Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker dere regnklær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-21, 22:57   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Men jeg bruker sjelden gummistøvler. Jeg går heller med joggesko som blir kliss våte, og så bytter jeg sko og sokker når jeg er fremme.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 23:01   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg har en lett regnkåpe med hette til jobb og sånn «dagligdags» fra det norske merket Blæst som jeg elsker.

Så har jeg semivanntett skall bukse - den skal være vanntett men er det ikke. Også regnjakke og en overtrekksregnbukse om kun duger til det, men jeg burde jaggu ha kjøpt meg nytt når du nevner det

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 23:10   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg bruker ikke oljehyre. Jeg har skallklær og softshell. For tiden bruker jeg ullkåpe selv om det regner lett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 05:45   #24
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Bruker skallklær som tåler høy vannsøyle. Har både lave og høye gummistøvler og bruker aldri paraply.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:00   #25
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, da. Bor i Sandnes og har både hund og hest, så må ut i allslags vær. Mesteparten av det jeg har kan nok karakteriseres som skallklær, men har også en knallgul, lang regnjakke

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:14   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, på tur med hundene i skikkelig regnvær bruker jeg regnklær. Har verdens beste, forede regnjakke fra Kattnakken Den er lang, passe varm (jeg fryser lett) og helt fantastisk.
Bruker skalltøy når det bare regner litt.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:14   #27
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men jeg bruker sjelden gummistøvler. Jeg går heller med joggesko som blir kliss våte, og så bytter jeg sko og sokker når jeg er fremme.

Det gjør jeg også. Liker ikke gummistøvler.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 07:06   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Det gjør jeg også. Liker ikke gummistøvler.

De eneste jeg orker å bruke er noen gamle lave fra Ilse Jacobsen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 07:17   #29
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Bor i Bergen, har hund. De fleste jakkene jeg har til høstbruk er regntette i en eller annen grad.

Skallklær er det jeg regner som regntøy, og brukes hyppig.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 07:20   #30
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Nei,her i huset har ingen regnklær. Vi bruker skallklær av goretex eller dri3.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 07:23   #31
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja.

Har hund.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 07:52   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg har en jakke/kåpe fra Didrikson med så høy vannsøyle at jeg aldri har følt behov for en regnjakke. Jeg er fotballforelder, så jakka har fått en del prøvelser og holder meg helt tørr.

Regnbukse har jeg ikke. Jeg har en turbukse som tåler en del vann, men når det regner skikkelig så blir jeg våt gjennom.

Jeg har gummistøvler og de brukes jevnlig. (Særlig på nevnte fotballkamper.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 08:01   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Har flere regnjakker som jeg bruker. Bruker aldri paraply.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 08:43   #34
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja. Jeg bor i Oslo, men er aktiv i alle typer vær, så det trengs. Jeg har skalljakke og Didrikson skall/regnbukse. Jeg har også gummistøvler, men bruker dem kun når jeg skal bevege meg sakte. Da jeg løp virtuell maraton i det forferdelige regnet i begynnelsen av måneden gikk jeg til anskaffelse av ekstra regnbukse og Tretorn-jakke (oljehyr?) for å holde meg tørr den lange dagen. Det gikk overraskende bra å løpe i den.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 08:56   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Skalltøy på tur, paraply ellers. Hvis det ikke virkelig høljer ned da. Skalljakken min er merch, så foretrekker å bruke den i skogen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 08:56   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, jeg bruker en litt lang regnkåpe (har tre stykker i forskjellige lengder) og støvler når det regner. Er ikke så glad i regnbukse, det bruker jeg bare på tur.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 09:19   #37
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja. Elsker sydvesten min. Har hund. Trenger ny bukse.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 10:04   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg elsker Didrikson Thelma kåpen min. Kjøpte en str større sånn at jeg kunne ha lag-på-lag med ull. Kjøpte den da eldste begynte på fotball og jeg har stått i timesvis ute i regn og snø/sludd og bitende kulde og den har holdt. Deilig med hette. Den er også vindtett. Er veldig fornøyd med den.
Har lave gummistøvler men bruker de sjelden ute. De brukes når jeg klipper gresset.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 10:27   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, det gjør jeg. Har nettopp kjøpt meg et regnsett til å sykle i, også har jeg en regnfrakk fra BLÆST. Det er en slags skallfrakk, men nå syns jeg ikke den er særlig tett lenger.

Ellers bruker jeg paraply, men liker dårlig gummistøvler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 10:30   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg har en Bergans regnkåpe i et ikke så klamt stoff. Liker den veldig godt. Jeg har også hatt et regnsett, men det er utslitt. Har en skalljakke og også en Didriksons parkas.

Jeg ønsker meg egentlig mest en skallbukse, men kunne godt tenkt meg et nytt regnsett også selv om jeg liker skall best.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no