Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Busstider på telefonen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-17, 14:28   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Busstider på telefonen

Jeg oppdaget plutselig at jeg fikk opp busstidene på stoppet nærmest meg opp på telefonen. Oppe der du får beskjed om at hvilke apper som det har skjedd noe på.
Aner ikke hvorfor jeg fikk det opp og jeg skjønner heller ikke hvorfor den nå er borte.
Noen som vet hvordan jeg får det tilbake?
Mener bestemt jeg ikke har installert og så slettet noen app som skulle hatt innvirkning på dette. Men 100% er jeg ikke.
Har forresten android telefon.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 16:00   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Google ser deg

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 16:10   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Busstider på telefonen

I vår satt jeg på skolen en sen kveld da det plutselig spratt opp en melding om at det var 20 minutter til siste kollektiv-mulighet hjem for kvelden.

Jeg blir ganske svett av tanken på hvor mye info som er sammenstilt for å gi meg den beskjeden. Hvor jeg bor, hvor jeg oppholder meg, hvilken måte jeg pleier å reise på, hvor sent jeg kan finne på å dra hjem...

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 16:35   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Tviler ikke på at Google ser meg.
Men jeg burde jo fortsatt få den opp da i så fall. Snodige greier.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 16:39   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Jeg vet ikke sikkert, men ha du på posisjon på telefonen? Jeg tror det må til for at de skal vite hvor du er.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 16:54   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Jeg oppdaget det samme på min da vi var på vestlandet i helgen. Plutselig spratt det opp spørsmål om jeg befant meg på X adresse og så bussruter derfra. Har aldri opplevd det hjemme hverken før eller etter. Tenker det er Google ja.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 19:48   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Telefonen forteller meg hver ettermiddag når jeg setter meg i bilen at jeg burde kjøre den og den ruten hjem, for der er det lite trafikk, og jeg vil være hjemme om 12 minutter.....med vennlig hilsen Google maps...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 20:56   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Så genialt! Der fikk jeg lagt det inn.
Det er Google ja.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 21:17   #9
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Mener å huske at jeg også har fått opp busstider en gang. Jeg synes det er litt morsomt jeg da, at noen andre enn meg selv har stålkontroll på hvor jeg er til enhver tid. Den sier jo ifra hvor lenge jeg har vært i de forskjellige butikkene også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 21:20   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Det kan legges inn ved å redigere widgets på iPhone.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 21:20   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Busstider på telefonen

Slå av stedtjenester, så slipper du det der. Er den på har du gitt Google Maps lov til å se deg. Kan justeres pr. app.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no