Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spilleren?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-08, 21:45   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spilleren?

Jeg har rippet en lydbok fra biblioteket over på PCn via Windows Media Player. Filene ligger nå på harddisken min. Hvordan "får" jeg dem over på mp3-spilleren min? Jeg vet dette er noe jeg burde lært meg før tusenårskiftet altså

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 22:00   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spiller

Koble Mp3-spiller til PC (USB), åpne filbehandler, dra filene over. Gitt at du har rippet til mp3, eller at spilleren din takler wma-filer.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 23:09   #3
lowrider
Velger å ignorere idioter
 
lowrider sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
Innlegg: 139
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Sv: Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spiller

Det Mauser sa, det beste er å rippe til mp3 filer i mediaplayeren ja, ikke alle spillere som takler wma filer....

__________________
Gjør døren høy og porten vid, her kommer en med dålig tid
lowrider er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 23:10   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spiller

Takk for svar begge to! Argh, kjenner meg så dum her, men jeg klarer altså ikke å lage spillelister. Hvordan gjør jeg det egentlig? For da kan jeg vel trykke synkroniser og så legges den inn på mp3-spilleren?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 11:25   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan overføre Windows Media Player filer (rippet fra lydbokCD) til mp3-spiller

Opprinnelig lagt inn av lowrider, her.

Det Mauser sa, det beste er å rippe til mp3 filer i mediaplayeren ja, ikke alle spillere som takler wma filer....

Det er ikke alle spillerprodusenter som ønsker å betale lisens-avgift til Microsoft for å få lov til å tilby WMA-formatet. Apple/iPod er et eksempel. MP3 er fritt tilgjengelig og et trygt format-valg.

Hvilken spiller har du, Daffy? Fulgte der med et program?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no