Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 21:39   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Jeg tror aldri jeg har hatt en elektronisk dings i hus som har gjort meg så adrenalinsinna som Apple TV-en vår. Annenhver gang jeg skal starte den opp så er det ett eller annet krøll, som tilsier masse googling av ting jeg ikke kan (sist endte jeg med å forsøke skjønne hva UPnP eller noe sånt var) og til slutt ta ut og inn kabler og slå av og på ruter, vente i 30 sekunder her og der og hist og for guds skyld gjøre alt i riktig rekkefølge.

Mandagsprodukt? Brukerfeil? (Jeg får stort sett andre it-relaterte ting til å funke som de skal, og jeg har flere teknologiske vekttall enn gjennomsnittet) Livet med Apple-TV?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:47   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Ja, og hvis dere ikke klapper meg på skuldra og sier "duste-apple-tv" og "sååå klart det ikke er din feil" og gir meg masse sympati på at det var helt naturlig at jeg brølte til mannen at hvis han noen gang skal bruke den j****a dingsen igjen fikk han for h**** fikse f***skapen selv, så kommer jeg til å slette tråden.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:51   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.857
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Dingsen min funker. Jeg bruker den stort sett ikke med Macen, og har i kabel pga ustabilt trådløst nett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:52   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, og hvis dere ikke klapper meg på skuldra og sier "duste-apple-tv" og "sååå klart det ikke er din feil" og gir meg masse sympati på at det var helt naturlig at jeg brølte til mannen at hvis han noen gang skal bruke den j****a dingsen igjen fikk han for h**** fikse f***skapen selv, så kommer jeg til å slette tråden.

Det er selvfølgelig ikke din feil. Alle vet jo at epleprodukter er fryktelig lite brukervennlige.

( Vår krangler ikke i detheletatt, bortsett fra de gangene minsten har suttet på kontakten og forårsaket irring. )

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:53   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Veldig fornøyd med min, nesten problemfritt forhold.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:53   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Min og har kabel. Og jeg bruker den ikke mot Macen med mindre den er koblet rett i Macen (jeg har gammel OS som jeg ikke har giddet oppdatere ) Den er humørsyk, ustabil og ergrer vettet av meg likevel.

Akkurat når klør jeg i fingrene etter å prøve en gang til likevel, og mannen min sitter og ser på meg og ler.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:09   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Jeg er strålende fornøyd med vår. Vi har ikke mac, men synker den mot iPhone, iPad og bruker menyene som Youtube og NetFlix. Jeg har faktisk aldri hatt noe problem når jeg tenker meg om

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:11   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Jeg er veldig fornøyd med min som jeg har hatt en god stund, jeg tror jeg har skrudd den av og på etpar ganger for å resette den - da har den hengt seg Den har krevet 0 teknologiinnsikt fra min side hvertfall, selv om jeg vil påstå at jeg har det.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:12   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Vår funker helt fint. Det er sikkert noe galt med din.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:12   #10
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Hm, vi er veldig fornøyde vi altså. Brukes med iPhone og iPad.

Det skal sies at den tuller innimellom, men det er en stund siden nå. Gjelder å gjøre ting i rett rekkefølge ja.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:14   #11
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

*humre* Ellers kan jeg ikke noe om emnet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:22   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Null problem og veldig fornøyd. Kjører gjennom både Mac og Ipad.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:26   #13
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Nå funker den. Jeg hater den der arrogante lille dingsen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:46   #14
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Din kan umulig vere frisk. Har hatt min i 1,5 år, og aldri hatt problem.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:57   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, og hvis dere ikke klapper meg på skuldra og sier "duste-apple-tv" og "sååå klart det ikke er din feil" og gir meg masse sympati på at det var helt naturlig at jeg brølte til mannen at hvis han noen gang skal bruke den j****a dingsen igjen fikk han for h**** fikse f***skapen selv, så kommer jeg til å slette tråden.

Du kan jo ikke slette tråder her inne, vet du, lille venn.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 01:21   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Hvorfor vil noen bruke ATV opp mot Mac'en?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 06:50   #17
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Min ATV trøblete noe veldig i en periode og jeg styrte med å sette tilbake til fabrikkinstillinger, oppdatere og fandens oldemor til et lyst hode fant ut at jeg kunne prøve å bytte HDMI-kabel. Nå fungerer den helt fint.

Og selvsagt er det ikke din feil, den er den teite boksen sin feil.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 09:24   #18
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?

Litt utenfor tema, men kan jeg se Tv2 Sumo via Apple TV?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no