Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Underlige e-postadresser

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 20:48   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg ble forsøkt lagt til på MSN av en type med mailadresse "Kurt_har_stor_kuk" (@...)
Sikkert en fin fyr det.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 21:10   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har en e-postadresse som er omtrent sånn: fornavndragen@hotmail.com

De som kan gjette hva den egentlig er, oppfordres selvsagt til å sende e-post.

Dodragen?











Nei, det var draugen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 21:12   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Men veldig mange bruker tydeligvis blink eller nettdating-adressen sin, det er mye hotsexybabe og hunkydunk-hotguy ute og går. Jeg føler meg gammel når jeg blir sjokkert, men jeg skjønner ikke hvordan det går an å skilte med slike adresser når man f eks søker jobb...

Jeg fniser hver gang jeg ser mailadressen til en av lærerne på kulturskolen, den er nesten i den sjangeren. Sikkert greit for enslige fedre, men

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:10   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har en e-postadresse som er omtrent sånn: fornavndragen@hotmail.com

De som kan gjette hva den egentlig er, oppfordres selvsagt til å sende e-post.

Mine to er også sånn, dvs. en er hotmail.com og en er online.no. Hotmailen brukes kun til msn-adresse, mens online-adressen er den jeg bruker fast.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:13   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg tenkte også "Et tu, Pingis"

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:15   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Ah, det er da man er original og bruker det man trodde var navnet på et fransk hotell, men så viser seg å være det feilstavede navnet på et fransk hotell. Kanskje ikke så rart at den var ledig.
Fnising over idiotiske mailadresser er en del av underholdningen i min jobb også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:26   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

hathifnatthen@klemzogkoz.no er ikke en fin adressen altså?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:38   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har også barnslig adresse. Men i mitt forsvar har jeg hatt den side jeg fyllte atten. (Herregud, det er jo ti år! ) Vurderer å få meg ny mailadresse, men da må jeg bytte adresse hos diverse bokklubber osv. :lat:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:52   #29
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Min emailadresse er sånn midtimellom barnslig og normal. lady_fornavn@yahoo.com og lady_(nick)@hotmail.com. Har hatt førstnevnte siden jeg var 15, men bruker den ikke som mailkonto lenger. Det er spamkontoen min og den jeg bruker til msn, så jeg må liksom beholde den. Kikket gjennom mailene der i går, og der lå bl.a. invitasjon til bursdagsbesøket til min nevø som jeg burde ha mottatt for over 2 måneder siden. Den andre bruker jeg som mailkonto.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:28   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dodragen?


Nei, det var draugen.

Ser det ut som jeg heter Do til fornavn?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:58   #31
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Og jeg har en super-kjedelig, men praktisk og lett-å-forklare adresse fornavn@etternavn.com (har eget domene på etternavnet). På jobb har jeg initialenene_mine@firmaet.no.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:02   #32
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg opprettet emailadressen min dengang internett var "nytt", og man ble oppfordret til å være så anonym som mulig. Jeg holdt meg da langt unna mitt eget navn, og valgte et jeg synes var kjempekult den gangen. Nå som jeg er mer voksen og moden og alt det der bruker jeg "initialfornavnfulltetternavn@modenadresse.no. Den gamle barnslige mailen min bruker jeg kun til spam og til ting jeg vil være anonym med.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:23   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Ser masse rart av slike jeg og, siden jeg er lærer for 16-19åringer...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:05   #34
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tenkte også "Et tu, Pingis"

Jammen atte Scarlett, jeg bruker jo ikke akkurat Pingis i så mange seriøse sammenhenger! Tenkte mest på når man faktisk mailer folk man ikke kjenner. :forsvarsmodus:

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:06   #35
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg stusset litt når jeg som helt ny i jobben fikk e-post fra en kollega med mailadressen love@fimanavn.no.
Herregud, så harry jobbmail, tenkte jeg :fordomsfull: Men så viste det seg at mailadresser blir tildelt automatisk, basert på initialer

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:07   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Hmfp. Som om ikke FP er seriøst. Fnutt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:18   #37
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg skønner at jeg var gammel allerede som ung. Jeg har alltid hatt saklige versjoner av navnet mitt som e-postadresse. (Jeg ville ikke latt sot_å_deili@blondinett.no passe barnet mitt, forresten.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:31   #38
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Den ene er superior@ og den andre er min forbokstav og hele etternavnet. Har aldri eid en adresse som bare er tull. Jeg vil alltid ha noen ordentlig, selv om superior er den jeg brukter til alt mulig og får spam på.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:37   #39
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har flere epost adresserEn som faller inn under sjangeren "underlige e-postadresser" .. dvs en som er fullstendig anonym og ikke kan forbindes med meg på noe vis. Denne bruker jeg mye på nettet (forum, handling etc)Så har jeg en som er litt mer seriøs, g-mail konto med navnet mitt foran. Denne bruker jeg privatOg så har jeg en jobb adresse som jeg bruker på jobben.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:48   #40
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg er skikkelig lat og har lite teknisk innsikt, derfor har jeg bare ei superordentlig mailadresse med fornavn og etternavn. Har lenge skulle ordna meg ei hotmailadresse, men jeg tror jeg styrer unna de villeste adressene. Praktisk å kunne bruke der man ikke ønsker at alle skal vite hvem man er.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no