Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 08:53   #81
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Akkurat det samme jeg tenker om sylteagurker!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:59   #82
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

:tørker lattertårer:

Jeg har plukket opp noen fantastiske begreper i denne tråden. Og jeg synes egentlig det er litt skummelt at jeg har en ustyrlig trang til å ta vare på andre mennesker. Ustyrlig? Ser for meg at jeg løper rundt i naugty nurse-uniform og gir blomster, plaster, sjokolade og kozer til alle som vil ha. Jeg må jo ta meg av dem. Jeg mååå bare!

Og sylteagurkmafiaen er jeg overbevist om at eksisterer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:06   #83
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Og jeg som har spist sylteagurker siden jeg lærte å like dem via jobben i Burger King i 2002. Er de med på dette også?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:07   #84
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg må spørre deg igjen Venhild, ønsker du å få saklig informasjon eller driver du og misjonerer?

For jeg kan godt forklare deg om risikoutregninger og du er trygt helt på bærtur, men jeg vet ikke om det er verdt energien om du uansett har bestemt deg, og bare later som at du er "undrende".

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Oki, du legger ved tall på hvor mange som har fått vaksinen, men ikke noe om dens virkninger. Allikevel kommer du med en påstand om at den er helt trygg. Hvor er dokumentasjonen din??

La meg forsøke å vise mine bekymringer vedrørende vaksinen:

"Vi kjenner i dag ikke årsaken til livmorhalskreft, men i mange tilfeller antas det at et virus (HPV) har betydning." ~ Rikshospitalet.

Kjente bivirkninger av Gardasil:
"Svært vanlige (over 1 av 10 pasienter), bivirkninger på injeksjonsstedet inkluderer: smerte, hevelse, og rødme. Det ble dessuten sett feber.
Vanlig (mer enn 1 av 100 pasienter), bivirkninger på injeksjonsstedet inkluderer: blåmerke, kløe.
Svært sjeldne (mindre enn 1 av 10 000 pasienter), pustevansker (bronkospasme) er rapportert.
Sjelden (færre enn 1av 1000 pasienter), elveblest (urticaria).
Bivirkninger som er rapportert under markedsført bruk omfatter:
Svimmelhet, kvalme og oppkast er også rapportert.
Besvimelse er rapportert. Selv om slike besvimelseshendelser er uvanlige, skal pasienter observeres i 15 minutter etter at de mottar HPV-vaksinen.
Allergiske reaksjoner som kan omfatte pustevansker, hvesende pust (bronkospasme), elveblest og utslett er rapportert. Noen av disse reaksjonene har vært alvorlige.
Som med andre vaksiner, har det blitt rapportert bivirkninger ved generelt bruk. Disse er blant andre: hovne kjertler (hals, armhule, lyske), Guillain-Barré-syndrom (muskelsvakhet, unormale fornemmelser, kribling i armer, ben og overkropp), samt hodepine.
Kontakt lege eller apotek dersom noen av bivirkningene blir plagsomme eller du merker bivirkninger som ikke er nevnt i dette pakningsvedlegget." ~ Pakningsvedlegget til Gardasil.

Langtidsbivirkninger vet vi ikke noe om enda, da forskningen på dette foregår ved vaksinasjon av disse jentene, slik det ble gjort i vaksineforsøket med Meningokokk B-vaksinen på 88/91-tallet. Dokumentar her.

Hvorvidt vaksinen forhindrer kreft vet vi ikke enda, da dette også er en del av forskningen som pågår ved vaksinasjonen. Gjennomsnittsalderen for livmorhalskreftdiagnoser er 52 år kan vi se her. Det er en stund til 12-åringene våre er 52 år, så vi må bare vente i spenning og telle antall tilfeller av sykkdommen når den tid kommer. ...og Then Again, allerede før vaksinasjonen startet nå, har antallet livmorhalskreftilfeller gått ned de siste 30 år, ifølge regjeringen.

Hvorvidt livmorhalskreft kommer a HPV-viruset er vi ikke sikre på, men man antar at det kan ha en sammenheng, skal vi tro Rikshospitalet.

Jeg vet ikke om en eneste jente som fortjener å bli utsatt for denne risikoen, men jeg er kanskje ikke forretningsorientert nok?

Venhild.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:08   #85
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Oki, du legger ved tall på hvor mange som har fått vaksinen, men ikke noe om dens virkninger.

Noe som er helt i tråd med kildekritikken på den nettsiden du henviser til.

Sitat:

La meg forsøke å vise mine bekymringer vedrørende vaksinen:

Kjente bivirkninger av Gardasil:
"Svært vanlige (over 1 av 10 pasienter), bivirkninger på injeksjonsstedet inkluderer: smerte, hevelse, og rødme. Det ble dessuten sett feber.
Vanlig (mer enn 1 av 100 pasienter), bivirkninger på injeksjonsstedet inkluderer: blåmerke, kløe.
Svært sjeldne (mindre enn 1 av 10 000 pasienter), pustevansker (bronkospasme) er rapportert.
Sjelden (færre enn 1av 1000 pasienter), elveblest (urticaria).
Bivirkninger som er rapportert under markedsført bruk omfatter:
Svimmelhet, kvalme og oppkast er også rapportert.
Besvimelse er rapportert. Selv om slike besvimelseshendelser er uvanlige, skal pasienter observeres i 15 minutter etter at de mottar HPV-vaksinen.
Allergiske reaksjoner som kan omfatte pustevansker, hvesende pust (bronkospasme), elveblest og utslett er rapportert. Noen av disse reaksjonene har vært alvorlige.
Som med andre vaksiner, har det blitt rapportert bivirkninger ved generelt bruk. Disse er blant andre: hovne kjertler (hals, armhule, lyske), Guillain-Barré-syndrom (muskelsvakhet, unormale fornemmelser, kribling i armer, ben og overkropp), samt hodepine.

Og ikke en eneste av disse bivirkningene kan sies å være like farlige som livmorhalskreft, og det er jo det som er hele poenget. Hvem bryr seg om jenta får feber, hevelse i armen eller om så elveblest, hvis det kan forhindre at hun dør av kreft senere.

Sitat:

Jeg vet ikke om en eneste jente som fortjener å bli utsatt for denne risikoen, men jeg er kanskje ikke forretningsorientert nok?

Risiko for hva da? Elveblest? Kriblinger?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:10   #86
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Og jeg som har spist sylteagurker siden jeg lærte å like dem via jobben i Burger King i 2002. Er de med på dette også?

Ja, det er sånn de rekrutterer. Bare vent, snart står det en diger mafiosomann på døra med en bøtte sylteagurk under armen og forventer at du enten hjelper ham med å spre sylteagurkene, eller tar en lur med fiskene.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:10   #87
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

They are all in on it. The truth is out there! :mystisk musikk: (ja, for det er selvfølgelig ailiens som står bak).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:11   #88
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

They are all in on it. The truth is out there! :mystisk musikk: (ja, for det er selvfølgelig ailiens som står bak).

Hvor er Mulder og Scully når man trenger dem? Eller Sam og Dean Winchester?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:13   #89
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvor er Mulder og Scully når man trenger dem? Eller Sam og Dean Winchester?

Mulder er i California. Han har sikkert spist for mye sylteagurker for ha ga opp ailiens og begynte å pule i stedet. Du ser linken mellom agurk og puling, ja? Alt henger sammen!

:skål:

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:14   #90
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvor er Mulder og Scully når man trenger dem? Eller Sam og Dean Winchester?

Dean

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:15   #91
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Mindy sa pule! Og sylteagurk!!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:15   #92
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jaja,da vet man ihvertfall hvor man skal lete etter korrekte opplysninger om vaksiner og slike ting. Dette blir nok utslagsgivende for om mine jenter skal få den vaksinen.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:16   #93
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Mulder er i California. Han har sikkert spist for mye sylteagurker for ha ga opp ailiens og begynte å pule i stedet. Du ser linken mellom agurk og puling, ja? Alt henger sammen!

:skål:

Nå tror jeg at du skal lukke øynene å sove.

Ellers så er denne tråden ganske så underholdene.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:17   #94
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Mulder er i California. Han har sikkert spist for mye sylteagurker for ha ga opp ailiens og begynte å pule i stedet. Du ser linken mellom agurk og puling, ja? Alt henger sammen!

:skål:

Ja, det stemmer jo. Men Scully da? Er hun lizzm mamma på heltid nå? Ser for meg en Scully med unge på armen, en i magen, lite forkle og gummihansker. I en trailerpark. Ai ai ai.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Dean

Hands off. He's mine.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:18   #95
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mindy sa pule! Og sylteagurk!!

Og om jeg ikke er her lengre i morgen så vet dere hva som var skjedd.

Ailiens. Og sylteagurk.

Og så skal jeg til California i mars! Og så sier dere at konspirasjoner bare er tull....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:18   #96
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Pass deg for sylteagurkene der borte. Du så hvordan Mulder endte opp.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:19   #97
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg ler så tårene triller, og kollegaen min ved siden av meg er storfornøyd med at han deler kontor med en som har ukontrollerbar treng til å ta seg av andre. Han venter i spenning på at jeg skal bli akutt omsorgsfull.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:19   #98
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nå tror jeg at du skal lukke øynene å sove.

Ellers så er denne tråden ganske så underholdene.

Ellers?

Men ja, jeg burde sove, men du har jo ikke sunget for meg enda, jo!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:21   #99
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:22   #100
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Ellers?

Men ja, jeg burde sove, men du har jo ikke sunget for meg enda, jo!

Du bidrar til en viss grad i underholdningen du også da.

Fikk du ikke nok mareritt i natt etter nattasangen min i går altså.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no