg hadde nok sendt med pizzasnurrer eller annet som de fleste hadde likt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 13:07   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg har en sønn som ikke er allergisk mot noe som helst, men som virkelig er kresen. Jo mer fancy, jo mindre sannsynlighet for at han hadde fått noe å spise.

Matpakka hans består av 3 brødskiver - en med salami, en med leverpostei og en med brunost. Samtlige med litt pepper på toppen. (Ja, han har pepper på brunostbrødskiva også.) En liten neve rosiner og en vitaminbjørn. Jeg vet ikke om det er så mange som hadde jubla for hans matboks, men så er det også ytterst få andre matbokser han hadde spist.


8. klassingen min fikser matboksen sin selv, og jeg har nå ingen kontroll på hva som er i den. Jeg ser at det forsvinner brød, gulost og makrell i tomat (på tube). Hun hadde dog klart å spise de fleste typer matbokser, og hadde syntes dette var en strålende idé. Hun hadde sikkert laget pizzasnurrer for å ha en litt ekstra kul lunsj denne dagen.

Ja, min 6.klassesønn spiser gjerne ikke matpakken sin i det hele tatt. Han har oppi to tørre brødskiver og en liten tube skinkeost, også hender det han slenger oppi en frukt. Det kommer like ofte urørt tilbake. Jeg har prøvd å få han til å tenke ut noe som kanskje kan friste mer, slik at han faktisk spiser, og tilbyr meg å tøye det ganske langt, og kjøpe inn hva han måtte ønske. Men han sier at det bare vil være bortkastet, det er ingenting som frister, han er bare ikke sulten på skolen. Så jeg har ingen illusjoner om at han hadde spist noe mer om han fikk nisten fra noen andre. Skulle han laget en ekstra god matpakke for andre ville han trolig insistert på å ha med en yoghurt, og en liten boks med syltetøy ved siden av brødskiver eller rundstykker. Ikke fordi han selv er glad i syltetøy på brødskiva, men fordi syltetøyet er hjemmelaget, av jordbær fra gården som faren vokste opp på, hvor tante, onkel og søskenbarn bor nå, og han synes det er stas å spandere dette på andre.

8.klassingen min er som vanlig lik 8.klassingen din, og ville sannsynligvis også laget pizzasnurrer. Mozarellasticks hadde trolig også havnet i boksen, og litt frukt og grønt, satt sammen på en fargerik og fristende måte. Og hun hadde også spist alt, så lenge det ikke involverte majones. Jeg er usikker på hva hun vanligvis har med seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 13:16   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg synes det var en elendig ide. Jeg ville nok hevet med et par pizzasnurrer og litt frukt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 13:57   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg synes også at dette var en rar ide.

Om de skal dele et måltid, som er en hyggelig ide, så vil vel alle tar med noe til et felles lunsjbord være lurere?

Min er veldig lite glad i matpakker og spiser ikke kjøtt, så der ville det vært utfordringer med å få fra ganske mange. Jeg ville laget vegetarianske pizzaruller og sendt med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 14:14   #29
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Vet ikke om felles buffet er så mye bedre. Da blir det veldig tydelig at INGEN syns maten din er stas. Var på en kurvfest en gang hvor alle (voksne) skulle ha med et fat, og det var et som ble stående, foråsiresånn. Mens vi andre som var redd for sosial katastrofe sørget for å digge innpå av vår egen mat, så vi ikke måtte stå med skammen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 14:14   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Hvor mange av oss har synes det var ok å måtte bytte matpakke med en kollega?

Og min unge hadde vært helt knust om den som fikk matpakka hans ikke likte den.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 14:31   #31
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Vet ikke om felles buffet er så mye bedre. Da blir det veldig tydelig at INGEN syns maten din er stas. Var på en kurvfest en gang hvor alle (voksne) skulle ha med et fat, og det var et som ble stående, foråsiresånn. Mens vi andre som var redd for sosial katastrofe sørget for å digge innpå av vår egen mat, så vi ikke måtte stå med skammen.


Jeg plukker alltid fra det fatet, nettopp for å unngå akkurat det.
Og lager jeg noe ungene mine digger, så jeg vet at de snauer vårt fat

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 15:18   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg er veldig altetende, men jeg ville ikke spist matpakke jeg ikke hadde laget selv.
Syns det var et sært forslag, og ikke gjennomtenkt i det hele tatt.


Veldig enig. Aldri om jeg hadde deltatt på dette selv, og så forventer man at 8.-klassinger skal gjøre det? Hadde sjefen min bestemt noe sånt, hadde jeg holdt meg på arbeidsrommet og spist ved pulten, gitt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 15:20   #33
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg hadde besvimt om jeg måtte delta på noe slikt. Presset om å lage noe alle ville spise, samt det å spise noen andres matpakke... Jeg hadde meldt meg syk.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 15:43   #34
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.664
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Slenger meg i gjengen om teit idé. Felles lunch hvor alle har med noe og gjerne spesifisert har de praktisert på skolen vår.
Skolen holder da rundstykker, brød og elevene tar med pålegg, frukt osv.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 16:38   #35
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Du spurte om tips til hva man skal lage, ikke om det var en teit ide eller ikke. Så jeg forklarte konseptet til jentungen, og spurte hva hun ville laget. Hun bare måpte og så dumt på meg. "Så måtte jeg ha spist noen andre sin matpakke liksom? For en teit ide. Tenk om den som fikk min ikke likte det engang?"

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 16:55   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Hjelpes, for en rar idé. Jeg ville sendt med pannekaker, kjøttkaker, frukt og en yoghurt. Da burde det være noe å spise for de fleste.

Og som andre påpeker: ikke planer om jeg ville akseptert noe slikt på jobb. Tenk om den jeg skulle bytte med hadde makrell i tomat på brødskiva. Eller ikke likte salaten min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 17:01   #37
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Umiddelbart tenkte jeg: "Herregud, for et nek av en lærer".

Dette!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ingenting.

Jeg ville forventet at 8.klassingen fikset dette selv.

Og ikke minst dette.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 17:14   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Umiddelbart tenkte jeg: "Herregud, for et nek av en lærer".

Jeg og.......

Jeg hadde ikke spist makrell i tomat.

Er nok lite fattigdom i klassen og ganske så like forhold. Ingen allergier tror jeg.

Pizzasnurrer var godt tips!

Dette ville vært krise for yngste også. Han hadde gått uten mat.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 20-11-18 kl 21:29.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 18:07   #39
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Oida! Her ville både junior og jeg fått problemer gitt. Jeg fordi jeg har en hel masse greier jeg ikke tåler, junior fordi han ikke liker noe som helst.

Stakkars den som hadde fått hans to skiver med smør på. Og stakkars han som ikke hadde fått i seg noe mat.

Jeg tenker faktisk at her må det være innafor med en liten notis til lærer synes jeg.
Godt initiativ, men foreslå heller en felles lunsj hvor alle har med seg litt hver. Her pleier de å trekke lapp med hva de skal ha med. Det kan være forskjellig pålegg, juice og rundstykker. Veldig mye lurere. Bytte matpakker høres helt meningsløst ut.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 18:08   #40
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg hadde sendt med en godmorgen yoghurt og noe frukt. Det er hva min foretrekker.

Barnet hadde nok måttet ha med ekstra matpakke. Selv liker jeg ikke buffeten på skolen der alle har med en rett. Helt ok til frokost når jeg kan spise noe fra pakken. Jeg er ikke like glad i retter som jeg ikke vet hvem kommer fra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no