Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg må ha ny sjampo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-11, 09:54   #1
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg må ha ny sjampo

Fort..!

Noen som har prøvd denne?

Bruker nå Joico sin for fine hair, og den funker fint. Men jeg kan ikke bruke samme shampoen for lenge. Derfor må jeg ha ny nå.

Jeg har brukt wella sp sin volumshampo også, men har brukt den så lenge at den er ikke rett lenger..

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:04   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Ikke prøvd den, men Sebastian Light var et lite mirakel for mitt hår. Lett, blankt og fint!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:07   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Sebastian Light er kjempebra. Det er ikke en volumshampoo som gjør håret trått, sånn som mange volumprodukter, men håret blir lett, luftig og blankt, samtidig som det får nok næring (i den grad noe dødt, som hår, trenger næring).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:27   #4
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Hva slags shampo er denne sebastian light?

Jeg har veldig mye hår, men tynne hårstrå. Veldig tynne hårstrå. Men som sagt så er det mye hår
Og så er håret veldig glatt. Ingenting sitter i. Jeg kan ha stylingprodukter i, men etter 10 min er de borte. På mystisk vis. De bare sklir ut. Sette opp håret er umulig.. det bare ramler ut..

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:28   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Jeg har også veldig mye hår, og tynne hårstrå. Det er en shampo som gir glans og gjør håret lett og voluminøst.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:29   #6
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Aha, jeg fant

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:30   #7
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Da skal jeg prøve den. Takk!

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:39   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Da har jeg kjøpt 1L sebastian Light fra Strawberrynet. Er 10% og forhåndsbetalt moms der for oss som bor i Norge så ble ikke dyrt overhode.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:49   #9
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Dette høres ut som shampooen for meg også. Må prøves neste gang jeg er tom. Har hatt den siste flaska i 8-9 måneder tror jeg. Billig med kort hår!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:54   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Ofte har Feelunique og Lookfantastic pakker med shampoo og balsam fra Sebastian for GBP20,99, altså rundt 200 kroner. Shampoo koster vel 270 og balsam 280 her til lands, så man sparer 2/3 av prisen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:26   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Men de har vel ikke fri frakt? Syns som regel det ender opp med å være billigst fra Strawberrynet, hvis de har det der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:27   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Jeg fikk 1 liter, altså 4x så stor flaske for rundt 200kr der nå. Nå som de betaler momsen på forhånd slipper man jo å tenke på 200kr grensen også.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:27   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Kan du ikke likevel få "forenklet tollbehandlingsgebyret"?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:51   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Sånn jeg skjønte det på mailen jeg fikk var at de skulle ordne opp i alt sånt på forhånd sånn at pakkene ikke blir stoppet i tollen og kommer rett hjem til deg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 18:47   #15
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men de har vel ikke fri frakt? Syns som regel det ender opp med å være billigst fra Strawberrynet, hvis de har det der.

Begge to har fri frakt, også. Og ikke minst tar det kortere tid før pakkene derfra kommer. Når det gjelder SN, synes jeg ikke akkurat de er mestre på kundebehandling, og nå ser det ut til at de rett og slett legger moms til prisene i stedet for den gamle refusjonsordningen, i tillegg til at de har satt opp prisene fra før.

Les litt i dette blogginnlegget (ikke min blogg):

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:04   #16
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg fikk 1 liter, altså 4x så stor flaske for rundt 200kr der nå. Nå som de betaler momsen på forhånd slipper man jo å tenke på 200kr grensen også.

http://no.strawberrynet.com/haircare...109088/#DETAIL

Er det denne du har kjøpt? Den koster jo 300 kr? (ikke det at det er dyrt altså..)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:43   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha ny sjampo

Denne:
http://no.strawberrynet.com/haircare...106721/#DETAIL

Med 10% rabatt og 4% rabatt jeg hadde fordi det var 4 kjøpet så ble det ikke så gale. Jeg hadde en rabattkupong på 110kr og da ble det 126kr eller noe sånt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no