Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakkpoll

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har man samme neglelakkfarge på hender og føtter eller ikke?
Forskjellig neglelakkfarge på hender og føtter 16 19,05%
Samme neglelakkfarge på hender og føtter 28 33,33%
Betyr ingenting 40 47,62%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 09:23   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Maryan, her.

Vel, jeg lakker aldri fingerneglene, men tåneglene har med årene fått en liten dasj lakk. Ikke noe overilt hva farge angår. Liker en litt gjennomskinnelig perleaktig farge, jeg

Samme her.

Jeg tipper Glitter er smashing med røde tånegler. Mine tånegler er store og fæle, og ville nok ikke sett like chic ut. Derfor holder jeg meg til en lys rosa, litt glitrende farge, som ser transparent ut selv om den ikke er det.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 10:23   #22
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Kniiis...her var det mange meninger.

Personlig ville det ikke slått meg å ha forskjellig farge på hendene og føttene. Det virker ustelt og jeg tenker alltid at en som har forskjellig farge, ikke har rukket å ta føttene også. Men etter en liten diskusjon med venninnen min ser jeg jo at det faktisk kan finnes de som helt bevisst aldri har samme farge på hender og føtter. Hun fjernet faktisk Chanel 505 fra hendene fordi hun ville ha det på føttene,. Hun kunne IKKE ha den samme fargen begge steder.

Derfor denne pollen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 10:40   #23
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har alltid knallrøde tånegler. Det er veldig lekkert, om jeg skal si det selv.

Bilde?



Jeg har spurt flere jeg kjenner og ingen har hatt røde tånegler eller hørt at det var noe man bare måtte ha,har ikke studert fremmede så godt


Er sikkert fint men rødt er noe som aldri kommer på mine negler uansett om det er en "obligatorisk" ting

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 14:57   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg tror aldri jeg har hatt tid/tålmodighet til å lakke 20 negler.

Men er med Kanina og Monsoon, enten samme farge, eller mer diskret på tærne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:05   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Mørkt på tæerne, transparent på fingrene. Tåneglelakk pleier å holde i en uke eller to, fingerneglene skal gjøres hver par dager.

Tåneglene mine er nedgrodde med stygge riller, så lakken er til for å gjøre dem "litt mer OK".

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:21   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Samme - men fransk pedikyr (ja, om det blir det på føttene) synes jeg ikke er noe pent. Det ser jo ut som om man har lange tånegler...

Det syns jeg også er ekkelt. Lange tånegler generelt er ekkelt, uansett hvor pent stelt de er.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 22:18   #27
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Stort sett fransk manikyr på hendene.
På tærne har jeg som regel sort høst, vinter og vår. På sommeren glimter jeg til med rosa, lyseblå, turkis,lilla osv alt ettersom hvilket antrekk jeg går med...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 22:40   #28
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Neglelakk gjør at jeg fryser på fingrene!!
Eier ikke en eneste neglelakk tror jeg.
Mulig det står en eldgammel en innerst i kjøleskapet ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 00:01   #29
Karri
Nybegynner
 
Karri sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 7
Karri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Bruker ikke neglelakk, men jeg synes det er penest med lik farge.

Karri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 16:08   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Sterk farge eller fransk manikyr (pedikyr?) på tåneglene, noe diskret eller ingn ting på fingerneglene er det jeg liker best. Jeg har som regel blodrød eller rødt med litt lilla i på tåneglene om sommeren.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 16:16   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg syns det er finest med samme farge begge steder. Bruker ikke neglelakk, men har gjort et forsøk nå i sommer. Da har jeg hatt en transparant svak rosa lakk på både tær og fingre. Men erfaringen er den samme som før; mine sterke fine negler som lett blir lange, ender opp med å bli myke og flise seg opp i lag. Så nå er det bom stopp med denslags tull, og neglene skal få vokse ut i fred og ro.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 16:42   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Bruker farget neglelakk på tåneglene, og kun blank på neglene på hendene.
I jobben min er det ikke lov til å bruke neglelakk, men blank er greit.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:39   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nøytral farge på hendene - farger i ulike varianter på føttene.

Samme her, med mindre man skal ut på byn og kler knæsje farger på fingrene. Jeg har ingenting på fingerneglene nå, men på tåneglene har jeg knallrosa neglelakk. Lækkært i sandaler.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:58   #34
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg er kanskje motsatt av Sue, for jeg synes det er penest med nøytrale farger på tåneglene, og så kan man heller klinke til med noe dramatisk på fingerneglene. Jeg synes det virker litt i overkant om man har en dramatisk farge begge steder, i alle fall (med mindre det er standard rødt). Om man har en nøytral farge, er det nok finest med samme på begge.

Veldig enig med Kanina!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 20:16   #35
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Blank eller lys på fingrene, og knallfarger på tærne. Eg går stort sett alltid barføtt fra mai til september, og føler meg meir velstelt med farge på tåneglene. Har naturlig fransk manikyr på fingrane, så der trenger eg bare fila dei og ha på blank lakk.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 20:25   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Maryan, her.

Vel, jeg lakker aldri fingerneglene, men tåneglene har med årene fått en liten dasj lakk. Ikke noe overilt hva farge angår. Liker en litt gjennomskinnelig perleaktig farge, jeg

Identisk som meg. Perlemor på tærene og kun fordi det er sommer.

Jeg har stygge negler på fingrene og det ville bare bli fremhevet med knallfarger. Derfor bruker jeg ingenting til vanlig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:48   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Akkurat nå har jeg fargen Big Apple Red på tærne, og No Room For the Blues på fingrene.

Jeg elsker O P I.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 00:51   #38
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Hva er trenden i 2016?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 03:04   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Trenger ikke være samme farge. Tåneglene mine er brannbilrøde hele sommeren, fingerneglene bare av og til. Jeg må bruke mer neglelakk kjenner jeg.

Jepp

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 10:14   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Akkurat nå har jeg turkise tånegler som snart skal bli brannbilrøde. Fingrene har jeg ingenting på, jeg driver ned så mye hagearbeid st det blir stygt så fort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no