Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-11, 12:49   #741
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hvilken skostørrelse på thermoen?
Bare litt nysjerrig her altså for dette problemet oppsto nå i vinter, har aldri hatt problemer med det før. Heldressen går fint utenpå men ikke skallbuksene.

De hun har er str 28 (men de er store, for hun bruker str 30 i alle andre sko). Jeg skulle faktisk ønske buksen var litt strammere rundt støvelen, men.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 12:51   #742
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Poden får også buksen utenpå thermoene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 12:52   #743
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

De hun har er str 28 (men de er store, for hun bruker str 30 i alle andre sko). Jeg skulle faktisk ønske buksen var litt strammere rundt støvelen, men.....

Vi hadde 29 i fjor og da gikk det helt greit. Nå har vi str 31 og da ble buksa trang.
Jeg må prøve buksa utenpå gummistøvlene etterpå tror jeg, de er i alle fall smalere enn thermoene. Har ikke brukt skallbuksa de siste ukene pga at jeg ikke kunne kneppe dem nederst men nå er vi over på joggesko og gummistøvler.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 13:38   #744
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Nå har endelig jeg også fått levert dressen inn på XXL som skal sende den til Isbjørn. Utrolig spent på hva de konkluderer med, kjenner jeg.

I dag ringte Isbjørn meg, vi får ny dress, i en størrelse større siden den skal passe til vinteren. Dette tok sin tid (XXL har somlet med å sende inn dressen, som jeg leverte inn før påske), og de kunne ikke helt forstå at dressen var så dårlig uten at jeg har vasket den feil. Heldigvis er ikke dressen vasket i det hele tatt, og om jeg hadde vasket den hadde jeg gjort det med spesialvaskemiddel og korrekt temperatur. Som "bevis" påpekte jeg at vi har vanntette Reimadresser i bruk på 4. sesongen.
Men jeg er fornøyd med servicen og håper den nye dressen fungerer som den skal.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no