Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva skal jeg gjøre med håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-16, 10:51   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva skal jeg gjøre med håret?

Jeg trenger en hårklipp snart, men er usikker på hva jeg vil gjøre med frisyren.
Vil ikke ha kortere enn skulderlangt i hvert fall, og lurer på om jeg skal klippe luggen litt skrå, og la den vokse ut litt.

Sånn ser jeg ut nå. Beklager morratryne...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 18-06-20 kl 23:13.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 10:55   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?



Klippe det opp litt, så det blir litt mindre "tungt"! Det er fint både med og uten lugg, og det er lett å rufse luggen inn i resten av håret mens man sparer den ut.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 10:59   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.



Klippe det opp litt, så det blir litt mindre "tungt"! Det er fint både med og uten lugg, og det er lett å rufse luggen inn i resten av håret mens man sparer den ut.

Det var en stilig frisyre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 12:24   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.



Klippe det opp litt, så det blir litt mindre "tungt"! Det er fint både med og uten lugg, og det er lett å rufse luggen inn i resten av håret mens man sparer den ut.

Den frisyren tror jeg hadde blitt veldig bra på deg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 12:09   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Den frisyren var heilt nydelig. Skrå det litt bakover, så det blir lettare?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 12:52   #6
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Ønske deg rettetang (som man også kan bruke til å krølle håret med) til jul, da! OM du ikke allerede har en.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 13:18   #7
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Enig med de over, en sånn gradert, halvlang klipp hadde vært supert! Så kan du rufse, krølle eller glatte alt etter ønske og humør.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 17:12   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Rettetang står på ønskelista.

Det var nokså enstemmig dette.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 19:44   #9
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 422
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Fin frisyre, ja! Skulle ønske jeg hadde langt hår sånn som deg, tenk alle de mulighetene! Her blir det bare valget mellom "litt kortere" eller "kjempekort".

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 19:56   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Fin frisyre, ja! Skulle ønske jeg hadde langt hår sånn som deg, tenk alle de mulighetene! Her blir det bare valget mellom "litt kortere" eller "kjempekort".

Vil egentlig ha lengre hår jeg da.. Men spørs om jeg gidder å spare så mye lengre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 20:09   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Frisyren vist over var helt knall!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 21:35   #12
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 904
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Synes du var fin, jeg da. Men er enig i at den oppklipte frisyren kan bli smashing.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 22:21   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.987
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Ja! Kjempefint. Hva med å lysne det litt, eller en glansvask så blir du virkelig ny.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-16, 09:20   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.316
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Jeg synes du var kjempefin som du er! Men jeg tror du hadde kledt litt lysere hår. Jeg ville lagt inn noen fine "naturlige" striper, og beholdt resten.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-16, 11:04   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med håret?

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger.
Kunne godt gjort noe med fargen og, ja. Det skal jeg definitivt vurdere.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no