Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva er mest intimt?
Kløft 85 80,19%
Barfot 7 6,60%
Noe helt annet - spesifiserer i tråden 14 13,21%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-18, 11:23   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utrigning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ingen av delene er intimt, men begge kan være upassende.

I hvilke tilfeller er bare tær upassende? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:26   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Føler ikke at noen av delene er spesielt intimt eller upassende. Det er kroppsdeler, liksom?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:32   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Intimt trenger jo ikke være det samme som upassende? Men- i den grad jeg finner noen av delene litt "påtrengende" så må det være kløft, og da ofte en som er litt i overkant dyp. Bare føtter reagerer jeg ikke på i det hele tatt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:35   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utrigning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I hvilke tilfeller er bare tær upassende? :domm:

Offisiell dresscode på jobben min er at vi ikke viser hæler og tær.

For tiden blåser minst halvparten i det.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:36   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg føler kløft/pupper er mye mer privat enn tær.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:38   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utrigning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Offisiell dresscode på jobben min er at vi ikke viser hæler og tær.

For tiden blåser minst halvparten i det.

Hm. Har nok sjelden eller aldri vært i en setting der jeg har måttet forholde meg til det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:39   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I hvilke tilfeller er bare tær upassende? :domm:

Det kommer vel litt an på sandalen, selvfølgelig, men sandaler (på voksne) i en begravelse kan være upassende, og det er ikke alle møter jeg ville gått i sandaler i heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:40   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det kommer vel litt an på sandalen, selvfølgelig, men sandaler (på voksne) i en begravelse kan være upassende, og det er ikke alle møter jeg ville gått i sandaler i heller.

Jeg tenkte faktisk på begravelse da du nevnte ordet upassende, men jeg ser faktisk for meg at jeg kunne ha kommet til å gå i sandaler i en begravelse..

Men, som du nevner, det kommer (som med alle andre antrekk) an på sandalen og bekledningen forøvrig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:41   #29
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg synes ingen av delene er intimt, men jeg synes tær er ganske ekkelt og vil helst slippe å ha nærkontakt med dem. Og med det mener jeg at folk gjerne må være barbent ute, barbent i sko eller for den saks skyld barbent inne, så lenge føttene er på bakken/gulvet og ikke f.eks. på bordet. :æsj: Men de må være velstelte! Ustelte føtter legger jeg merke til, og synes er ekkelt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 11:48   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tenkte faktisk på begravelse da du nevnte ordet upassende, men jeg ser faktisk for meg at jeg kunne ha kommet til å gå i sandaler i en begravelse..

Men, som du nevner, det kommer (som med alle andre antrekk) an på sandalen og bekledningen forøvrig.

Ja, og det er jo mye strengere kleskode for menn enn for kvinner i de fleste offisielle sammenhenger. De fleste ville syns at det var ok med kvinner i (passende) sandaler, men ikke menn. I likhet med shortsdebatten som raste, hvor man mente det var stygt og for intimt at menn viste legger, men ikke har noe i mot kvinner som viser like mye legg (eller mer) i skjørt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 12:04   #31
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg tror aldri jeg har sett på tær? Jeg bryr meg ikke om andres ihvertfall. Jeg kan selvsagt registrere føtter, men stirrer ikke på dem og legger ikke merke til om de er såkalt velstelte eller ikke. Vet ikke helt hva det betyr engang? Må man ha passende lange negler, bør kvinner lakke tåneglene, kan man ikke ha tørr hud eller hva er det egentlig man ser etter?
Pupper blir jeg i godt humør av. Rett og slett. Synes det er koselig og flott og fint og alt, men jeg liker veldig dårlig menn med for åpen skjorte. DET synes jeg kan være påtrengende. Og skikkelig pinligharry.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 12:17   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg tror aldri jeg har sett på tær? Jeg bryr meg ikke om andres ihvertfall. Jeg kan selvsagt registrere føtter, men stirrer ikke på dem og legger ikke merke til om de er såkalt velstelte eller ikke. Vet ikke helt hva det betyr engang? Må man ha passende lange negler, bør kvinner lakke tåneglene, kan man ikke ha tørr hud eller hva er det egentlig man ser etter?
Pupper blir jeg i godt humør av. Rett og slett. Synes det er koselig og flott og fint og alt, men jeg liker veldig dårlig menn med for åpen skjorte. DET synes jeg kan være påtrengende. Og skikkelig pinligharry.


Jeg bryr meg ikke om lakk og sånt, men det jeg registrerer og reagerer på (og jeg har nok et lite tilløp til fotfobi, og er neppe normal siden jeg reagerer så sterkt) er tjukke, lange, gule, krokete negler og tjukke lag med død hud. Det er jo ikke sånn at jeg går og studerer føttene til folk og ser etter om de har stelt dem, men hvis jeg tilfeldigvis får øye på sånne føtter blir jeg helt fiksert. Det er ikke akkurat noe jeg er stolt over, og jeg prøver å slutte, men foreløpig går det ikke så bra.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 13:00   #33
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utrigning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg flyr barbeint så fort anledningen byr seg og har aldri tenkt tanken om at det var intimt.

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 13:20   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg unngår åpne sko og sandaler i jobbsammenhenger, vet jeg. Tærne mine har ikke kollegaene mine noe med. Reagerer dog ikke på andres tær, bortsett fra hvis det er verneskopåbud på jobben da.

Kløft er lissom ikke en opsjon uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 16:34   #35
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

For meg betyr intim noe i retning "nær og personlig, det man kun deler med de aller nærmeste", og jeg vil ikke putte noen av delene inn i den båsen, men generelt er vel bare tær mer vanlig og hverdagslig å se?

Ja, det er litt i den retning jeg tenker også. Ser vi bruker ordene litt forskjellig - jeg mener ikke at man ikke har sokker i sko, men at man ikke har sko eller sokker på. Jeg er ikke vant til at folk gjør det, og jeg opplever det som sjeldent at jeg ser det. Så det er sikkert derfor jeg opplever det som om intimt (noe man bare gjør sammen med de nærmeste). Utrigning er alt fra julebord til sommerkjoler. Jeg ville fått samme følelsen hvis jeg traff noen i pysj.

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Pupper blir jeg i godt humør av. Rett og slett. Synes det er koselig og flott og fint og alt, men jeg liker veldig dårlig menn med for åpen skjorte. DET synes jeg kan være påtrengende. Og skikkelig pinligharry.

Ja, det blir i alle fall intimt! Var i en minglesituasjon i tettpakket forsamling med en perifer kollega. Når hans skjorte var vidåpen sto jeg og stirret rett på brystkassa hans. (I hovedsak på grunn av høyde da)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 17:13   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg tenker at om det er varmt nok, så er sandaler helt innafor nesten uansett hva det er. Det finnes nok av sandaler å velge i.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 20:15   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Svarer ut i fra at jeg tilbringer helga i med en haug mennesker, ink meg sjøl, som går rundt barbeint, og at jeg sjøl ikke bruker sokker før jeg absolutt må og tar av dem så fort anledningen byr seg, er svaret mitt sjølsagt kløft.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 21:05   #38
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg vil heller se kløft enn tær, altså.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-18, 22:36   #39
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Her om dagen var det en dame på toget som vippet av seg sandalene, og la sine bare ben oppi setet ved siden av. Siden hun satt i ett av de der fire-seter-rundt-et-bord-områdene, så ble det veldig synlig.

Det ble litt i overkant for meg. Utringninger plager meg overhodet ikke. Kan bli litt fasinert når det nesten faller ut. Men blir ikke ukomfortabel på noe vis.

-og de der "nakne-tær-i-sola"-bildene scroller jeg forbi så kjapt som mulig.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-18, 12:36   #40
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Ingen er intime.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no