Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 22:45   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Jeg bruker Outlook Express og lurer på hvordan jeg gjør når jeg skal sende en epost og ha bekreftelse fra mottakeren på at den er lest? Har sett at jeg blir bedt om å bekrefte i en ekstra boks noen ganger, og nå skal jeg sende en epost jeg veldig gjerne vil se når blir lest og om den er lest. Kan noe forklare med det med "t-skje metoden"?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:49   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Åpne ny mail, velg verktøy og velg be om lesebekreftelse. Skriv mail og send . Da skal du få en mail når den er lest

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:53   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Takk. Det var jo ikke vanskelig. Nå gjenstår det bare å se om jeg får noen lesebekreftelse da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:06   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Dette har ikke jeg fletta greie på altså, men kan ikke mottaker velge om du skal få en tilbakemelding på lest mail eller ikke?

Pappa sender nemlig alltid mail med der jeg får spørsmål om jeg vil bekrefte at jeg har fått/lest mailen (eller noe sånt). Jeg pleier å svare nei, og regner da ikke med at han får beskjed om at jeg har lest mailen. Eller??

(Hvis mottaker kan velge faller jo noe av poenget bort...)

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:10   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Ja, der sa du noe Beathe. Hva skjer om den personen jeg sender mail hvor jeg har bedt om lesebekreftelse svarer "nei" på spørsmålet som kommer opp? For jeg ingen beskjed da eller? Er ikke vitsen litt borte da?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 08:15   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Elisabet, du kan hake av for leveringsbekreftelse i tilegg, da får du tilbakemelding at den er kommet frem i hvert fall.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 09:58   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Elisabet, du kan hake av for leveringsbekreftelse i tilegg, da får du tilbakemelding at den er kommet frem i hvert fall.

Takk. Det skal jeg gjøre neste gang, når jeg sendte siste advarsel til vedkommende.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:31   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Ja kom på det jeg og nå, at de kan jo svare nei og da får du sikkert ikke noe....

Lille Ru - hvor haker en av for leveringsbekreftelse?, finnes det på Outlook Express?, vet jeg brukte den på vanlig Outlook men finner den ikke her på Express??

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:39   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Jeg har bare Outlook, ikke Express. Kanskje det ikke går?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:32   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har bare Outlook, ikke Express. Kanskje det ikke går?

Nei tror ikke det går på Express

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:40   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Svarer vedkommende nei får du ingen beskjed.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:44   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Jeg svarer konsekvent nei på slik irriterende forespørsler om jeg vil ende lesebekreftelse til avsender.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:49   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?

Gjelder dette bare Outlook express? For i outlook brukte jeg noen ganger leverings og lesebekreftelse når jeg sendte mail til "trege" produktfolk

Og da fikk jeg beskjed om og når de leste den. Han ble i grunnen ganske overasket han som slettet mailen min ulest, når jeg ringte og konfronterte han med det

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no