Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Et raskt svangerskap

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 22:03   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Et raskt svangerskap


(Kilde: youtube.com)


Se hvordan kroppen forandrer seg så raskt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:06   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den var kjempe-fin!

Viste den til mannen (mens jeg sto og smilte til han) og han svarte tørt: Vil du bli gravid? Snøft..

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:08   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde det bare gått så kjapt ja. Kjempestilig.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:09   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er kanskje en ide å gjøre det selv, for de som måtte ønske det. Selv er jeg kommet over verpetiden for lenge siden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:03   #5
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste som manglet var selve begynnelsen .

Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:10   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Stilig.

Begynnelsen manglet ja .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:26   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hadde det bare gått så kjapt ja. Kjempestilig.

Hæ? Er det bare jeg som elsker å være gravid? Føler alle syter og klager over svangerskapene sine og hater ventetiden, jeg ELSKER graviditeten, den voksende magen, sparkene ...
Det er jo så koselig. Er jeg virkelig alene om dette? Jeg hører så sjelden om andre som syns det er noe gøy.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:29   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Er det bare jeg som elsker å være gravid? Føler alle syter og klager over svangerskapene sine og hater ventetiden, jeg ELSKER graviditeten, den voksende magen, sparkene ...
Det er jo så koselig. Er jeg virkelig alene om dette? Jeg hører så sjelden om andre som syns det er noe gøy.

Når man blir parkert på sofaen, og ikke det er godt engang i 6 måneder, da er det ikke gøy å være gravid. Jeg sliter enda med bekkenet mitt, og kommer muligens til å gjøre det for alltid.

Når man spyr som en gal 5-10 ganger daglig i 16 uker, slik at de første månedene heller ikke er særlig festlige, da blir det ikke noe bedre sammen med parkeringen som nevnt over.

Derfor er jeg ferdig for alltid

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:35   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Er det bare jeg som elsker å være gravid? Føler alle syter og klager over svangerskapene sine og hater ventetiden, jeg ELSKER graviditeten, den voksende magen, sparkene ...
Det er jo så koselig. Er jeg virkelig alene om dette? Jeg hører så sjelden om andre som syns det er noe gøy.


Det er rørende, vakkert og en deilig følelse å ha barnet trygt inne i magen.

Ikke like rørende og vakkert å ikke kunne gå, ligge, sitte eller stå mer enn noen minutter av gangen. Og ikke en like deilig følelse å vite at dette faktisk ( i min situasjon ) kan være livsfarlig både for barnet og meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:49   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe nei jeg skjønner jo det. Selv hadde jeg bekkenløsning fra 4. måned (ble 100 % sykemeldt, det var helt grusomt vondt), og jeg fikk svangerskapsforgiftning i uke 30, ble innlagt i uke 32 og lå pal vannrett under konstant overvåkning i 2 uker før jeg måtte føde prematurt, da var det blitt ganske ille.

Så jeg hadde min dose jeg og, men allikevel er det det mest fantastiske jeg noensinne har vært med på. Jeg gleeeder meg stort til neste gang, kan nesten ikke vente.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:41   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Begynnelsen manglet ja .

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no