Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of thrones sesong 8

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-19, 22:34   #161
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Sandor
Hadde et håp helt til det siste om at han skulle klare seg.
Satser på at Arya ordner opp nå! Ansiktet til Jon ... Jeg har irritert meg mange ganger over manglende mimikk hos den mannen, men nå tok har igjen for alt.
Endelig er Cersei død!!! Synd det ble så lite dramatisk.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 22:53   #162
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.931
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Nei. Neineinei. Det her ble altfor lettvint altså - hva skjer med all karakteroppbygningen og alt? Også bare svosj?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 23:26   #163
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.421
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Dette var for lettvint.

Døde virkelig Cersei? Hvem skulle Ser Davos smugle ut som en tjeneste for Tyrion?
Nå har vi også fått "The Mad Queen", må si hun lever opp til slektsnavnet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 23:33   #164
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Danaerys er ferdig nå. Hun er klin kokos, det er ikke en kjeft som støtter henne etter dette. Håper Arya tar knekken på henne.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 23:44   #165
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Eg har halde meg unna denne tråden i ei veke og endeleg gått sett episode 4 og 5. Einaste spoileren eg har sett, var at dragen døde. Nemistripe.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg synes GoT har mistet et eller annet på veien. Det har blitt litt kjedelig. :dukker:

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er jo uhyre tydelig at showrunnerne er mye dummere enn Martin er, for å si det sånn, men jeg synes ikke akkurat det er kjedelig.

Eg tenkte og det Toffskij sa. Det er Martin som mangler.

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Dette var for lettvint.

Døde virkelig Cersei? Hvem skulle Ser Davos smugle ut som en tjeneste for Tyrion?
Nå har vi også fått "The Mad Queen", må si hun lever opp til slektsnavnet.

Ser Davos skulle smugle ut Cersei og Jamie, vel?

Eg blei direkte sliten, av denne episoden. Eg skjønner ikkje korleis dei skal kunne wrap it up på ein episode nå. På handlingsplan, ok. Men på karakterplan?

Eg er skuffa, men ikkje overraska over Danerys, og krysser fingre for at Arya rydder opp.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:01   #166
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg føler at jeg trenger en støttegruppe nå.

(Men det går ikke an å være overrasket over at Daenerys er ... en person med mye temperament, hevnlyst og manglende impulskontroll. And this is why we need Dragon Laws.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:02   #167
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Mye gamingestetikk i denne, forresten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:13   #168
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg har tygget på det, og tror ikke jeg er skuffet over Cerseis død. Jeg tror det er passende. Og på et vis ble det Valonqar likevel. Selv om hun hadde dødd uansett, dør hun der og da fordi Jamie brakte henne dit.

Litt usikker på sutringen, da. Det er litt out of character.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:14   #169
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Hormoner gjør deg jo litt utafor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:15   #170
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg felte en tåre for Sandor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:16   #171
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Og scenen med Arya og Sandor. Det var viktig for Arya at hun IKKE dreper C. Hun er ikke no one.

Det er vel første gang hun bruker navnet hans?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:31   #172
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Fæl episode, fikk assosiasjoner til 11.9, Syria og Gaza, og Daenerys tror jeg tippet over da Missandei ble drept. Det lå vel i kortene at det kunne skje.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 01:11   #173
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg tror hun tippet av det hun oppfattet som Jons svik. Hun er besatt av forræderi.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 01:11   #174
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.965
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Nå raknet jo alt, ja. Daenerys sviktet seg selv og gikk tilbake på hva som gjorde henne til en Dronning Å Følge. Nå står kun Frykt igjen, slik hun sa så enkelt selv. Pling Plong.

Arya gikk ut av modus, og da raknet det for henne også. Tenkte ikke klart. Lot seg lede av massene uten å være to trekk foran. Helt til slutten da. Symbolikken med den hvite hesten er jo så åpenbar at det nesten blir litt fjasete. Det overrasket meg egentlig at hun ikke sa "Daenerys" for å ta opp igjen mantra-listen sin. For det er jo krystallklart at den nå har en ny nr. 1. Men her ville vel serieskaperne la oss være litt i uvitenhet - om mulig...

Det raknet for Tyrion. Og det har det vel gjort en stund sånn egentlig. Han har vært en skygge av seg selv denne sesongen. Fra å være skarp og smidig Hand of the Queen, til å ikke vite helt hva han skal gjøre, tenke, tro...

Jon vil ikke være konge. Tante vil bare bli elsket, men Jon vil ikke være kjæreste med tante. Tante blir sur, og brenner hele byen. Jon blir desillusjonert. Jon Snow knows something. Han vet nå at tante ikke bør sitte på The Iron Throne... eller hva som nå måtte være igjen av den... Det er nesten så jeg hører Brødrene Dal sin musikk, recap og cliffhangers for hva som vil vente oss i neste episode.

Cersei. Jaime. Good riddance. Gregor også. Så noe godt kom ut av denne episoden. Og herregud - Euron. Jeg trodde faktisk Jaime kom til å ta livet av Cersei, men samtalen med Tyrion viste oss at lojaliteten fortsatt lå hos dama/søster og ikke Den Gode Ridder Brienne.

Jeg undres om Rhaegals lojalitet skifter over til Jon. At han vender seg mot Mamsen. Han er jo The Rightful Heir, og ja, han er oppkalt etter papsen til Jon. Det kan bli en mektig scene. Hvor f.eks. Daenerys sier "Dracarys" mot Jon og Rhaegal nekter. Kom til pappa!

Jeg er veldig spent på den neste episoden, og om jeg føler det får en slags avslutning. Denne sesongen har så langt gitt en følelse mer av transport enn en god historie. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de har valgt en kortere sesong, men kanskje de bare falt i den vanlige eksamensfella "Jeg har sååååå lang tid! Tiiiiimesvis! Jeg kan lufte meg opptil fleeere ganger og å nyte maten, godis, drikke - rett og slett kose meg med teen! En freakings time igjen?!?! What the fuck went wrong?!?!"

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 01:15   #175
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Rhaegal er jo død? Det er bare Drogon igjen?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 01:17   #176
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.965
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Rhaegal er jo død? Det er bare Drogon igjen?

Er ikke Rheagal den største? Jeg trodde det var Drogon som døde i forrige episode?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 01:21   #177
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.965
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Sjekket nå, og du har rett, Candy, Drogon er igjen - that blows up my theory om navn og greier, men han kan jo fortsatt vende seg mot Mor.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 04:45   #178
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror hun tippet av det hun oppfattet som Jons svik. Hun er besatt av forræderi.

Eg forstod og at det var det som fekk det til å tippe for henne. Ho er ikkje lenger rightful heir, ergo må ho demonstrere makt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 06:56   #179
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Fantastisk episode sånn teknisk og som skildring av grusom by-krig. Dog, endel løse tråder som vel ble knyttet med litt for enkle kjerringknuter.

Tipper GRRM stilltiende aksepterer at showet tryner med platt storyline slik atalle skal måtte lese bøkene for å se hvorfor det virkelig ender.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 07:40   #180
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.535
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Er det ferdig nå?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no